Llave Takeaways nisqa
CLV tukuy qullqita huk rantiq ruwasqa tukuy negocioykiwan tinkiyninpi tupun.
CLV qatiyqa yanapasunki maypi wiñayniyki wiñaypaq kasqanmanta tupunapaq, mana qhipa campañayki llamk’asqanmantallachu.
CLV básica fórmula kaqwan llamk'ay huk llamk'ana base linea usqhaylla tarinaykipaq: CLV = Chawpi Rantinakuy Chanin × Rantinakuy Sapa kuti × Cliente Kawsay pacha.
CLV aswan hatun chanin qun huk factorkunawan kuskachasqa kaptin. Ejemplopaq, CLV kaqwan tupachiyqa cliente rantiy qullqiwan (CAC) aswan sut'i siq'ita qusunkiman negocio qhali kaymanta.
Huknin aswan utqaylla ñankuna CLV wiñananpaqqa retención-enfocado qhatuymi. Chayqa aswan compromiso puntokuna ruwayta niyta munan tácticas kaqninta segmentación dirigida kaqwan, incentivo suscripción kaqwan chaymanta programakuna referencia kaqwan.
Cliente kawsay pacha chanin (CLV) qullqi huk rantiq ruwanman tukuy negocioykiwan tinkiyninpi. Qhatuypi, huk pisi yupaykunamanta willasunki sichus wiñayniyki wiñaypaqchu.
Huk campaña yupayninkunata tupachiyta atin chaymanta qullqita chinkachinraq, ichaqa sichus ñit’iykunalla utaq ñawpaq rantiykunalla tupuchkanki, mana rikunkichu chayta ruwakuchkaqta.
CLV aswan allin tapuykunata ruwanaykipaq tanqasunki:
¿Allin rantiqkunatachu aysachkanki?
¿Chaykunatachu waqaychanki?
¿Tiempowanchu sapa kuti rantisqaykita, gananciata yapachkanki?
Kaypin aswan facil yuyaymanay. Sichus chawpi rantiqniyki kimsa wata muyuriqpi k’askakun chaymanta tawa kutita watapi rantin, qhatuyniyki chay tinkiyta purichiy muyuriqpi ruwasqa kanan tiyan, mana ñawpaq rantiyta tariyllachu.
Smile.io mask’ayqa rikuchin aswan unayta rantiqkuna huk markawan rantisqanku, aswanta sapa kamachiypi gastanku. Sumaq kayllapi, cosméticos nisqallapi, rantiqkuna 45% aswanta rantinku sapa pedidomanta kimsa watamanta, qallariypi rantisqankumantaqa.
Kay qillqasqapi, t’aqasaqku imachus CLV niyta munan, imaynatachus yupanapaq, imakuna aswanta impaktakun, chaymanta imaynatachus allinniykipaq llamk’achiy atikunki.
Huknin aswan utqaylla ñankuna CLV wiñananpaqqa retención-enfocado qhatuymi. Chayqa aswan compromiso puntokuna ruwayta niyta munan tácticas kaqninta segmentación dirigida kaqwan, incentivo suscripción kaqwan chaymanta programakuna referencia kaqwan.
¿Imataq CLV?
CLV tukuy qullqita huk rantiqmanta suyakuwaq chaymanta markaykiwan tinkiyninpi.
Chay raykun CLV huk hatun qhatuy métrica. Embudo patamanta llamk'ayta (kayhina willakuy, contenido, quykuna, chaymanta chayana p'anqakuna) ima chiqamanta wiñaypaq wiñayta purichin chayman tinkin, mayqinchus waqaychay chaymanta mast'ariy kachkan. Ichaqa pachakmanta 37 organizacionkunallan CLV nisqataqa estratégicamente utilizashanku, chaytan willan Forresterpa investigacionnin. Kayqa niyta munan yaqa llapan qhatuqkuna chaninninta faltachkanku.
CLV Unay pacha Wiñay Mitrica, Mana Vanidad Métricachu
Huk campaña “atipanman” ñit’iykunapi utaq ñawpaq rantiykunapi chaymanta mana allin negocio tanteay kanmanraq.
Ejemplopaq, chay campaña ruwakusqanqa kaymanmi apawasunman:
Descuento rantiqkuna promo qhipaman chinkaqkuna
Mana hayk'aqpas kuti kuti rantiqman tukuq barato pusaqkuna
Huk kutilla rantiykuna mana qatipay ruwayniyuq
CLV chay patrones nisqakunatam qawarichin. Sichus CLV pisi kan chayqa, niyta munan rantiqniykikuna mana k’askanakusqankuta. Sichus CLV wicharichkan, willayta atikunki pusaqkuna, quykuna, wiñay estrategias ruwasqayki llamk’ayta qallarichkanku.
CLV Invención- utaq Ganancia-Basado kanman
Yaqa llapan equipokuna qullqi CLV kaqwan qallarinku imaraykuchus mana sasachu. Chayqa chawpi rantiqpa kawsayninpi gastonmi.
Ganancia CLV aswan sinchi (hinallataq aswan allin kanman). Chayqa chawpi ganancia rantiqpa ruwasqan qullqikuna qhipaman. Sichus margenkuna rurumanta hukniray kanku, ganancia CLV aswan ch’uya qhawayta qusunki imachus escala ruwanapaq chanin kachkan.
CLV Yanapasunki Aswan allin qhatuypaq tanteayta ruwanaykipaq
CLV nisqawanmi kutichiyta atinki:
Mayqin canalkunam apamunku clientekunata, paykunaqa k’askanakunku
Mayqin quykuna unay pacha rantiqkunata vs
Haykatataq CAC nisqapi qullqita quyta atinki hinaspa gananciayuq kayta atinki
Kay tapuykunaman concreto, datokunawan purichisqa kutichiykunayuq kayqa yanapasunki aswan allin rantiqkunata tarinaykipaq chaymanta waqaychayta.
Imaraykutaq CLV Importante
CLV huk aswan ch'uya ñankuna kanku rantiq hunt'aq kayta tupunapaq imaraykuchus rikuchin imatachus huk rantiq pachawan gastan, mana imachus ñawpaq ñit'iyninkumanta utaq aswan hatun rantisqankumanta ruwasqallachu.
Pukyu: https://www.zendesk.com/blog/cliente-servicio-hinallataq-kawsay-cliente-valor/
Hunt’aq kayqa retención nisqatan nin, retención nisqataq aswan askha qolqeta tariy. Chiqamanta, pisi kallpachaypas (5 pachakmanta) clientekuna waqaychaypi rikuchikun empresapa ganancian maypipas yapasqanmanta 25 pachakmanta 95 pachakmanta.
CLV huk mitricakunap qapariyninta barren imaraykuchus unay pacha chaninpi yuyaychakuchkan, mana chayflash-in-the-pan atractivo nisqa, chay picos de tráfico nisqamanta, fluctuaciones estacionales nisqamanta ima. CLV qatiptiyki, pisi pacha métricas kaqman llumpay ruwayta saqinki chaymanta qullqi churayta qallarinki imachus wiñaypaq qullqita ruwan.
CLV qatipayqa aswan allin tanteaykunata tukuy negociopi kallpachan. CLV mayqin rurukuna utaq negocioykimanta aspectokuna aswan unay pacha tikraykunata purichinku, chaymanta imayna aswan pisi kallpayuq kitikunata allinchayta atikunki tinkiykuna mast'ariypi yanapakuypaq.
CLV nisqapas imaynatas empresakuna “perdida umalliq” pukllaykunata chaninchanku. Amazon riqsisqa Kindle chaymanta Alexa hardware kaqman k'umuykurqa huk punku hina aswan libro rantiypaq pachawan imaraykuchus kawsay pacha tinkiynin aswan chaniyuq karqa ñawpaq ruwaymanta.
Sichus chay puntokuna mana suficiente importantechu kanku chayqa, CLVpas directamente watakun gananciaman. Sichus CLV yapanki chayqa, gananciakunatan yapanki. Imanasqa? Imaraykuchus kuti kuti rantiqkuna aswanta gastanku marcaykiwan, sapa rantiy apamusqankutaq aswan pisi qullqita qun ñawpaq kaqmanta. Huk kutillatan gastanayki chaykunata rantinaykipaq, rantishasqankukamataqmi chay rantiqpa llapan valornin yapakun.
Kickerqa askha equipokuna manaraq allintachu CLV tupunku. Chayraykun kay derechota chaskiyqa cheqaq ventajaman tukupun.
Imaynatataq CLV nisqa yupayta
Kaypi CLV yupanapaq fórmula kachkan: (Promedio Rantinakuy Chanin) x (Rantiy Sapa kuti) x (Clientepa kawsaynin) = CLV
Chaymi, niy chawpi rantiqniyki sapa pedidopi 50 dolar qullqita gastan, tawa kutita watapi rantin, 3 watataq qhipakun. Chayqa $600 CLV ($50 × 4 rantiy/wata × 3 wata = $600 CLV).
Matemáticas sasan, ichaqa suficiente aswan yachaysapa waqyakuykunata ruwayta qallariypaq retención tácticas kaqmanta chaymanta imayna “gananciayuq wiñaynin” rikch’asqanmanta.
Yaykuykunata pakiy
Sapa yaykuchiy fórmula nisqapiqa, kikinpa términos nisqapi hamut’anapaqmi:
Chawpi rantiy chanin: Imakunatachus huk rantiq sapa ruwaypi gastan, chawpipi
Sapa kuti rantinku: Hayka kutitataq watapi rantinku
Clientekunaq kawsaynin: Hayk’a tiempon qanmanta rantishanku (watakunapi) .
Pukyu: https://www.tidio.com/blog/rantiqpa-kawsaynin-valor/
Modelos CLV Avanzados (Necesitaptiyki) .
Sapa rantiq kikin ñanta qatin nispa yuyanamantaqa, ñawpaqchasqa modelokuna chiqa ruway ruwaykunata llamk'achinku aswan chiqan chaninkunata yupanankupaq. Iskay aswan riqsisqa ruwaykunan kanku:
CLV cohorte kaqpi: Huñun rantiqkunata mayk’aqchus utaq imaynatachus rantisqa karqanku chaymanta qatin imaynatachus sapa cohorte pachawan purin. Allinmi mayqin campañakuna rantiqkunata aysan riqsichinapaq mayqinkunachus k’askanakunku.
CLV Predictivo: Ñawpaqmanta ruwayta llamk'achin (kamachiykuna hina, rantiypura pacha utaq churn señalkuna) imatachus huk rantiq qatiqninpi gastakunman chayta willananpaq. Kayqa yanapakun mayk'aq waqaychayta sapalla ruwayta munanki utaq hatun chaniyuq yupaykunata ñawpaqman churayta munanki.
CLV y CAC nisqawan yanapachikuspa
CLV mana chayhina impactoyuqchu sapanchasqapi. CACwan tupachiy, chaymanta siq’iqa aswan sut’i rikukun. CAC tupun imatachus gastasqaykita huk rantiq rantiypaq (factorización willakuykunapi, yanapakuykunapi, agenciakunapi, rantiy pachapi chaymanta descuentos kaqpi).
Chay rimanakuyqa chiqanmi:
CLV willasunki ima chaninmi huk rantiq
CAC willasunki imatachus chay rantiq qullqita qusunki
Paykuna ukhupi ch’usaq kayninqa gananciaykiq ventanan
Sichus promedio CLV kaqniyki $600 chaymanta CAC kaqniyki $200 kaq, yaqa $3 sapa dólar gastasqaykimanta huk rantiq rantiypaq ganachkanki. Ichaqa sichus CAC nisqayki 500 dolarkama llanthukun chayqa, yaqa chinkapunmi margenniyki. Ichapas chaytaqa sientenki flujo de caja nisqapi manaraq yupaykunapi qawachkaspayki.
CLV chaymanta CAC kaqwan kuska llamk'achiy barandillas gasto adquisición kaqpi churanapaq chaymanta mayqin canalkuna chaymanta campañakuna waqaychaypaq chanin kaqta tanteanapaq.
Imakunam CLVta Aswanta Impacto
CLV mana huk misterioso yupaychu “hatun markakuna”lla yupayta chaymanta yapayta atinku. Tupunapaq métricas chaymanta aswan hatun experiencia factorkuna chayta purichinku, chaymanta tukuy kay controlniyki ukhupi kanku:
Tasa de retención: Hayka unaytaq rantiqkuna k’askanakunku. Runakuna churning huk utaq iskay rantisqaykimanta CLVykita tapan, may kallpayuqña rantiyniyki kaptinpas.
Sapa kuti rantiy: Hayka kutitataq rantiqkuna rantinku. Kaypi hunt'achiy yuyarichiykuna, suscripción nudges, chaymanta yuyaysapa qatiykuna achka qullqita yapayta atinku.
Chawpi kamachiy chanin: Imakunatachus rantiqkuna sapa rantisqankupi gastanku. Paquetes, yapasqakuna, chaymanta aswan allin qhatuy CLV kallpachayta atinku mana aswan puriyta mañaspa.
Experiencia de cliente: Aswan pisi fricción kaptinqa aswan allinmi. Envíomanta sasachakuykuna, pantasqa onboarding, pisi kallpa yanapakuy, chaymanta huk clunky qullqi quy llapanku rantiqkunata qarquyta atinku chaymanta CLV kaqniyki urayman aysayta atinku.
Sapanchasqa chaymanta tupaqnin: Aswan tupaq willakuy aswan kuti rantiywan kaqlla kanman. Gartner maskay rikuchin kay rantiqkuna mayqinkunachus ruwaq, ruwasqa personalización kaqnintakama 2.3 kuti aswan chaninniyuq kanku mana manchakusparantiymanta tanteayta hunt’achiy. Genérico correo electrónico explosiones utaq huk-tamaño-llapapaq quykuna aswanta runakunaman yachachiylla mana qhawasunaykipaq.
Chay choferkunamanta sapankan controlakuqmi. Huk kuti mayqin palanca CLVykita limitachkan chayta riqsispaykiqa, allintam yachanki maypi qatiqninpi yuyaymananaykita.
Imaynatataq CLV nisqa wiñachina
Clientepa kawsaynin chanin mana kaqllachu rakisqa. Uraypi grafico rikuchisqan hina, rantiqpa chaninmi huk campana kurvata qatin. Retently kaqmanta mask’ay tarin yaqa 20% rantiqkuna mana gananciayuq kasqankuta, 60% gananciayuq kasqankuta, 20%taq pachawan ancha gananciayuq kasqankuta.
Pukyu: https://www.retently.com/blog/rantiqpa-kawsay-chaynin-yapachiy/
CLV wiñayninqa chay kurvata pañaman tikraymi. Kayqa yapayta munan mayk'a kutitachus rantiqkuna rantinku chaymanta mayk'a qullqita gastanku chaymanta condicionkuna ruwachkanku mayqinkunachus aswanta aswan chaninniyuq segmentoykiman kuyuchinku.
Kaypi wakin yuyaychaykuna imayna kay métrica aswan hatun ruwanapaq.
1. Uyariqniykikunata imakunachus llallichisqanmanta entiendey
CLV wiñan mayk’aqchus rantiqkuna kutimunankupaq razonkunata tarichkankupuni, chaytaq aswan touchpoints nisqakunata munan qallariy rantiymanta.
Ichaqa clienteykikunata involucrasqa kananpaqmi aswan sasachakuchkan. BCG willakun kay promedio U.S. rantiq 15 programas de fidelidad consumidor kaqman pertenecesqanmanta (2022 watamanta pachakmanta 10 yapasqa). Kay programakunaman aswanta hukllawakusqankuman hinam, sapa kuti pisiyan hunt’aq kaypas, compromisopas. Aswan akllanakuna aswan atipanakuy niyta munan atención kaqpaq, chaymanta genérico retención tácticas mana kuchunqachu. CLV kaqpi atipaq markakuna kanku chaymanta rantiqkunaman kutimunankupaq razonkuna específicas quq.
Qallarinapaq pikunawan rimasqaykita, imaraykutaq ñawpaqtaraq rantisurqanku chayta riqsispa. Personas de clientes nisqa chayta aswan facilta ruwanku. Paykunaqa obligasunkiku rantiqniykikunap kallpachakuyninta chaymanta negocioykipa allichasqan sasachakuykunata mapapi ruwanaykipaq.
Chaypimanta, contenidoykita maypi rantiqkuna puriyninkupi kasqankuman hina ruway:
Onboarding: Yanapay paykunaman ñawpaq atipaykunata tupachinankupaq churana pusaqkunawan chaymanta utqaylla qallariy yachachiykunawan.
Yachay: Yachayninkuta ukhunchay imayna ruwana contenidowan, chiqa pacha llamk'achiyta casokunawan, chaymanta ruru yachachiykunawan.
Hunt’achiyta: Chaykunata waqaychay tiempollanpi wakmanta mañakuykunawan, pisi stockmanta yuyarichiykunawan ima.
Prueba social: Confianzankuta hatarichiy cliente revisionkunawan chaymanta allin ruway willakuykunawan.
Yanapakuy proactivo: Yachaypa tiyanankunawan, FAQkunawan, chaymanta sasachakuy allichay pusaqkunawan ima ch'aqwayta pisiyachiy.
Metaqa aswan yanapakuq kaqtin rikuchikuymi. Chayta ruway sapa kuti chaymanta yapamanta rantiykuna qatinqa, kaytaq qhipaman yanapakun huk aswan qhali CLV curva kaqman.
2. Puntos de contacto nisqakunata Segmentación nisqawan personalizay
Sichus CLV wiñachiyta munanki chayqa, maypichus kasqankupi rantiqkunawan tupanayki tiyan. Datos rikuchinku rantiqniykikuna huk sapanchasqa puriyta mañasqankuta. BCG tapuypi tarin sapa pachakmanta 75 U.S. rantiqkuna allin kasqankuta empresakunawan paykunamanta llapa runaq rikusqan willayta llamk'achisqankuwan ruwasqa experienciakuna ruwanankupaq.
Pukyu: https://www.bcg.com/publications/2024/ima-mikhuqkuna-munanku-personalización nisqamanta
Chaypin hamun comportamiento segmentación nisqa.
Demografía básica nisqaman hina segmentanaykimantaqa, uyariqniykikunata ima ruwasqankuman hina huñuy:
Comportamiento: Ñawpaq kuti utaq kuti rantiq kaptinkupas, mayqin categoríakunatachus rantinku, hayk’a kutitachus wakmanta kamachinku
Compromiso: Imayna correo electrónico ñit'iykunawan, sitio watukuykunawan, ruwanakuna llamk'achiyninwan utaq yanapakuy tiksikunawan tinkinku
Clientekunaq valornin: Alto gastaqkunaña, descuentolla rantiqkuna otaq unay tiempo hunt’aq runakunaña kanku chaypas
Segmentokuna churasqa kaptinqa, qatiqnin ruwaykuna aswan chiqanmi. Atikunmi:
Upsell chaymanta cross-sell ima rantiqkuna rantisqankuman hina.
Allin pacha hunt'achiyta utaq musuqyachiy willakuykunata llamk'achiy.
Huk tupaq quywan lapsado rantiqkunata wakmanta llamk'achiy (mana huk genérico explosión kaqwan).
Aswan allin rantiqniykikunata premiay, chhaynapi aswan unayta k’askanakunku.
Sichus huk sanu marcota necesitanki qallariypaq, kay rantiq segmentación ruwayta llamk'achiy chaymanta chaymanta ruway. Meta aswan pisi willakuykunata apachiy, sapa huk aswan tupaq ruway, chaymanta aswan qullqita tariy chaymanta rantiqkunamantaña kapuqniyki.
3. E-blast utaq Noticias nisqa qillqasqata lluqsichiy
Correo electrónico qhatuy kaqniyuq, ahinataq e-blasts utaq willakuy qillqakuna, ñawpaq rantiymanta qhipaman rantiqkunap ñawpaqinpi waqaychanki. Chaypin CLV atipasqa otaq chinkapun.
Kaypi huk pisi yuyaychaykuna kanku correo electrónicosniyki kawsay ciclo waqaychaypaq llamk'anankupaq:
Segmentación manaraq kachachkaspa. Ruwasqayki comportamiento t’aqakuna chiqalla correo electrónico kaqman tikranku. Sapa qutuqa hukniray willakuyta, hukniray cadenciata ima necesitan.
Correo electrónico nisqaykikunata leenapaq hina ruway. Yachachiykunata chaymanta yuyaychaykunata apachiy rantiqkunata yanapanaykipaq aswan allinta rurukunaykimanta. Ruwaqpa ruwasqan willayta yapay, sapalla ñawpaq yaykuy utaq“aswan allin” rantiq willakuykunamanta compromiso alto kananpaq.
Mamaykipa chirunkunata pruebay. A/B prueba sujeto chirusqakuna, kichasqa tarifakuna qatiy, chaymanta ima llamk'asqanmanhina refinay. Huch’uy uqhariykuna kichasqa tarifakunapi pachawan yapakun.
Sapa kuti correo electrónico nisqaykikunata apachiy. Huk sapa kuti maskay mayqinchus allin rantiqniykikunapaq chaymanta negocioykipaq (hinallataq suscriptores akllanakunata akllanankupaq saqiy kayhina “sapa semanalla”).
Allinta ruway, chaymanta correo electrónico aswan facil palancaykiman tukunman kuti kuti rantiypaq chaymanta aswan hatun CLV kaqpaq.
4. Atisqaykiman hina achka Puntos de Compromiso nisqakunata ruway
Aswan kitikunapi rantiqkuna markaykiwan tupaptinku (hinallataq chaymanta chanin tarinku), aswan unayta k'askanakunku. Chayqa yuyaymi compromiso puntokunaq qhepanpi. Kaykunaqa pachakuna maypichus rantiqkuna imatapas allin kaqta markaykimanta rikunku chaymanta huk razonta tarinku kutimunankupaq.
Kaypin kashan maypi kallpachakusqaykita churanaykipaq:
Huk lista ruway maypichus rantiqniykikuna pachata pasanku, internetpi chaymanta mana internetpi.
Chay kitikunapi huk willakuy utaq contenido qhatuy presenciata ruway.
Clienteykikunata kallpachay chay plataformakunapi marcaykiwan llamk'anankupaq.
Chaymantataq ruway puntos de contacto nisqakunata, chaykunan marcayki rikukuqta waqaychan. Ejemplokunan kanku:
Social qatiy botones hatun yuyayniyuq p'anqakunapi
SMS opt-ins kaqmanta back-in-stock utaq wakmanta kamachiy yuyarichiykunapaq
Reddit utaq Discord hina ayllukunaman hukllawakunaykipaq mink'an
Webinarkuna hinaspa kawsaq demostracionkuna
Retargeting chaymi educacionta kallpanchan, manam descuentosllatachu
Sinchi CLV nisqayuq markakunaqa allin sitiokunapim rikurinku.
5. Modelo de Pago Recurrente (Suscripción) nisqa ruway
Huk aswan atiyniyuq ñankuna CLV allinchaypaq huk modelo suscripción kaqmanta. Huk kuti kuti qullqi yaykuyta qusunki, chaymanta rantiqkuna aswan qullqita qunku chaymanta aswan pisi qullqita qunku unay pachapaq waqaychaypaq.
Spotify Premium nisqamanta, huk rikch'anapaq. Sapa killa $12.99 kaqpi, iskay wata suscriptor ruwan:
$12.99 × 12 = $155.88 watapi$155.88 × 2 = $311.76 kawsay pacha qullqipi
Pukyu: https://www.spotify.com/us/premium/#ref=spotifycom_umalliq_premium_sapa runa
Chayta tupachiy huk kutilla rantiy negociowan. Sichus promedio pedidoyki $50 kan, chay kikin rantiq soqta kutita rantiyta necesitanki iskay wata suscriptorpa chaninwan tupananpaqlla.
6. Programa de Referencia nisqa hayway
Allin ruwasqa programa de referencia iskay ruway aysan. Musuq rantiqkunata apamun chaymanta kunan kaq rantiqkunaman huk razonta qun comprometido kanankupaq.
Dropbox’s referencia programa huk clásico ejemplon. Huk masiykita mink'ay Dropbox Basic kaqpi qillqakunanpaq, chaymanta iskayninku 16 GB yapasqa waqaychaykama tarinki.
Pukyu: https://www.dropbox.com/qhaway
Chay estructura CLV kaqpaq llamkan imaraykuchus kikin premio rurukuna llamk'ayta purichin. Aswan waqaychayqa aswan willañiqikuna niyta munan, chaytaq aswan razonkuna qhipakuypaq niyta munan. Kay programa de referencia efectivamente huk fidelidad bucleman tukun.
7. Marketingniykipi Personalización nisqa ruway
Ñawpaqtaqa comportamiento segmentación nisqamanta rimarqayku. Kayqa chay huñukunawan ruwasqaykimantam, huk kuti chaykunata chaskispaykiqa. Sapanchasqa qhatuy experienciakuna qunayki tiyan mayqinkunachus suficiente específico kanku chaymanta rantiqkuna reparanankupaq.
Clientekunaq suyakuyninkuqa huk ladomanmi tukupun. BCG tarin pachakmanta 80 rantiqkuna allin kasqankuta experienciakuna personalizada kaqwan, yaqa llapanku ninku chayta suyasqankuta. Ichaqa manan llapa personalización nisqachu kaqlla kamasqa. Huk ñawpaq sutita huk correo electrónico umalliq chiruman churaylla manaña allinchu.
CLV kuyuchiq personalización kayhina rikch'akun:
Rurukuna yuyaychaykuna ima rantiqkuna qhawasqanku utaq rantisqankumanhina. Chayqa kanmanmi huk marca de cuidado de piel nisqa, chaymi yuyaychakun huk hidratante nisqa pimanpas, payqa chayraqmi huk limpiadorta rantirqa.
Contenido huk rantiqpa etapawan tupaq rantiq puriypi. Chayqa musuq rantiqkunapaq qallariq pusaqkuna kanman, kallpawan llamk'aqkunapaq ñawpaq yachachiykuna, utaq unay pacha rantiqkunapaq allinchay yuyaychaykuna.
Ciclonku respetakuq tiempo. Chayqa yuyarichiykuna kanman wakmanta kamachiypaq manaraq huk rantiq ruruyki tukukuchkaptin utaq gana-kutichiy flujos kanman rantiqkunapaq mayqinkunachus ch’inlla rirqanku.
Sasachakuyqa kanmi rantiqkuna huk hatun barrayuq kasqanku imachus registrakun personal hina. Deloitte Digital investigacionpi tarin, rantiqkuna sapa pachakmanta 43 experienciakunallata riqsinku sapanchasqa kasqankuta, chaymanta qhipanpi kaq marcakuna sapa pachakmanta 61 kaqta ninku.
Chay marcakuna puente ruwaqkuna chay brechata qunku personalización chaymanta chaymanta rantiqkuna reparanku chaymanta refinan.
8. Huñuy hinaspa Ruway yuyaykunata
Retroalimentación huk palanca directa CLV kaqpi kaqniyki. Willasunki maypi ruruyki utaq experienciayki pisiyachkan manaraq rantiqkuna purichkaptinku. Sichus suficiente rantiqkuna kaqllata nichkanku, chayqa huk seguro señalmi imapas mana allinta hap’isqaykimanta.
Puntos de fricción allichayqa clientekuna waqaychayta yanapan. PwC’s 2025 watapi Clientepa ExperiencianEncuesta nisqapin rikukun pachakmanta 52 consumidorkuna manaña utilizasqankuta otaq rantisqankuta huk marcata, chaytaqa ruwarqanku productonkunawan otaq servicionkunawan mana allin experienciayoq kasqankuraykun. Yaqa 3manta 1 (29%) manaña llamk’achirqankuchu nitaq rantirqankuchu mana allin experienciayuq kasqankurayku, internetpi utaq kikinpi.
Pukyu: https://www.pwc.com/us/en/servicios/consultoría/negocio-transformación/biblioteca/2025-cliente-experiencia-encuesta.html
Yanapakunmi kutichiykunata ruwayman tikrayta huk kuti kuti ruwanapaq llimp'iwan:
Tapukuykunata ruway llalliq momentokuna qhipaman imaynachus entregakuna utaq yanapakuy interacciones.
Etiqueta kuti kuti sasachakuykunata imaynachus apachiy qullqikuna utaq churay fricción.
Wichqay chay llimp’ita rantiqkunaman willaspa mayk’aqchus imatapas banderawan churasqankuta allichanki.
Wichaypiqa chiqapmi. Qualtrics willakun aswan U.S. rantiqkuna (72 pachakmanta) aswanta qullqita qunmanku huk experiencia premium kaqpaq. Chay fricción puntokunata allichay mayqinkunatachus retroalimentaciónniyki riqsichin, chaymanta kikin base de clientes aswan qullqita ruwayta qallarikun.
9. Adquisición nisqamantaqa Retención nisqapi yuyaymanay
Kunan kaq rantiqkunaman rantiyqa aswan barato kanman musuq rantiqkunata rantiymantaqa. Chayraykun retención nisqaqa huknin aswan usqhayta CLV wiñananpaq. Adquisición ñawpaq rantiyta qusunki, ichaqa retención iskay kaq, kimsa kaq, 10 kaq ima qusunki.
Retención nisqapas mastariymanta qullqita kichayta atinmi. Clientekuna qanpi confiankuña aswan askha kutita rantinku sichus chay ofrecimiento huk natural qatiqnin paso hina sientekun aswanpas huk pitch hina.
Llaveqa kanqa upselling chaymanta cruz-selling kallpachakuyniyki yanapakuy hina sientekunanpaq, mana ñit'iy hinachu:
Upsell mayk’aq sut’ita allinchan chaymanta ruwayta, sichus chay aswan usqhayta apachiy utaq premium yanapakuy.
Chawpi rantiy rantiqpa qhipa rantisqanpi hapipakuspa, rellenos utaq complementario rurukuna hina.
Trigger quykuna allin pachakuna qhipaman, ahinataq huk kuti rantiy utaq hatun yanapakuy tinkiynin.
Tukuyninpiqa, tiempo nisqa tukuy ima. Huk upsell allin ratopi chayamuqqa allin servicio hinam sientekun. Mana allin ratopi kaq ofrecimientoqa mat’ipayasqa hinan sientekun.
FAQs nisqa
¿Imataq rantiqpa kawsayninpi chanin (CLV)? CLV tukuy qullqita huk rantiq ruwan tukuy negocioykiwan tinkiyninpi. Importante imaraykuchus qhatuy enfoqueykita “rantiyta jap’iy” “rantiq waqaychay” kaqman tikran. CLV kaqmanta canal chaymanta segmento kaqpi qatiy chaymanta iskay kutita urayman atikunki chaymanta chay fuentekuna kuti kuti rantiqkunata apamunku, mana huk kutilla negocio maskaqkunallachu. ¿Imaynatataq yupanki rantiqpa kawsaynin chanin (CLV)? Qallarina kay fórmula básica CLV kaqwan: CLV = Chawpi Rantinakuy chanin × Rantinakuy sapa kuti × Clientepa kawsaynin. Chawpi kamachiy chaninta t'aqwiyniykimanta aysay, hayk'a kutita chawpi rantiq sapa wata rantin chayta yupay, chaymanta hayk'a watakuna sapa kuti qhipakusqankuwan mirachiy. Ñawpaqtaqa muyu yupaykunata apaykachana. Huk kuti huk base kaqwan kanki, CLV kaqwan tupachiy campañakunapurapi imakuna gananciayuq wiñayta purichin chayta qhawanaykipaq. ¿Imaraykutaq rantiqpa kawsayninpi chanin (CLV) ancha chaniyuq? CLV willasunki hayk’a qolqeta gastayta atiwaq huk clienteta rantinaykipaq hinallataq qolqeta gananaykipaq. Mana chaywan, campañakunata escalayta atikunki mayqinkunachus “allin ruwasqa” rikch’akunku ichaqa gananciata chinkachinku descuentos, churn chaymanta yanapakuy qullqikuna qhipaman. CLV kaqmanta entiendenki, retención ñawpaqman churayta atikunki chaymanta pachata chaymanta recursokunata canales kaqpi churayta atikunki mayqinkunachus rantiqkuna k'askakuq apamunku. ¿Imaynatataq rantiqpa kawsaynin chanin (CLV) yapawaq? Aswan utqaylla palancaqa retención nisqa. Enfocakuy hamut'aypi imakuna aswan allin rantiqniykikuna kutimunankupaq waqaychan, chaymanta sistemakuna muyuriqpi ruway. Chayqa niyta munan sapanchasqa ruwayniyki chaymanta chayhina relevante sientekun, puntos de compromiso ruway chaymanta rantiqkunaman razonkuna kutimunankupaq qun, chaymanta experienciata suficiente sumaq ruway chaymanta mana hayk'aqpas razonniyuq ripunankupaq.
Tukuchina
CLV huk aswan sut'i señalkuna qhatuyniyki llamk'achkan. Wichariqtinqa, rantiy, waqaychay, mast’ariy kallpachakuyniykipas kaqlla ñanmanmi purishan. Llanu kaptin utaq urmaptinqa chay cadenapi imapas pakisqa.
Sapa palanca CLV kuyuchiqmi controlniykipi kachkan. Qallarinapaq, base nisqamanta yupaspa, chaymanta CAC nisqawan tupachispa. Chay ratio willasunki imayna gananciayuq wiñaynin negocioykipaq.
Chaypimanta, rantiqniykikunaman razonkunata quypi yuyayniyki kutimunankupaq sapanchasqa willakuykunawan chaymanta contenido engañador kaqwan. Hinallataq chay retroalimentación bucle kichasqata waqaychay chaymanta sapa ciclo aswan filoyuq retenciónniyki ruwan.
Tukuyninpiqa, clientekuna waqaychayqa maypichus CLV atipasqa utaq chinkachisqa kachkan. Chayta yuyaykuq markakuna ñawpaq rantiypaq allinchayta saqinku chaymanta imapas qhipakuypaq chaniyuq ruwayta qallarinku.