Takeaways konci

CLV ngukur total pendapatan anu dibangkitkeun palanggan dina hubunganana sareng bisnis anjeun. 

Nyukcruk CLV ngabantosan anjeun ngukur dimana pertumbuhan anjeun lestari, sanés ngan ukur naha kampanye terakhir anjeun damel.

Anggo rumus CLV dasar pikeun kéngingkeun garis dasar anu tiasa dianggo gancang: CLV = Nilai Meuli Rata-rata × Frékuénsi Meuli × Umur Palanggan.

CLV masihan nilai anu langkung ageung nalika digabungkeun sareng faktor sanés. Salaku conto, ngabandingkeun CLV sareng biaya akuisisi palanggan (CAC) tiasa masihan anjeun gambaran anu langkung jelas ngeunaan kaséhatan bisnis. 

Salah sahiji cara anu panggancangna pikeun tumuwuh CLV nyaéta pamasaran fokus-retention. Éta hartosna ngawangun langkung seueur titik papacangan ngaliwatan taktik sapertos segmentasi sasaran, insentif langganan, sareng program rujukan.

Nilai hirupna palanggan (CLV) mangrupikeun pendapatan anu dipikaresep ku palanggan pikeun sadayana hubunganana sareng bisnis anjeun. Dina pamasaran, éta salah sahiji ti saeutik angka nu ngabejaan Anjeun naha pertumbuhan anjeun sustainable.

Kampanye tiasa pencét nomerna sareng masih kaleungitan artos, tapi upami anjeun ukur ukur ngaklik atanapi mésér heula, anjeun moal ningali éta kajantenan.

CLV maksa anjeun naroskeun patarosan anu langkung saé:

Naha anjeun narik para nasabah anu leres? 

Anjeun ngajaga aranjeunna? 

Naha anjeun ningkatkeun pameseran ulang sareng margin kauntungan dina waktosna?

Ieu cara pangbasajanna pikeun mikirkeunana. Upami palanggan rata-rata anjeun tetep salami tilu taun sareng ngagaleuh opat kali sataun, pamasaran anjeun kedah diwangun dina ngajaga hubungan éta, sanés ngan ukur penjualan anu munggaran. 

Panaliti Smile.io nunjukkeun yén langkung lami palanggan balanja kalayan merek, langkung seueur anu dibelanjakan per pesenan. Dina kageulisan jeung kosmétik nyalira, shoppers meuli 45% leuwih per pesenan sanggeus tilu taun ti aranjeunna dina mimiti hubungan.

Dina postingan ieu, urang bakal ngarecah naon hartosna CLV, kumaha ngitung éta, naon anu paling mangaruhan, sareng kumaha anjeun tiasa ngagunakeunana pikeun kauntungan anjeun.

Salah sahiji cara anu panggancangna pikeun tumuwuh CLV nyaéta pamasaran fokus-retention. Éta hartosna ngawangun langkung seueur titik papacangan ngaliwatan taktik sapertos segmentasi sasaran, insentif langganan, sareng program rujukan.

Naon Dupi CLV?

CLV mangrupikeun total pendapatan anu anjeun ngarepkeun tina palanggan salami hubunganana sareng merek anjeun.

Éta sababna CLV mangrupikeun métrik pamasaran inti. Éta ngahubungkeun karya top-of-corong (sapertos iklan, eusi, nawaran, sareng halaman badarat) kana naon anu leres-leres nyorong kamekaran sustainable, nyaéta ingetan sareng ékspansi. Tapi ngan 37 persén organisasi anu ngagunakeun CLV strategis, nurutkeun panalungtikan Forrester. Ieu ngandung harti paling marketers anu leungit kaluar dina nilaina.  

CLV Nyaéta Métrik Pertumbuhan Jangka Panjang, Henteu Métrik Vanity

Kampanye tiasa "meunang" dina klik atanapi pameseran munggaran sareng tetep janten kaputusan bisnis anu goréng.

Contona, kampanye éta bisa ngakibatkeun:

Diskon pembeli anu ngaleungit sanggeus promo

Ngarah murah nu pernah jadi konsumén ulang

Hiji-waktos purchases kalawan henteu kabiasaan nurutan-up

CLV ngungkabkeun pola-pola éta. Upami CLV rendah, éta hartosna palanggan anjeun henteu nempel. Upami CLV naék, anjeun tiasa ngawartosan petunjuk, nawaran, sareng strategi pertumbuhan anu anjeun laksanakeun anu mimiti jalan.

CLV Bisa jadi Panghasilan- atawa Untung basis

Kaseueuran tim mimitian ku pendapatan CLV sabab saderhana. Ieu rata-rata méakkeun hirupna customer urang.

Profit CLV langkung ketat (sareng tiasa langkung mangpaat). Éta kauntungan rata-rata anu dibangkitkeun ku nasabah saatos biaya. Upami marginna béda-béda dumasar produk, kauntungan CLV masihan anjeun pandangan anu langkung bersih ngeunaan naon anu kedah diskalakeun.

CLV Ngabantosan Anjeun Ngadamel Kaputusan Pamasaran Anu Langkung Saé

Kalayan CLV, anjeun tiasa ngajawab:

Saluran mana anu mawa palanggan anu nempel

Nawaran mana narik pembeli jangka panjang vs hunters deal

Sabaraha anjeun mampuh mayar dina CAC sareng tetep nguntungkeun

Ngagaduhan jawaban anu didorong ku data pikeun patarosan ieu ngabantosan anjeun langkung seueur palanggan anu leres sareng tetep.

Naha CLV Perkara

CLV mangrupa salah sahiji cara cleanest pikeun ngukur kasatiaan customer sabab nembongkeun naon customer spends kana waktu, teu ngan naon anu lumangsung sanggeus klik kahiji maranéhanana atawa beuli pangbadagna maranéhanana.

Sumber: https://www.zendesk.com/blog/customer-service-and-lifetime-customer-value/

Kasatiaan hartosna ingetan, sareng ingetan hartosna pendapatan anu langkung ageung. Kanyataanna, malah hiji dorongan leutik (5 persen) dina ingetan customer geus ditémbongkeun nambahan kauntungan parusahaan mana ti 25 mun 95 persen. 

CLV ngaleungitkeun sora métrik sanés sabab museurkeun kana nilai jangka panjang, sanésflash-in-the-pan banding tina paku lalulintas sarta fluctuations musiman. Nalika anjeun ngalacak CLV, anjeun ngeureunkeun overreacting kana métrik jangka pondok sareng mimitian investasi dina naon anu nyiptakeun pendapatan anu tahan.

Nyukcruk CLV ogé maksakeun kaputusan anu langkung saé dina bisnis. CLV nunjukkeun produk atanapi aspék bisnis anjeun mana anu nyababkeun konversi jangka panjang anu paling seueur, sareng kumaha anjeun tiasa ningkatkeun daérah anu langkung lemah pikeun ngabantosan ngalegaan hubungan.

CLV oge kumaha pausahaan menerkeun "pamimpin leungitna" muterkeun. Amazon kasohor leaned kana Kindle na Alexa hardware salaku gateway ka purchases buku leuwih kana waktu sabab hubungan hirupna mattered leuwih ti urus munggaran.

Upami titik-titik éta henteu cekap penting, CLV ogé langsung ngaitkeun kauntungan. Upami anjeun ningkatkeun CLV, anjeun ningkatkeun kauntungan. Naha? Kusabab konsumén ulang méakkeun leuwih mibanda brand anjeun, sarta unggal jualan aranjeunna mawa anjeun waragad kirang ti hiji munggaran. Anjeun ngan kudu méakkeun pikeun acquire aranjeunna sakali, sarta salami aranjeunna tetep meuli, nilai sakabéh konsumén éta naek. 

Kicker teh nya eta loba tim masih teu ngukur CLV ogé. Éta sababna kéngingkeun hak ieu janten kauntungan anu nyata.

Kumaha Ngitung CLV

Ieu rumus pikeun ngitung CLV: (Nilai Meuli Rata-rata) x (Frékuénsi Meuli) x (Jangka Umur Pelanggan) = CLV

Janten, sebutkeun palanggan rata-rata anjeun nyéépkeun $ 50 per pesenan, ngagaleuh opat kali sataun, sareng tetep salami 3 taun. Éta $600 CLV ($50 × 4 beuli / taun × 3 taun = $600 CLV). 

Matematika basajan, tapi cukup pikeun ngamimitian nelepon pinter dina taktik ingetan sareng kumaha "pertumbuhan anu nguntungkeun" katingalina.

Ngarecah Input

Masing-masing input dina rumus patut dimangfaatkeun ku istilahna sorangan:

Nilai beuli rata-rata: Naon anu dibalanjakeun ku nasabah per transaksi, rata-rata

Frékuénsi beuli: Sabaraha sering aranjeunna mésér per taun

Jangka umur pelanggan: Sabaraha lami aranjeunna tetep ngagaleuh ti anjeun (dina taun)

Sumber: https://www.tidio.com/blog/customer-lifetime-value/

Modél CLV Canggih (Nalika Anjeun Peryogikeun)

Gantina nganggap unggal customer nuturkeun jalur anu sarua, model canggih ngagunakeun pola behavioral nyata keur estimasi nilai leuwih akurat. Dua tina pendekatan paling umum nyaéta:

CLV basis kohort: Grup konsumén ku iraha atawa kumaha aranjeunna kaala sarta ngalacak kumaha unggal kohort kalakuanana kana waktu. Éta saé pikeun ngaidentipikasi kampanye mana anu narik para nasabah anu tetep.

CLV prediktif: Ngagunakeun paripolah sajarah (sapertos pesenan, waktos antara pameseran, atanapi sinyal churn) pikeun ngaramalkeun naon anu dipikaresep ku palanggan salajengna. Ieu mantuan nalika anjeun hoyong pribados ingetan atanapi prioritas akun-nilai luhur.

Ngagunakeun CLV jeung CAC

CLV henteu sapertos dampak dina isolasi. Pasangkeun sareng CAC, sareng gambarna langkung jelas. CAC ngukur naon anu anjeun béakkeun pikeun kéngingkeun palanggan (aktor dina iklan, alat, agénsi, waktos penjualan, sareng diskon).

Hubunganna langsung:

CLV ngabejaan Anjeun naon customer sia

CAC ngabejaan Anjeun naon customer nu ngarugikeun anjeun

Gap antara aranjeunna jandela kauntungan Anjeun

Upami CLV rata-rata anjeun $600 sareng CAC anjeun $200, anjeun kéngingkeun sakitar $3 pikeun unggal dolar anu anjeun belanjakeun pikeun nampi palanggan. Tapi lamun CAC Anjeun creeps nepi ka $500, margin Anjeun ampir ngaleungit. Anjeun tiasa ngaraosan éta dina aliran kas sateuacan anjeun ningali dina nomer.

Anggo CLV sareng CAC babarengan pikeun ngeset guardrails dina belanja akuisisi sareng mutuskeun saluran sareng kampanye mana anu pantes dijaga.

Naon Pangaruh CLV Paling

CLV sanes nomer misterius anu ngan ukur "merek ageung" tiasa ngitung sareng ningkatkeun. Métrik anu tiasa diukur sareng faktor pangalaman anu langkung lega nyababkeun éta, sareng sadayana ieu aya dina kadali anjeun:

Laju ingetan: Sabaraha lami konsumén lengket. Jalma churning sanggeus hiji atawa dua purchases caps CLV Anjeun, euweuh urusan sabaraha kuat akuisisi anjeun.

Frékuénsi beuli: Sabaraha sering konsumén mésér. Ieu dimana panginget replenishment, nudges langganan, sarta smart follow-up bisa nambahan loba sharing.

Rata nilai urutan: Naon konsumén méakkeun per beuli. Bundles, add-ons, sarta merchandising hadé bisa naekeun CLV tanpa merlukeun leuwih lalulintas.

pangalaman customer: The kirang gesekan, nu hadé. Masalah pengiriman barang, onboarding ngabingungkeun, rojongan lemah, sarta Checkout clunky sadayana tiasa ngudag konsumén jauh jeung sered ka handap CLV Anjeun.

Personalisasi sareng relevansi: Olahtalatah anu langkung relevan tiasa sami sareng langkung seueur pembelian ulang. Panaliti Gartner nunjukkeun yén para nasabah anu kalibet ngaliwatan personalisasi anu aktip, tailored 2,3 kali langkung dipikaresep pikeun percaya diri.ngalengkepan kaputusan beuli. Ledakan email umum atanapi tawaran hiji-ukuran-sadayana biasana ngan ukur ngalatih jalma pikeun malire anjeun. 

Unggal drivers ieu tiasa dikontrol. Sakali anjeun ngaidentipikasi uas mana anu ngawatesan CLV anjeun, anjeun terang dimana fokus salajengna.

Kumaha Tumuwuh CLV

Nilai hirupna customer teu disebarkeun merata. Salaku grafik di handap nembongkeun, nilai customer nuturkeun kurva bel. Panaliti ti Retently mendakan yén sakitar 20% palanggan henteu nguntungkeun, 60% nguntungkeun, sareng 20% ​​nguntungkeun pisan kana waktosna. 

Sumber: https://www.retently.com/blog/increase-customer-lifetime-value/

Tumuwuh CLV hartina mindahkeun kurva éta ka katuhu. Ieu merlukeun ngaronjatna sabaraha sering konsumén meuli jeung sabaraha aranjeunna méakkeun bari nyieun kaayaan nu mindahkeun leuwih aranjeunna kana bagéan pangluhurna-nilai Anjeun.

Ieu sababaraha tip ngeunaan cara ngamaksimalkeun métrik ieu.

1. Ngartos Naon Anu Ngadamel Panongton Anjeun Tik

CLV tumuwuh nalika para nasabah tetep milarian alesan pikeun uih deui, sareng éta peryogi langkung titik kontak tibatan anu mésér awal.

Tapi tetep konsumén anjeun aktipitas beuki tougher. BCG ngalaporkeun yén rata-rata palanggan AS kalebet 15 program kasatiaan konsumen (naék 10 persén ti 2022). Nalika aranjeunna ngiringan langkung seueur program ieu, kasatiaan sareng papacangan sering turun. Langkung seueur pilihan hartosna langkung seueur kompetisi pikeun nengetan, sareng taktik ingetan umum moal dipotong. Merek anu meunang dina CLV nyaéta anu masihan alesan khusus pikeun para nasabah pikeun uih deui.  

Mimitian ku ngaidentipikasi saha anu anjeun diajak ngobrol sareng kunaon aranjeunna ngagaleuh ti anjeun ti mimiti. Personas customer ngagampangkeun éta. Aranjeunna maksakeun anjeun pikeun peta motivasi pembeli anjeun sareng masalah anu direngsekeun ku bisnis anjeun. 

Ti dinya, tukang ngaput eusi Anjeun ka tempat konsumén dina lalampahan maranéhanana:

Onboarding: Ngabantosan aranjeunna kéngingkeun kameunangan awal kalayan pituduh pangaturan sareng tutorial gancang-gancang.

Atikan: Ngaronjatkeun pangaweruhna ku cara eusi, kasus pamakean dunya nyata, sareng tutorial produk.

Replenishment: Simpen aranjeunna kalayan pesenan ulang anu pas sareng panginget stok rendah.

Buktina sosial: Bangunkeun kapercayaan ku ulasan pelanggan sareng carita kasuksésan.

Pangrojong proaktif: Ngurangan gesekan sareng dasar pangaweruh, FAQ, sareng pituduh ngungkulan.

Tujuanana nyaéta pikeun muncul nalika éta paling mantuan. Laksanakeun éta sacara konsisten sareng pembelian ulang bakal nuturkeun, anu pamustunganana nyumbang kana kurva CLV anu langkung séhat.

2. Personalisasi Touchpoints kalawan Segmentation

Lamun hayang tumuwuh CLV, Anjeun kudu papanggih konsumén dimana aranjeunna. Data nunjukkeun yén palanggan anjeun naroskeun perjalanan pribadi. Hiji survey BCG manggihan yén 75 persén konsumén AS nyaman jeung pausahaan ngagunakeun informasi sadia masarakat awam ngeunaan aranjeunna pikeun nyieun pangalaman ngaropéa.

Sumber: https://www.bcg.com/publications/2024/what-consumers-want-from-personalization

Éta tempat segmentation behavioral asalna di.

Gantina segmenting dumasar demografi dasar, grup panongton anjeun ku naon maranéhna ngalakukeun:

Paripolah: Naha aranjeunna pembeli pertama kali atanapi ulangan, kategori mana anu aranjeunna balanja, sareng sabaraha sering aranjeunna nyusun ulang

Dursasana: Kumaha aranjeunna berinteraksi ngaliwatan clicks email, kunjungan loka, pamakéan fitur, atawa tiket rojongan

Ajén palanggan: Naha aranjeunna belanja tinggi, pembeli ukur diskon, atanapi satia anu lami-lami

Kalawan bagéan di tempat, lengkah saterusna leuwih lugas. Anjeun tiasa:

Upsell sareng cross-sell dumasar kana naon anu para nasabah parantos mésér.

Micu pesen pangeusian atanapi pembaharuan dina waktos anu pas.

Aktipkeun deui para nasabah anu lapsed kalayan tawaran anu sasuai (sanés ledakan umum).

Ganjaran konsumén pangsaéna anjeun, supados aranjeunna tetep langkung lami.

Upami anjeun peryogi kerangka saderhana pikeun ngamimitian, anggo pendekatan segmentasi palanggan ieu sareng ngawangun ti dinya. Tujuanana nyaéta pikeun ngirimkeun pangsaeutikna pesen, ngajantenkeun masing-masing langkung relevan, sareng kéngingkeun langkung seueur pendapatan ti palanggan anu anjeun parantos gaduh.

3. Nyebarkeun hiji ngalakonan, Informatif E-blast atanapi Newsletter

Aset pamasaran email, sapertos e-blasts atanapi buletin, tetep anjeun di payuneun para nasabah saatos ngagaleuh heula. Éta tempat CLV meunang atawa leungit. 

Ieu sababaraha tip pikeun ngajantenkeun email anjeun pikeun ingetan siklus hirup:

Bagéan sateuacan anjeun ngirim. Bagéan paripolah anu anjeun parantos diwangun tarjamahkeun langsung kana email. Masing-masing kelompok peryogi pesen sareng irama anu béda.

Jieun surelek Anjeun patut maca. Kirimkeun tutorial sareng tip pikeun ngabantosan pembeli ngamaksimalkeun produk anjeun. Tambahkeun eusi-generate pamaké, aksés mimiti ekslusif, atawa"pangalusna" carita customer pikeun ngajaga Dursasana tinggi.

Nguji garis subjek anjeun. Garis subjek tés A/B, ngalacak ongkos kabuka, sareng nyaring dumasar kana naon anu dianggo. lifts leutik di ongkos kabuka sanyawa kana waktu.

Kirim surélék anjeun rutin. Milarian frékuénsi anu pas pikeun palanggan sareng bisnis anjeun (sareng ngantepkeun palanggan milih pilihan sapertos "mingguan waé").

Laksanakeun leres, sareng email tiasa janten panggampangna anjeun pikeun ngagaleuh ulang sareng CLV anu langkung luhur.

4. Jieun saloba titik Dursasana sakumaha mungkin

Beuki tempat konsumén sapatemon brand anjeun (jeung meunang nilai ti dinya), beuki lila aranjeunna lengket sabudeureun. Éta pamanggih balik titik Dursasana. Ieu mangrupikeun momen dimana para nasabah ningali anu mangpaat tina merek anjeun sareng mendakan alesan pikeun uih deui.

Ieu tempat pikeun museurkeun usaha anjeun:

Jieun daptar tempat dimana konsumén Anjeun méakkeun waktu, duanana online tur offline.

Ngembangkeun ayana iklan atawa pamasaran eusi di eta tempat.

Ajak konsumén anjeun pikeun kalibet sareng merek anjeun dina platform éta.

Lajeng ngawangun touchpoints nu ngajaga brand Anjeun katingali. Contona di antarana:

Tombol turutan sosial dina halaman anu luhur

SMS opt-in pikeun panginget deui-in-stock atanapi nyusun ulang

Ujang pikeun gabung komunitas sapertos Reddit atanapi Discord

Webinar sareng demo langsung

Retargeting nu promotes atikan, teu ngan diskon

Merek anu gaduh CLV anu kuat nyaéta anu muncul di tempat anu leres.

5. Ngembangkeun Modél Pangmayaran (Langganan).

Salah sahiji cara anu paling kuat pikeun ningkatkeun CLV nyaéta modél langganan. Éta masihan anjeun aliran pendapatan anu ngulang deui, sareng para nasabah mayar langkung seueur sareng langkung murah pikeun nahan dina jangka panjang.

Candak Spotify Premium, contona. Dina $12.99 per bulan, palanggan dua taun ngahasilkeun:

$12.99 × 12 = $155.88 per taun$155.88 × 2 = $311.76 dina panghasilan hirupna

Sumber: https://www.spotify.com/us/premium/#ref=spotifycom_header_premium_individual

Bandingkeun sareng usaha mésér hiji waktos. Upami pesenan rata-rata anjeun $ 50, anjeun peryogi palanggan anu sami mésér genep kali ngan ukur cocog sareng nilai palanggan dua taun.

6. Nawiskeun Program Rujukan

Program rujukan anu dirancang kalayan saé narik tugas ganda. Ieu brings di konsumén anyar jeung mere leuwih aya alesan pikeun tetep aktipitas.

Program rujukan Dropbox mangrupikeun conto klasik. Ajak réréncangan pikeun ngadaptar dina Dropbox Basic, sareng anjeun duaan nampi panyimpenan tambahan dugi ka 16 GB.

Sumber: https://www.dropbox.com/refer

Struktur éta lumaku pikeun CLV sabab ganjaran sorangan drive pamakéan produk. Langkung seueur panyimpenan hartosna langkung seueur file, anu hartosna langkung seueur alesan pikeun tetep. Program rujukan sacara efektif janten loop kasatiaan.

7. Nerapkeun Personalization di Marketing Anjeun

Urang nutupan segmentation behavioral saméméhna. Ieu ngeunaan naon anu anjeun laksanakeun sareng grup-grup éta saatos anjeun gaduhna. Anjeun kedah nganteurkeun pangalaman pamasaran pribadi anu cukup khusus pikeun perhatikeun para nasabah.

ekspektasi customer geus bergeser. BCG manggihan yén 80 persén konsumén nyaman jeung pangalaman pribadi, kalawan lolobana nyebutkeun aranjeunna nyangka aranjeunna. Tapi teu kabeh personalization dijieun sarua. Kantun nyelapkeun ngaran hareup kana baris judul email henteu cocog deui.

Personalisasi anu mindahkeun CLV sapertos kieu:

Rekomendasi produk dumasar kana naon anu ditingali atanapi dipésér ku palanggan. Éta tiasa janten merek perawatan kulit anu nyarankeun moisturizer ka jalma anu nembé ngagaleuh pembersih.

Eusi anu cocog sareng tahap palanggan dina perjalanan pembeli. Éta bisa jadi pituduh pamula pikeun pembeli anyar, tutorial canggih pikeun pamaké kakuatan, atawa tips optimasi pikeun konsumén jangka panjang.

Timing nu ngahormat siklus maranéhanana. Éta tiasa janten panginget pikeun nyusun ulang sateuacan palanggan kaluar tina produk anjeun atanapi aliran win-back pikeun palanggan anu sepi.

Tangtanganna nyaéta para nasabah ngagaduhan bar anu luhur pikeun anu ngadaptarkeun pribadi. Panaliti Deloitte Digital mendakan yén konsumén ngakuan ngan ukur 43 persén pangalaman salaku pribadi, sedengkeun merek tukangeunana ngaku 61 persén. 

Merek anu ngahubungkeun jurang nganteurkeun personalisasi anu perhatikeun para nasabah sareng nyaring ti dinya.

8. Kumpulkeun jeung Act on Eupan Balik

Eupan balik téh uas langsung séjén anjeun boga on CLV. Ieu ngabejaan Anjeun dimana produk Anjeun atawa pangalaman ragrag pondok saméméh konsumén leumpang jauh. Lamun cukup konsumén nyebutkeun hal anu sarua, éta tanda pasti anjeun meunang lepat.

Ngalereskeun titik gesekan ngarojong ingetan customer. Pangalaman Palanggan PwC 2025Survey manggihan yén 52 persén pamakéna geus dieureunkeun ngagunakeun atawa meuli ti merek kusabab hiji pangalaman goréng kalayan produk atawa jasa na. Ampir 1 dina 3 (29 persén) lirén nganggo atanapi mésér kusabab pangalaman palanggan anu goréng, boh online atanapi pribadi. 

Sumber: https://www.pwc.com/us/en/services/consulting/business-transformation/library/2025-customer-experience-survey.html

Ngabantosan janten eupan balik kana aksi kalayan loop anu tiasa diulang:

Naroskeun patarosan saatos momen penting sapertos pangiriman atanapi interaksi dukungan.

Tag masalah anu ngulang deui sapertos biaya pengiriman atanapi gesekan setelan.

Tutup loop ku ngabejaan konsumén mun anjeun ngalereskeun hal aranjeunna flagged.

tibalik nyata. Qualtrics ngalaporkeun mayoritas konsumén AS (72 persen) bakal mayar leuwih pikeun pangalaman premium. Perbaikan titik-titik gesekan anu diidentipikasi ku eupan balik anjeun, sareng basis palanggan anu sami mimiti ngahasilkeun langkung seueur pendapatan. 

9. Fokus dina ingetan leuwih akuisisi

Ngajual ka konsumén anu tos aya tiasa langkung mirah tibatan mésér anu énggal. Éta sababna ingetan mangrupikeun salah sahiji cara anu paling gancang pikeun tumuwuh CLV. Akuisisi masihan anjeun penjualan anu munggaran, tapi ingetan masihan anjeun anu kadua, katilu, sareng ka-10.

Ingetan ogé tiasa muka konci pendapatan ékspansi. Konsumén anu parantos percanten ka anjeun langkung dipikaresep mésér langkung sering upami tawaranna karasaeun léngkah salajengna anu alami tinimbang pitch.

Koncina nyaéta ngajantenkeun usaha upselling sareng cross-selling anjeun sapertos pitulung, sanés tekanan:

Upsell lamun jelas ngaronjatkeun hasilna, naha éta pengiriman barang gancang atawa rojongan premium.

Cross-jual dumasar kana beuli panungtungan customer urang, kawas refills atawa produk pelengkap.

Nawaran pemicu saatos momen suksés, sapertos ngagaleuh ulang atanapi interaksi dukungan anu saé.

Pamustunganana, waktos mangrupikeun sadayana. Upsell anu sumping dina waktos anu pas sigana sapertos jasa anu saé. Panawaran anu sami dina waktos anu salah sapertos tekanan.

FAQs

Naon nilai hirupna palanggan (CLV)? CLV mangrupikeun total pendapatan anu dibangkitkeun palanggan dina sadaya hubunganana sareng bisnis anjeun. Éta penting sabab ngagentos fokus pamasaran anjeun tina "meunang penjualan" janten "tetep palanggan." Lacak CLV dumasar kana saluran sareng bagean supados anjeun tiasa ngagandakeun sumber anu nyababkeun pembeli ulangan, sanés ngan ukur pamburu tawar-waktos. Kumaha anjeun ngitung nilai hirupna palanggan (CLV)? Mimitian ku rumus CLV dasar: CLV = Rata-rata Niley Meuli × Frékuénsi Meuli × Umur Palanggan. Tarik nilai pesenan rata-rata tina analytics anjeun, estimasi sabaraha kali rata-rata palanggan ngagaleuh per taun, sareng kalikeun ku sabaraha taun aranjeunna biasana cicing. Anggo nomer buleud heula. Sakali anjeun gaduh garis dasar, bandingkeun CLV dina kampanye pikeun ningali naon anu nyababkeun kamekaran anu nguntungkeun. Naha nilai customer lifetime (CLV) penting? CLV ngabejaan Anjeun sabaraha anjeun bisa mampuh méakkeun pikeun acquire customer sarta masih nyieun duit. Tanpa éta, anjeun tiasa skala kampanye anu katingalina "suksés" tapi kaleungitan kauntungan saatos diskon, churn, sareng biaya dukungan. Nalika anjeun ngartos CLV, anjeun tiasa prioritas ingetan sareng museurkeun waktos sareng sumber dina saluran anu nyangking para nasabah anu nempel. Kumaha anjeun tiasa ningkatkeun nilai hirupna palanggan (CLV)? Lever panggancangna nyaéta ingetan. Fokus kana pamahaman naon anu ngajaga konsumén pangsaéna anjeun balik deui, teras ngawangun sistem di sabudeureun éta. Éta hartosna pribados teureuh anjeun supados karasa relevan, nyiptakeun titik papacangan anu masihan alesan para nasabah pikeun uih deui, sareng ngajantenkeun pangalaman anu cukup lancar sahingga aranjeunna henteu pernah ngagaduhan alesan pikeun angkat.

kacindekan

CLV mangrupikeun salah sahiji sinyal anu paling jelas pamasaran anjeun jalan. Nalika éta ningkat, usaha akuisisi, ingetan, sareng ékspansi anjeun nuju ka arah anu sami. Nalika éta datar atanapi ragrag, hiji hal dina ranté éta pegat.

Unggal tuas anu ngagerakkeun CLV aya dina kadali anjeun. Mimitian ku ngitung baseline anjeun sareng ngabandingkeun kana CAC anjeun. Rasio éta nyarioskeun ka anjeun kumaha pertumbuhan nguntungkeun pikeun bisnis anjeun. 

Ti dinya, difokuskeun méré alesan konsumén Anjeun balik ngaliwatan olahtalatah pribadi tur eusi ngalakonan. Jeung tetep loop eupan balik éta kabuka jadi unggal siklus ngajadikeun ingetan anjeun seukeut.

Tungtungna, ingetan palanggan nyaéta tempat CLV meunang atanapi leungit. Merek anu nunjukkeun éta ngeureunkeun ngaoptimalkeun pikeun penjualan anu munggaran sareng mimitian ngawangun hal anu pantes pikeun tetep.

You May Also Like

Enjoyed This Article?

Get weekly tips on growing your audience and monetizing your content — straight to your inbox.

No spam. Join 138,000+ creators. Unsubscribe anytime.

Create Your Free Bio Page

Join 138,000+ creators on Seemless.

Get Started Free