Isi ihe eji eme ihe
CLV na-atụle mkpokọta ego ndị ahịa na-enweta na mmekọrịta ha na azụmahịa gị niile.
Isochi CLV na-enyere gị aka ịlele ebe uto gị ga-adigide, ọ bụghị naanị ma mkpọsa ikpeazụ gị rụrụ.
Jiri usoro CLV bụ isi iji nweta ntọala a ga-eji rụọ ọrụ ngwa ngwa: CLV = Nkezi Uru Nzụta × Oge Nzụta × Ogologo ndụ ndị ahịa.
CLV na-ewepụta uru dị ukwuu mgbe ejikọtara ya na ihe ndị ọzọ. Dịka ọmụmaatụ, iji CLV atụnyere ọnụahịa nnweta ndị ahịa (CAC) nwere ike inye gị nkọwa doro anya gbasara ahụike azụmahịa.
Otu n'ime ụzọ kachasị ngwa ngwa iji too CLV bụ ahịa lekwasịrị anya n'ọkwa. Nke ahụ pụtara iwulite isi njikọ aka site na usoro dị ka nkesa ezubere iche, mkpali ndenye aha, na mmemme ntugharị.
Ọnụ ahịa ndụ ndị ahịa (CLV) bụ ego ndị ahịa nwere ike iwepụta na mmekọrịta ha na azụmahịa gị niile. Na ahịa, ọ bụ otu n'ime ọnụọgụ ole na ole na-agwa gị ma uto gị ọ na-adigide.
Mgbasa ozi nwere ike ịkụ nọmba ya ma ka na-efunahụ ego, ma ọ bụrụ na ị na-atụ naanị clicks ma ọ bụ ịzụrụ mbụ, ị gaghị ahụ ya na-eme.
CLV na-amanye gị ịjụ ajụjụ ndị ka mma:
Ị na-adọta ezigbo ndị ahịa?
Ị na-edebe ha?
Ị na-abawanye ịzụrụ ihe na oke uru ka oge na-aga?
Nke a bụ ụzọ kachasị mfe iji chebara ya echiche. Ọ bụrụ na nkezi onye ahịa gị na-arapara gburugburu afọ atọ wee zụta ugboro anọ n'afọ, a ga-ewulite ahịa gị gburugburu ime ka mmekọrịta ahụ na-aga, ọ bụghị naanị ịnweta ire ere mbụ.
Nnyocha Smile.io na-egosi na ka ndị ahịa na-eji akara na-azụ ahịa ogologo oge, ka ha na-emefu kwa otu iwu. Na ịma mma na ịchọ mma naanị, ndị na-azụ ahịa na-azụta 45% karịa otu iwu mgbe afọ atọ gasịrị karịa ka ha mere na mmalite nke mmekọrịta ahụ.
Na post a, anyị ga-akụtu ihe CLV pụtara, otu esi agbakọọ ya, ihe kacha emetụta ya, yana otu ị ga-esi jiri ya mee ihe bara uru.
Otu n'ime ụzọ kachasị ngwa ngwa iji too CLV bụ ahịa lekwasịrị anya n'ọkwa. Nke ahụ pụtara iwulite isi njikọ aka site na usoro dị ka nkesa ezubere iche, mkpali ndenye aha, na mmemme ntugharị.
Kedu ihe bụ CLV?
CLV bụ mkpokọta ego ị nwere ike ịtụ anya n'aka onye ahịa n'oge mmekọrịta ha na ika gị.
Ọ bụ ya mere CLV ji bụrụ metric marketing isi. Ọ na-ejikọta ọrụ kachasị elu (dị ka mgbasa ozi, ọdịnaya, onyinye, na ibe ọdịda) na ihe na-akwalite uto na-adigide, nke bụ njide na mgbasawanye. Mana naanị pasentị 37 nke ụlọ ọrụ na-eji CLV eme ihe n'ụzọ dabara adaba, dịka nyocha Forrester si kwuo. Nke a pụtara na ọtụtụ ndị na-ere ahịa na-efunahụ uru ya.
CLV bụ metrik uto ogologo oge, ọ bụghị metrik efu
Mgbasa ozi nwere ike "merie" na ịpị ma ọ bụ ịzụrụ mbụ ma ka bụrụ mkpebi azụmahịa ọjọọ.
Dịka ọmụmaatụ, mkpọsa ahụ nwere ike ibute:
Ndị na-azụ ahịa ego na-apụ n'anya mgbe nkwalite ahụ gasịrị
Ụzọ dị ọnụ ala nke na-agaghị abụ ndị ahịa ugboro ugboro
Ịzụta otu oge na-enweghị omume nsochi
CLV na-ekpughe ụkpụrụ ndị ahụ. Ọ bụrụ na CLV dị ala, ọ pụtara na ndị ahịa gị anaghị arapara n'ahụ. Ọ bụrụ na CLV na-ebili, ị nwere ike ịgwa ndị na-eduzi, onyinye, na atụmatụ uto ị na-emejuputa na-amalite ịrụ ọrụ.
CLV nwere ike ị nweta ego ma ọ bụ dabere na uru
Ọtụtụ otu na-amalite site na ego CLV n'ihi na ọ dị mfe. Ọ bụ nkezi ndụ ndị ahịa na-emefu.
Uru CLV siri ike (ma nwee ike ịba uru karịa). Ọ bụ nkezi uru onye ahịa na-enweta mgbe akwụchara ụgwọ. Ọ bụrụ n'akụkụ dị iche iche site na ngwaahịa, uru CLV na-enye gị echiche dị ọcha karịa ihe bara uru.
CLV na-enyere gị aka ime mkpebi azụmaahịa ka mma
Site na CLV, ị nwere ike ịza:
Kedu ọwa na-eweta ndị ahịa na-arapara
Nke na-enye na-adọta ndị na-azụ ahịa ogologo oge vs ndị dinta nkwekọrịta
Ego ole ị nwere ike ịkwụ ụgwọ na CAC wee nọgide na-erite uru
Inwe azịza doro anya, data sitere na ajụjụ ndị a na-enyere gị aka inweta ọtụtụ ndị ahịa kwesịrị ekwesị ma debe ha.
Gịnị mere CLV ji dị mkpa
CLV bụ otu n'ime ụzọ kachasị dị ọcha iji tụọ iguzosi ike n'ihe nke ndị ahịa n'ihi na ọ na-egosi ihe onye ahịa na-etinye n'ime oge, ọ bụghị naanị ihe mere mgbe ịpịrị mbụ ha gasịrị ma ọ bụ ịzụrụ ha buru ibu.
Isi mmalite: https://www.zendesk.com/blog/customer-service-and-lifetime-customer-value/
Iguzosi ike n'ihe pụtara njide, na njide pụtara nnukwu ego ga-enweta. N'ezie, ọbụlagodi obere mmụba (pasent 5) na njide ndị ahịa egosila na ọ na-abawanye uru ụlọ ọrụ n'ebe ọ bụla site na 25 ruo 95 pasent.
CLV na-ekpochapụ mkpọtụ nke metrik ndị ọzọ n'ihi na ọ na-elekwasị anya na uru dị ogologo oge, ọ bụghịmkparị nke mkpọ okporo ụzọ na ngbanwe oge. Mgbe ị na-eso CLV, ị kwụsịrị imebiga ihe ókè na metrics dị mkpirikpi wee malite itinye ego na ihe na-emepụta ego na-adịgide adịgide.
Isochi CLV na-amanyekwa mkpebi ndị ka mma n'ofe azụmahịa. CLV na-egosi ngwaahịa ma ọ bụ akụkụ nke azụmahịa gị na-eme ka mgbanwe dị ogologo oge, yana otu ị nwere ike isi melite mpaghara adịghị ike iji nyere aka ịgbatị mmekọrịta.
CLV bụkwa ka ụlọ ọrụ si akwado egwuregwu “onye ndu efu”. Amazon ama ama dabere na ngwaike Kindle na Alexa dị ka ụzọ maka ịzụrụ akwụkwọ karịa oge n'ihi na mmekọrịta ndụ dị mkpa karịa azụmahịa mbụ.
Ọ bụrụ na isi ihe ndị ahụ adịghị mkpa, CLV na-ejikọta ya na uru. Ọ bụrụ na ị na-abawanye CLV, ị na-abawanye uru. Gịnị kpatara? N'ihi na ndị na-azụ ahịa na-emeghachi ihe na-etinyekwu ego na ika gị, na ire ere ọ bụla ha wetara gị na-efu ihe na-erughị nke mbụ. Naanị ị ga-emefu iji nweta ha otu ugboro, ma ọ bụrụhaala na ha na-azụrụ ihe, ọnụ ahịa onye ahịa ahụ na-abawanye.
Kicker bụ na ọtụtụ ndị otu ka anaghị atụ CLV nke ọma. Ọ bụ ya mere inweta ihe ziri ezi na-aghọ ezigbo uru.
Otu esi agbakọ CLV
Nke a bụ usoro iji gbakọọ CLV: (Ọkara Nzụta Uru) x (Ugboro azụrụ) x (Ndụ ndị ahịa) = CLV
Yabụ, kwuo na ndị ahịa gị na-emefu $50 kwa iwu, zụta ugboro anọ n'afọ, wee nọrọ afọ 3. Nke ahụ bụ $600 CLV ($ 50 × 4 azụrụ / afọ × 3 afọ = $600 CLV).
Mgbakọ mgbakọ na mwepụ dị mfe, mana o zuru ezu ịmalite ịkpọ oku ka mma na usoro njide na ihe "uto bara uru" dị ka.
Na-emebi ihe ntinye
Ntinye ọ bụla na usoro a kwesịrị ịghọta n'okwu nke ya:
Nkezi uru ịzụrụ: Ihe onye ahịa na-emefu kwa azụmahịa, na nkezi
Ugboro ịzụrụ: Ugboro ole ka ha na-azụta kwa afọ
Ndụ ndị ahịa: Ogologo oge ole ka ha na-azụrụ gị (na afọ)
Isi mmalite: https://www.tidio.com/blog/customer-lifetime-value/
Ụdị CLV dị elu (Mgbe Ị Chọrọ Ha)
Kama iche na onye ahịa ọ bụla na-agbaso otu ụzọ ahụ, ụdị dị elu na-eji ezigbo akparamagwa mara ụkpụrụ nke ọma. Abụọ n'ime ụzọ a na-ahụkarị bụ:
CLV dabere na otu: Otu ndị ahịa site na mgbe ma ọ bụ otu esi enweta ha ma soro otu ndị otu ọ bụla si eme omume ka oge na-aga. Ọ dị mma maka ịchọpụta mkpọsa ndị na-adọta ndị ahịa na-arapara n'ahụ.
CLV amụma: Na-eji omume akụkọ ihe mere eme (dị ka iwu, oge n'etiti ịzụrụ ihe, ma ọ bụ akara nrịbama) iji buru amụma ihe onye ahịa nwere ike ime na-esote. Nke a na-enyere gị aka mgbe ịchọrọ ịhazi njide ahaziri ma ọ bụ dobe akaụntụ ndị bara uru dị elu ụzọ.
Iji CLV na CAC
CLV adịghị emetụta ya na iche. Jikọọ ya na CAC, na foto na-akawanye nke ọma. CAC na-atụ ihe ị na-emefu iji nweta onye ahịa (na-ebute mgbasa ozi, ngwaọrụ, ụlọ ọrụ, oge ire ahịa na mbelata ego).
Mmekọrịta ahụ kwụ ọtọ:
CLV na-agwa gị ihe onye ahịa bara
CAC na-agwa gị ihe onye ahịa ahụ na-eri gị
Ọdịiche dị n'etiti ha bụ windo uru gị
Ọ bụrụ na nkezi CLV gị bụ $600 yana CAC gị bụ $200, ị na-enweta ihe dị ka $3 maka dollar ọ bụla ị na-emefu iji nweta onye ahịa. Mana ọ bụrụ na CAC gị na-arịgo ruo $500, oke gị na-achọ ịla n'iyi. Ị nwere ike na-eche na ọ na-erugharị ego tupu ị hụ ya na nọmba.
Jiri CLV na CAC ọnụ iji tọọ okporo ụzọ nche maka mmefu ego wee kpebie ọwa na mkpọsa kwesịrị idowe.
Ihe kacha emetụta CLV
CLV abụghị ọnụọgụ dị omimi nke naanị "nnukwu ụdị" nwere ike gbakọọ na ịbawanye. Metrik enwere ike ịtụnye na ihe ahụmịhe sara mbara na-ebute ya, ma ihe ndị a niile dị n'aka gị:
Ọnụego njide: Ogologo oge ole ndị ahịa na-arapara gburugburu. Ndị mmadụ na-achụso otu ma ọ bụ abụọ ịzụrụ ihe na-ekpuchi CLV gị, n'agbanyeghị otú nnweta gị siri sie ike.
Ugboro ịzụrụ: Ugboro ole ndị ahịa na-azụta. Nke a bụ ebe ncheta mmeghari, nudges ndenye aha na nsonye smart nwere ike itinye nnukwu ego.
Ọnụ ahịa nkezi: Ihe ndị ahịa na-emefu kwa ịzụrụ. Ngwunye, mgbakwunye, na ịzụ ahịa ka mma nwere ike ịkwalite CLV na-achọghị okporo ụzọ.
Ahụmahụ ndị ahịa: obere esemokwu, ka mma. Okwu mbufe ụgbọ mmiri, mgbagwoju anya n'ụgbọ mmiri, nkwado adịghị ike, na ndenye ndenye ego nwere ike ịchụpụ ndị ahịa wee dọkpụrụ CLV gị.
Nhazi onwe yana mkpa: Izi ozi dị mkpa nwere ike nhata karịa ịzụrụ ọzọ. Nnyocha Gartner na-egosi na ndị ahịa ndị na-eme ihe site n'ịrụsi ọrụ ike na nhazi ahaziri onwe ha nwere ike inwe obi ike ugboro 2.3.mezue mkpebi ịzụta. Mgbawa ozi-e ma ọ bụ ihe niile dabara adaba na-azụkarị ndị mmadụ ka ha leghara gị anya.
Onye ọ bụla n'ime ndị ọkwọ ụgbọ ala ndị a nwere ike ịchịkwa. Ozugbo ịchọpụtara lever na-amachi CLV gị, ịmara kpọmkwem ebe ị ga-elekwasị anya na-esote.
Otu esi eto CLV
A naghị ekesa ọnụ ahịa ndụ onye ahịa n'otu n'otu. Dị ka eserese dị n'okpuru na-egosi, uru ndị ahịa na-agbaso usoro mgbịrịgba. Nnyocha sitere na Retently na-achọpụta na ihe dị ka 20% nke ndị ahịa anaghị enweta uru, 60% na-aba uru, na 20% na-erite uru karịa oge.
Isi mmalite: https://www.retently.com/blog/increase-customer-lifetime-value/
Ịkwalite CLV pụtara ịtụgharị usoro ahụ gaa n'aka nri. Nke a na-achọ ịba ụba ugboro ole ndị ahịa na-azụta yana ego ole ha na-emefu mgbe ha na-eke ọnọdụ na-ebuga karịa n'ime ha n'ime akụkụ gị kachasị ọnụ ahịa.
Nke a bụ ndụmọdụ ụfọdụ maka otu esi eme ka metrik a dịkwuo elu.
1. Ghọta ihe na-eme ka ndị na-ege gị ntị mara
CLV na-eto mgbe ndị ahịa na-achọpụta ihe mere ha ga-eji lọghachi, nke ahụ na-achọkwa akara aka karịa ịzụrụ mbụ.
Mana idobe ndị ahịa gị aka na-esiwanye ike. BCG na-akọ na nkezi ndị ahịa US bụ nke mmemme iguzosi ike n'ihe nke ndị ahịa iri na ise (ihe ruru pasentị 10 site na 2022). Ka ha na-esonye n'ọtụtụ mmemme ndị a, iguzosi ike n'ihe na itinye aka na-adakarị. Nhọrọ ndị ọzọ pụtara asọmpi maka nlebara anya, na usoro njigide n'ozuzu agaghị ebipụ. Ụdị na-emeri na CLV bụ ndị na-enye ndị ahịa ihe mere ha ga-eji laghachi azụ.
Malite site n'ịchọpụta ndị ị na-agwa na ihe mere ha ji zụta n'aka gị na mbụ. Ndị ahịa na-eme ka nke ahụ dị mfe. Ha na-amanye gị ịdepụta mkpali ndị na-azụ gị na nsogbu ndị azụmahịa gị na-edozi.
Site ebe ahụ, hazie ọdịnaya gị ka ọ bụrụ ebe ndị ahịa nọ na njem ha:
Ịbanye: Nyere ha aka imeri mmeri mbụ site na iji ntuziaka ntọlite na nkuzi mmalite ngwa ngwa.
Agụmakwụkwọ: Mee ka ọmụma ha dị omimi site na iji ọdịnaya, ihe eji eme ihe n'ezie na nkuzi ngwaahịa.
Mmeju: Debe ha n'usoro nhazigharị oge na ihe ncheta obere ngwaahịa.
Ihe akaebe ọha na eze: Mee ka obi sie ha ike na nyocha ndị ahịa na akụkọ ịga nke ọma.
Nkwado ngwa ngwa: Belata esemokwu na ntọala ihe ọmụma, FAQs, na ntuziaka nchọpụta nsogbu.
Ebumnuche bụ igosipụta mgbe ọ kacha enyere aka. Mee nke ahụ mgbe niile ma na-emeghachi ihe ịzụrụ ga-esochi, nke na-emecha na-enye aka n'usoro CLV ka mma.
2. Hazie ebe emetụ aka na nkebi
Ọ bụrụ na ịchọrọ itolite CLV, ịkwesịrị izute ndị ahịa ebe ha nọ. Data na-egosi na ndị ahịa gị na-arịọ maka njem ahaziri iche. Nnyocha BCG chọpụtara na pasent 75 nke ndị ahịa US na-enwe ahụ iru ala na ụlọ ọrụ na-eji ozi ọha na eze dị gbasara ha mepụta ahụmịhe ahaziri iche.
Isi mmalite: https://www.bcg.com/publications/2024/what-consumers-want-from-personalization
Nke ahụ bụ ebe ngalaba omume na-abata.
Kama ikewa site na usoro igwe mmadụ bụ isi, chịkọta ndị na-ege gị ntị site n'ihe ha na-eme:
Omume: Ma ha bụ oge mbụ ma ọ bụ na-emeghachi ndị na-azụ ahịa, ụdị nke ha na-azụ ahịa, na ugboro ole ha na-ahazigharị
Ntinye aka: Otu esi emekọrịta ihe site na ịpị email, nleta saịtị, ojiji njirimara, ma ọ bụ tiketi nkwado
Uru ndị ahịa: Ma ha bụ ndị na-emefu ego dị elu, ndị na-azụta ego naanị, ma ọ bụ ndị na-eguzosi ike n'ihe ogologo oge
N'iji akụkụ dị n'ebe, nzọụkwụ na-esote na-aga n'ihu. Ị nwere ike:
Upsell na cross-ere dabere na ihe ndị ahịa zụtararị.
Kpalite mmeju ma ọ bụ ozi mmeghari ohuru n'oge kwesịrị ekwesị.
Megharịa ndị ahịa lapa azụ site n'inye onyinye dị mkpa (ọ bụghị mgbawa n'ozuzu).
Nye ndị ahịa gị kacha mma ụgwọ, ka ha na-anọ ogologo oge.
Ọ bụrụ na ịchọrọ usoro dị mfe iji malite, jiri usoro nkewa nke ndị ahịa a wee wuo ebe ahụ. Ebumnobi bụ izipu ozi ole na ole, mee ka nke ọ bụla bụrụ ihe dabara adaba, wee nwetakwuo ego n'aka ndị ahịa ị nweburu.
3. Bipụta ihe na-etinye aka, na-enye ozi E-blast ma ọ bụ akwụkwọ akụkọ
Akụrụngwa ahịa email, dị ka e-blasts ma ọ bụ akwụkwọ akụkọ, na-edobe gị n'ihu ndị ahịa mgbe ịzụrụ mbụ. Nke ahụ bụ ebe CLV meriri ma ọ bụ furu efu.
Nke a bụ ndụmọdụ ole na ole iji mee ka ozi-e gị rụọ ọrụ maka njigide okirikiri ndụ:
Akụkụ tupu izipu. Akụkụ omume ndị ị rụburula tụgharịrị tụgharịa gaa na email. Otu ọ bụla chọrọ ozi na cadence dị iche.
Mee ka ozi-e gị bara uru ịgụ. Zipu nkuzi na ndụmọdụ iji nyere ndị na-azụ ahịa aka inweta ihe kacha mma na ngwaahịa gị. Tinye ọdịnaya sitere na onye ọrụ, ohere izizi, ma ọ bụAkụkọ ndị ahịa "kachasị mma" iji mee ka njikọ aka dị elu.
Nwalee ahịrị isiokwu gị. Nnwale ahịrị isiokwu A/B, soro ọnụego mepere emepe, ma nụchaa dabere na ihe na-arụ ọrụ. Obere ebuli n'ọnụego mepere emepe ka oge na-aga.
Na-eziga ozi-e gị mgbe niile. Chọta ugboro ziri ezi maka ndị ahịa gị na azụmahịa gị (ma hapụ ndị debanyere aha ka ha họrọ nhọrọ dị ka "naanị kwa izu").
Mee ya nke ọma, email nwere ike bụrụ ihe nleba anya kachasị mfe maka ịzụrụ ihe na CLV dị elu.
4. Mepụta ọtụtụ ihe ntinye aka dịka enwere ike
Ka ebe ndị ahịa na-ezute ika gị (ma nweta uru site na ya), ogologo oge ka ha na-arapara n'ahụ. Nke ahụ bụ echiche dị n'azụ isi njikọ. Ndị a bụ oge ebe ndị ahịa na-ahụ ihe bara uru site na ika gị wee chọta ihe kpatara ịlaghachi azụ.
Nke a bụ ebe ị ga-elekwasị anya mbọ gị:
Depụta aha ebe ndị ahịa gị na-anọ oge, ma n'ịntanetị ma n'ịntanetị.
Zụlite mgbasa ozi ma ọ bụ ọnụnọ ahịa ọdịnaya n'ebe ndị ahụ.
Gbaa ndị ahịa gị ume ka ha na akara gị na-emekọrịta ihe na nyiwe ndị ahụ.
Wee wuo ebe a na-emetụ aka na-eme ka akara gị pụta ìhè. Ọmụmaatụ gụnyere:
Bọtịnụ sochirinụ na ibe ebumnobi dị elu
Ntinye SMS maka mbubata ma ọ bụ hazie ihe ncheta
Na-akpọ oku isonye na obodo dịka Reddit ma ọ bụ Discord
Webinars na ngosi ngosi dị ndụ
Mweghachi nke na-akwalite agụmakwụkwọ, ọ bụghị naanị ego
Ụdị ndị nwere CLV siri ike bụ ndị na-egosi na ebe kwesịrị ekwesị.
5. Zụlite ụdị ịkwụ ụgwọ ugboro ugboro (ndenye aha).
Otu n'ime ụzọ kachasị ike isi melite CLV bụ ụdị ndenye aha. Ọ na-enye gị ego ntinye ego na-akwụghachi ugboro ugboro, ndị ahịa na-akwụkwa ụgwọ ma na-efu obere ego iji jide ogologo oge.
Were Spotify Premium, dịka ọmụmaatụ. Na $12.99 kwa ọnwa, onye debanyere aha afọ abụọ na-ewepụta:
$12.99 × 12 = $155.88 kwa afọ$155.88 × 2 = $311.76 na ego ha nwetara n'oge ndụ.
Isi mmalite: https://www.spotify.com/us/premium/#ref=spotifycom_header_premium_individual
Jiri ya tụnyere azụmahịa ịzụrụ ihe otu oge. Ọ bụrụ na nkezi usoro gị bụ $50, ị ga-achọ otu onye ahịa ahụ ịzụta ugboro isii ka ọ dabara uru nke onye debanyere aha afọ abụọ.
6. Nye mmemme ntugharị
Usoro ntụnye aha nke ọma na-adọta ọrụ abụọ. Ọ na-eweta ndị ahịa ọhụrụ ma na-enye ndị dị ugbu a ihe mere ha ga-eji nọrọ na ya.
Mmemme ntụnye Dropbox bụ ihe atụ ama ama. Kpọọ enyi ka ọ debanye aha na Dropbox Basic, ma unu abụọ ga-enweta ihe ruru 16 GB nke nchekwa ọzọ.
Isi mmalite: https://www.dropbox.com/refer
Usoro ahụ na-arụ ọrụ maka CLV n'ihi na ụgwọ ọrụ n'onwe ya na-akwalite ojiji ngwaahịa. Nchekwa ọzọ pụtara ọtụtụ faịlụ, nke pụtara ọtụtụ ihe mere ị ga-eji nọrọ. Usoro ntụnye aka nke ọma na-aghọ akaghị ntụkwasị obi.
7. Mezue ahaziri onwe gị n'ahịa gị
Anyị kpuchiri akụkụ omume na mbụ. Nke a bụ maka ihe ị na-eme otu ndị ahụ ozugbo ịnwechara ha. Ịkwesịrị ịnapụta ahụmịhe ahịa ahaziri iche nke akọwapụtara nke ọma maka ndị ahịa ịhụ.
Atụmanya ndị ahịa agbanweela. BCG chọpụtara na pasent 80 nke ndị ahịa na-enwe ahụ iru ala na ahụmịhe ahaziri onwe ha, ebe ọtụtụ na-ekwu na ha na-atụ anya ha. Mana ọ bụghị nhazi onwe niile ka ekepụtara nhata. Naanị itinye aha mbụ n'ime ahịrị isiokwu email agaghịkwa eru eru.
Nhazi nke na-akpali CLV dị ka:
Ntụnye ngwaahịa dabere na ihe ndị ahịa lere ma ọ bụ zụta. Nke ahụ nwere ike ịbụ akara nlekọta anụ ahụ na-atụ aro mmiri mmiri nye onye zụrụ ihe dị ọcha.
Ọdịnaya dabara na ọkwa onye ahịa na njem onye zụrụ. Nke ahụ nwere ike ịbụ ntuziaka mmalite maka ndị na-azụ ahịa ọhụrụ, nkuzi dị elu maka ndị ọrụ ike, ma ọ bụ ndụmọdụ nkwalite maka ndị ahịa ogologo oge.
Oge na-asọpụrụ okirikiri ha. Nke ahụ nwere ike ịbụ ihe ncheta ka ịhazigharị tupu onye ahịa agwụchaa ngwaahịa gị ma ọ bụ mmeri azụ maka ndị ahịa gbachiri nkịtị.
Ihe ịma aka bụ na ndị ahịa nwere nnukwu ụlọ mmanya maka ihe ndekọ dị ka nkeonwe. Nnyocha Deloitte Digital na-achọpụta na ndị na-azụ ahịa na-amata naanị pasenti 43 nke ahụmịhe dị ka ahaziri onwe ya, ebe ụdị ndị dị n'azụ ha na-ekwu pasent 61.
Ụdị ndị na-ejikọta ọdịiche ahụ na-ebuga nhazi nke ndị ahịa na-achọpụta ma na-emezigharị site n'ebe ahụ.
8. Chịkọta ma mee ihe na nzaghachi
Nzaghachi bụ lever ozugbo ị nwere na CLV. Ọ na-agwa gị ebe ngwaahịa ma ọ bụ ahụmịhe gị na-ada obere tupu ndị ahịa apụọ. Ọ bụrụ na ndị ahịa zuru oke na-ekwu otu ihe ahụ, nke ahụ bụ ihe doro anya na ị na-enweta ihe na-ezighị ezi.
Idozi isi esemokwu na-akwado njide ndị ahịa. Ahụmịhe ndị ahịa 2025 PwCNnyocha na-achọpụta na pasent 52 nke ndị na-azụ ahịa akwụsịla iji ma ọ bụ ịzụrụ n'aka n'ihi ahụmahụ ọjọọ na ngwaahịa ma ọ bụ ọrụ ya. Ihe fọrọ nke nta ka ọ bụrụ 1 n'ime 3 (pasent 29) kwụsịrị iji ma ọ bụ ịzụrụ ihe n'ihi ahụmahụ ndị ahịa na-adịghị mma, ma ọ bụ n'ịntanetị ma ọ bụ n'onwe.
Isi mmalite: https://www.pwc.com/us/en/services/consulting/business-transformation/library/2025-customer-experience-survey.html
Ọ na-enyere aka ịtụgharị nzaghachi ka ọ bụrụ omume site na iji loop nwere ike ikwugharị:
Jụọ ajụjụ mgbe isi oge dị ka nnyefe ma ọ bụ nkwado mmekọrịta.
Kpido nsogbu na-eme ugboro ugboro dị ka ụgwọ mbupu ma ọ bụ esemokwu ntọlite .
Mechie loop site n'ịgwa ndị ahịa mgbe ị na-edozi ihe ha gosipụtara.
The elu dị adị. Qualtrics na-akọ na ọtụtụ ndị ahịa US (pasent 72) ga-akwụ ụgwọ karịa maka ahụmịhe adịchaghị. Dozie isi esemokwu ndị ahụ nzaghachi gị na-achọpụta, na otu ndị ahịa na-amalite iwepụta ego ha ga-enweta karịa.
9. Lekwasị anya na njigide karịa nnweta
Ịre ndị ahịa dị ugbu a nwere ike ịdị ọnụ ala karịa ịnweta ndị ọhụrụ. Ọ bụ ya mere njide ji bụrụ otu n'ime ụzọ kachasị ngwa ngwa iji too CLV. Nnweta na-enye gị ire ere nke mbụ, mana njigide na-enye gị nke abụọ, nke atọ na nke iri.
Ndobe nwekwara ike imeghe ego mgbasawanye. Ndị ahịa ndị tụkwasara gị obi nwere ike ịzụrụ ọtụtụ mgbe ma ọ bụrụ na onyinye ahụ dị ka usoro ọzọ sitere n'okike karịa ụda.
Isi ihe bụ ime ka mbọ gị na-ere ere na-adị ka enyemaka, ọ bụghị nrụgide:
Upsell mgbe ọ na-eme ka nsonaazụ ya dịkwuo mma, ma ọ bụ mbupu ngwa ngwa ma ọ bụ nkwado adịchaghị.
Ofe-ere dabere na nzụta ikpeazụ nke onye ahịa, dị ka njuju ma ọ bụ ngwaahịa agbakwunyere.
Trigger na-enye mgbe oge ịga nke ọma, dị ka ịzụrụ ọzọ ma ọ bụ ezigbo nkwado mmekọrịta.
N'ikpeazụ, oge bụ ihe niile. Iwe iwe na-abịa n'oge kwesịrị ekwesị na-adị ka ezigbo ọrụ. Otu ihe a na-enye n'oge na-adịghị mma na-adị ka nrụgide.
Ajụjụ
Gịnị bụ uru ndụ ndị ahịa (CLV)? CLV bụ mkpokọta ego ndị ahịa na-enweta na mmekọrịta ha na azụmahịa gị niile. Ọ dị mkpa n'ihi na ọ na-atụgharị anya ahịa gị site na "ị nweta ire ere" gaa "dobe onye ahịa." Soro CLV site na ọwa na akụkụ ka ị nwee ike okpukpu abụọ na isi mmalite ndị na-eweta ndị na-azụ ahịa ugboro ugboro, ọ bụghị naanị ndị na-achụ nta ego otu oge. Kedu otu esi agbakọ ọnụ ahịa ndụ ndị ahịa (CLV)? Malite na usoro CLV bụ isi: CLV = Nkezi Uru Nzụta × Oge Nzụta × Ogologo ndụ ndị ahịa. Wepụta nkezi uru n'usoro site na nyocha gị, tụọ ugboro ole ndị ahịa na-azụta kwa afọ, wee mụbaa site na afọ ole ha na-anọkarị. Buru ụzọ were nọmba okirikiri. Ozugbo i nwere ntọala, tulee CLV n'ofe mkpọsa iji hụ ihe na-eme ka uto bara uru. Kedu ihe kpatara uru ndụ ndị ahịa (CLV) ji dị mkpa? CLV na-agwa gị ego ole ị nwere ike imefu iji nweta onye ahịa ma ka na-akpata ego. Na-enweghị ya, ị nwere ike ịgbasa mgbasa ozi ndị na-ele anya "na-aga nke ọma" mana na-efunahụ uru mgbe mbelata ego, nkwụsị na ụgwọ nkwado. Mgbe ị ghọtara CLV, ị nwere ike ibute njide na itinye oge na akụrụngwa na ọwa na-eweta ndị ahịa na-arapara. Kedu otu ị ga-esi abawanye uru ndụ ndị ahịa (CLV)? Ihe nleba kacha ọsọ bụ njigide. Lekwasị anya n'ịghọta ihe na-eme ka ndị ahịa gị kacha mma na-alọghachi, wee wuo usoro gburugburu ya. Nke ahụ pụtara ịhazi mgbasa ozi gị ka ọ dị mkpa, mepụta isi njikọ na-enye ndị ahịa ihe mere ha ga-eji laghachi, na ime ka ahụmịhe ahụ dị nro nke na ha enweghị ihe kpatara ị ga-eji pụọ.
Mmechi
CLV bụ otu n'ime akara ngosi doro anya ahịa gị na-arụ ọrụ. Mgbe ọ na-ebili, nnweta gị, njide gị, na mbọ mgbasawanye gị na-aga n'otu ụzọ ahụ. Mgbe ọ dị larịị ma ọ bụ daa, ihe dị n'agbụ ahụ na-agbaji.
Lever ọ bụla na-ebugharị CLV dị n'aka gị. Malite site n'ịgbakọ ntọala gị wee jiri ya tụnyere CAC gị. Oke ahụ na-agwa gị etu uto uru dị maka azụmahịa gị.
Site n'ebe ahụ, gbado anya n'inye ndị ahịa gị ihe kpatara ha ga-eji lọghachite site na ozi ahaziri iche yana itinye ọdịnaya. Ma dobe nzaghachi nzaghachi ahụ ghe oghe ka usoro ọ bụla na-eme ka njide gị dịkwuo nkọ.
N'ikpeazụ, njide ndị ahịa bụ ebe CLV meriri ma ọ bụ furu efu. Ụdị nke na-achọpụta na-akwụsị ịchacha maka ire ere mbụ wee malite ịmepụta ihe bara uru ịnọrọ.