Dagiti Tulbek nga Takeaways
Rukoden ti CLV ti dagup a kita a patauden ti maysa a kostumer iti intero a relasionda iti negosiom.
Ti panangsurot iti CLV ket makatulong kenka a mangrukod no sadino ti pakasustiner ti panagdur-asmo, saan laeng a no nagtrabaho ti naudi a kampaniam.
Usaren ti kangrunaan a pormula ti CLV tapno makagun-od ti mausar a batayan a napardas: CLV = Promedio a Pateg ti Panaggatang × Masansan ti Panaggatang × Kapaut ti Panagbiag ti Kostumer.
Ti CLV ket mangipaay iti dakdakkel a pateg no maikuyog kadagiti dadduma a banag. Kas pagarigan, ti panangidilig iti CLV iti customer acquisition cost (CAC) ket makaited kenka iti nalawag a ladawan ti salun-at ti negosio.
Maysa kadagiti kapartakan a wagas tapno dumakkel ti CLV ket ti retention-focused marketing. Kaipapanan dayta ti panangbangon iti ad-adu a puntos ti pannakipaset babaen kadagiti taktika a kas iti targeted segmentation, subscription incentives, ken referral programs.
Ti pateg ti biag ti kostumer (CLV) ket ti kita a mabalin a patauden ti maysa a kostumer iti intero a relasionda iti negosiom. Iti marketing, maysa dayta kadagiti sumagmamano a numero a mangibaga no mataginayon ti panagdur-asmo.
Mabalin a madungpar ti kampania dagiti numerona ket mapukawna latta ti kuarta, ngem no dagiti laeng click wenno umuna a ginatang ti rukodem, dimo makita a mapaspasamak dayta.
Pilitennaka ti CLV nga agsaludsod kadagiti nasaysayaat a saludsod:
Mangallukoyka kadi kadagiti umiso a kustomer?
Iduldulinmo kadi ida?
Umad-adu kadi ti maulit-ulit a panaggatang ken ganansia bayat ti panaglabas ti panawen?
Adtoy ti kasimplean a wagas a panangpanunot iti dayta. No ti gagangay a kustomermo ket agtalinaed iti aglawlaw iti tallo a tawen ken gumatang iti mamimpat iti makatawen, ti panaglakoyo ket rumbeng a maibangon iti aglawlaw ti panangtaginayon iti dayta a relasion, saan laeng a ti pananggun-od iti umuna a panaglako.
Ipakita ti panagsirarak ti Smile.io a no napapaut ti panaggatang dagiti kustomer iti maysa a brand, ad-adu ti gastosda iti tunggal order. Iti laeng kinapintas ken kosmetiko, ad-adu ti gatangen dagiti gumatang iti 45% iti kada order kalpasan ti tallo a tawen ngem iti rugi ti relasionda.
Iti daytoy a post, bingayenmi no ania ti kayat a sawen ti CLV, no kasano a kalkularen dayta, no ania ti kaaduan nga epektona, ken no kasano a mausarmo dayta a pagimbagam.
Maysa kadagiti kapartakan a wagas tapno dumakkel ti CLV ket ti retention-focused marketing. Kaipapanan dayta ti panangbangon iti ad-adu a puntos ti pannakipaset babaen kadagiti taktika a kas iti targeted segmentation, subscription incentives, ken referral programs.
Ania ti CLV?
Ti CLV ket ti dagup a kita a namnamaem manipud iti maysa a kostumer bayat ti panaglabas ti relasionda iti brand-mo.
Dayta’t gapuna a ti CLV ket maysa a core marketing metric. Daytoy ket mangikonektar ti top-of-funnel a trabaho (kas dagiti anunsio, linaon, dagiti itukon, ken dagiti landing page) iti talaga a mangtignay ti natalged a panagdur-as, nga isu ti panagtengngel ken panagpalawa. Ngem 37 laeng a porsiento kadagiti organisasion ti estratehiko nga agus-usar iti CLV, sigun iti panagsirarak ni Forrester. Kaipapanan daytoy a kaaduan a managlako ti agkurang iti pategna.
Ti CLV ket Napapaut a Panagrang-ay a Metriko, Saan a Vanity Metric
Mabalin a “mangabak” ti kampania kadagiti click wenno umuna a panaggatang ket dakes latta a desision ti negosio.
Kas pagarigan, mabalin nga agtungpal dayta a kampania iti:
Discount buyers nga agpukaw kalpasan ti promo
Nalaka a leads a pulos nga agbalin a maulit-ulit a kustomer
Maminsan laeng a panaggatang nga awan ti sumaruno a kababalin
Ibutaktak ti CLV dagita a padron. No nababa ti CLV, kayatna a sawen a saan nga agdekket dagiti kustomermo. No ngumatngato ti CLV, maibagam a mangrugin nga agtrabaho dagiti leads, offers, ken growth strategies nga ipatpatungpalmo.
Mabalin a Revenue- wenno Profit-Based ti CLV
Kaaduan a team ket mangrugi iti revenue CLV gapu ta simple laeng. Daytat’ gagangay a gastos ti tungpal biag ti kostumer.
Naing-inget ti profit CLV (ken mabalin nga ad-adda a makatulong). Daytat’ promedio a ganansia a patauden ti kustomer kalpasan dagiti gastos. No agduduma ti margin sigun iti produkto, ti profit CLV ket mangted kenka iti nadaldalus a panangkita no ania ti maikari nga i-scale.
Tulongannaka ti CLV nga Agaramid kadagiti Nasaysayaat a Desision iti Panaglako
Babaen ti CLV, mabalinmo a sungbatan:
Ania dagiti channels nga iyeg dagiti customers nga stick
Ania dagiti itukon a mangallukoy kadagiti napaut a gumatang vs. deal hunters
Mano ti kabaelam a bayadan iti CAC ken agtalinaed a makaganansia
Ti kaadda dagiti konkreto, data-driven a sungbat kadagitoy a saludsod ket makatulong kenka a makagun-od iti ad-adu nga umiso a kustomer ken pagtalinaedem ida.
Apay a Napateg ti CLV
Ti CLV ti maysa kadagiti kadadalus a pamay-an a mangrukod iti kinasungdo ti kostumer gapu ta ipakitana no ania ti busbosen ti maysa a kostumer bayat ti panaglabas ti panawen, saan laeng a no ania ti napasamak kalpasan ti umuna a panag-click-da wenno ti kadakkelan a ginatangda.
Gubuayan: https://www.zendesk.com/blog/serbisio-ti-kustomer-ken-tungpal-biag-a-pateg-ti-kustomer/
Ti kinasungdo kaipapananna ti panagtalinaed, ken ti panagtalinaed kaipapananna ti nangatngato nga amang a kita. Kinapudnona, uray ti bassit a panagrang-ay (5 porsiento) iti panagtalinaed dagiti kustomer ket naipakita a mangpaadu iti ganansia ti kompania iti sadinoman manipud 25 agingga iti 95 a porsiento.
Ti CLV ket iwalinna ti arimbangaw ti dadduma a metriko gapu ta ipamaysana ti napaut a pateg, saan a ti...flash-in-the-pan appeal ti panagngato ti trapiko ken panagbalbaliw ti panawen. No masurotmo ti CLV, isardengmo ti nalabes ti panagtignaymo kadagiti ababa a panawen a metriko ket rugiam ti agpuonan iti no ania ti mangpataud iti naandur a kita.
Ti panangsurot iti CLV ket mangpilit met kadagiti nasaysayaat a pangngeddeng iti intero a negosio. Ipakita ti CLV no ania dagiti produkto wenno aspeto ti negosiom ti mangtignay kadagiti kaaduan a napaut a panagbalbaliw, ken no kasano a mapasayaatmo dagiti nakapkapuy a lugar tapno makatulong a mangpalawa kadagiti relasion.
CLV met no kasano nga ikalintegan dagiti kompania dagiti “loss leader” plays. Agdindinamag a nagsanud ti Amazon iti Kindle ken Alexa hardware kas ruangan iti ad-adu a panaggatang iti libro bayat ti panaglabas ti panawen gapu ta ad-adda a napateg ti relasion iti intero a panagbiag ngem ti umuna a transaksion.
No saan nga umdas ti kinapateg dagita a punto, direkta met a makisilpo ti CLV iti ganansia. No paaduem ti CLV, paaduem ti ganansia. Apay? Ngamin, ad-adu ti magastos dagiti maulit-ulit a kustomer iti brand-mo, ket tunggal panaglako nga iyegda kenka ket basbassit ti magastos ngem iti umuna. Masapul laeng a gumastoska tapno magun-odmo dagitoy iti maminsan, ket no la ket ta agtultuloyda a gumatang, umadu ti pakabuklan a pateg dayta a kustomer.
Ti kicker ket adu pay laeng a team ti saan a nasayaat ti panangrukod iti CLV. Dayta’t gapuna nga agbalin a pudno a bentaha ti pananggun-od iti daytoy a kalintegan.
Kasano ti Kalkularen ti CLV
Ania’t pormula a mangkuenta iti CLV: (Promedio a Pateg ti Gatang) x (Masansan ti Panaggatang) x (Kapaut ti Biag ti Kostumer) = CLV
Gapuna, kunaentayo a ti gagangay a kustomermo ket mangbusbos iti $50 iti kada order, gumatang iti mamimpat iti makatawen, ken agtalinaed iti 3 a tawen. Dayta’t $600 a CLV ($50 × 4 a panaggatang/tawen × 3 a tawen = $600 a CLV).
Simple ti matematika, ngem umdasen ti panangrugi iti nasirsirib nga awag kadagiti taktika ti panangtaginayon ken no ania ti langa ti “makaganansia a panagdur-as.”
Panangburak kadagiti Input
Tunggal input iti pormula ket maikari a maawatan kadagiti bukodna a termino:
Promedio a gatad ti panaggatang: No ania ti gastos ti maysa a kostumer iti tunggal transaksion, iti promedio
Masansan a gumatang: Kasano kasansan ti panaggatangda iti kada tawen
Kapaut ti panagbiag ti kostumer: Kasano kabayag nga agtultuloyda a gumatang kenka (kadagiti tawen) .
Gubuayan: https://www.tidio.com/blog/balor-ti-biag-ti-kustomer/
Advanced CLV Models (No Kasapulanmo Dagitoy) .
Imbes nga ipapan a tunggal maysa a kustomer ket sumurot iti isu met laeng a dana, dagiti narang-ay a modelo ket agus-usar kadagiti pudno a padron ti kababalin tapno ad-adda nga umiso ti panangpattapatta kadagiti pateg. Dua kadagiti kadawyan a pamay-an ket:
Cohort-based CLV: Aggrupo kadagiti kustomer babaen ti kaano wenno kasano a nagun-odda ken masurot no kasano ti panagtignay ti tunggal cohort iti panaglabas ti panawen. It’s great for identifying no ania dagiti kampania a mangallukoy kadagiti kustomer a agtalinaed iti aglawlaw.
Predictive CLV: Usarenna ti historikal a kababalin (kas kadagiti order, oras iti nagbaetan dagiti panaggatang, wenno churn signals) tapno maipakpakauna no ania ti mabalin a sumaruno a busbosen ti maysa a kostumer. Makatulong daytoy no kayatmo nga ipersonal ti panagtalinaed wenno ipangpangruna dagiti nangato ti pategna nga account.
Panangusar iti CLV ken CAC
Saan a kas iti epekto ti CLV no maibukod. Iparis dayta iti CAC, ket nalawag nga amang ti ladawan. Rukoden ti CAC no ania ti gastosem tapno makagun-odka iti kostumer (panag-factoring kadagiti anunsio, ramit, ahensia, oras ti panaglako, ken diskuento).
Prangka ti relasion:
Ibaga ti CLV no ania ti pateg ti maysa a kostumer
Ibaga ti CAC no ania ti magastos dayta a kustomer kenka
Ti giwang iti nagbaetanda ti tawa ti ganansia
No ti promedio a CLV-mo ket $600 ken ti CAC-mo ket $200, agarup $3 ti sueldom iti tunggal doliar a gastosem tapno makagun-odka iti kustomer. Ngem no agkarayam ti CAC-mo agingga iti $500, dandani mapukaw ti margin-mo. Mabalin a mariknam dayta iti cash flow sakbay a makitam dayta kadagiti numero.
Usaren ti CLV ken CAC a sangsangkamaysa tapno mangikeddeng kadagiti guardrail iti gastos iti panaggun-od ken mangikeddeng no ania dagiti kanal ken kampania a maikari a pagtalinaeden.
Ania ti Kaaduan nga Epektona iti CLV
Saan a misterioso a numero ti CLV a dagiti laeng “dadakkel a brand” ti makakuenta ken makaadu. Dagiti masukatan a metriko ken dagiti nalawlawa a banag ti kapadasan ti mangtignay iti dayta, ken amin dagitoy ket adda iti kontrolmo:
Retention rate: Kasano kabayag nga agtalinaed dagiti kustomer. Ti panag-churning dagiti tattao kalpasan ti maysa wenno dua a panaggatang ti mang-cap iti CLV-mo, uray kasano kapigsa ti pannakagun-odmo.
Masansan ti panaggatang: Kasano kasansan a gumatang dagiti kustomer. Ditoy a dagiti palagip iti replenishment, subscription nudges, ken smart follow-ups ket mabalin a mangnayon iti adu a kita.
Promedio a gatad ti order: No ania ti gastosen dagiti kustomer iti tunggal panaggatang. Dagiti bundle, add-on, ken nasaysayaat a merchandising ket mabalin a mangparang-ay iti CLV a saan a kasapulan ti ad-adu a trapiko.
Kapadasan ti kostumer: No basbassit ti panagkikinnapet, nasaysayaat. Dagiti isyu iti panagipatulod, makariro nga onboarding, nakapuy a suporta, ken ti clunky checkout ket mabalin amin a mangkamat kadagiti kustomer ken mangguyod iti baba ti CLV-mo.
Personalisasion ken pakainaigan: Ti ad-adda a mainaig a mensahe ket mabalin a kapada ti ad-adu a maulit-ulit a panaggatang. Ipakita ti panagsirarak ti Gartner a dagiti kustomer a nakipaset babaen ti aktibo, naibagay a personalisasion ket mamin-2.3 a daras nga ad-adda a sitatalgedkompletuen ti desision iti panaggatang. Dagiti generic email blasts wenno one-size-fits-all offers ket kadawyan a mangsanay laeng kadagiti tattao a didaka ikankano.
Tunggal maysa kadagitoy a tsuper ket makontrol. Apaman a mailasinmo no ania a lever ti manglimitar iti CLV-mo, ammomon nga eksakto no sadino ti sumaruno a pangipamaysaam.
Kasano ti Agtubo iti CLV
Saan a naurnos ti pannakaiwaras ti pateg ti tungpal biag ti kostumer. Kas ipakita ti graph iti baba, ti pateg ti kostumer ket sumurot iti kurba ti kampana. Natakuatan ti panagsirarak manipud iti Retently nga agarup 20% kadagiti kustomer ti saan a makaganansia, 60% ti makaganansia, ken 20% ti makaganansia unay bayat ti panaglabas ti panawen.
Gubuayan: https://www.retently.com/blog/paadu-ti-pateg-ti-biag-ti-kustomer/
Ti dumakkel a CLV kaipapananna ti panangiyalis iti dayta a kurba iti kannawan. Kalikaguman daytoy ti panangpaadu no kasano kasansan ti panaggatang dagiti kustomer ken no mano ti gastosda bayat a mangparnuay kadagiti kasasaad a mangyakar iti ad-adu kadakuada iti kangatuan ti pategna a pasetmo.
Adtoy ti sumagmamano a tips no kasano a mapaadu daytoy a metriko.
1. Maawatanyo No Ania ti Mangtigtik kadagiti Agdengdengngeg kenka
Dumakkel ti CLV no agtultuloy a mangbirok dagiti kustomer kadagiti rason nga agsubli, ket dayta ti agkasapulan iti ad-adu a touchpoint ngem iti damo a panaggatang.
Ngem kumarkaro ti panangtaginayon kadagiti kustomermo a naigamer. Ipadamag ti BCG a ti gagangay a kustomer ti E.U. ket kameng ti 15 a programa ti kinasungdo dagiti konsumidor (nga immadu iti 10 a porsiento manipud idi 2022). Bayat nga ad-adu ti makikadua kadagitoy a programa, masansan a bumassit ti kinasungdo ken pannakipaset. Ti ad-adu a pagpilian kaipapananna ti ad-adu a kompetision para iti atension, ken dagiti generic retention tactics ket saan a mangputed. Dagiti brands a nangabak iti CLV ti mangmangted kadagiti kustomer kadagiti espesipiko a rason tapno agsublida.
Rugian babaen ti panangilasin no siasino ti kasarsaritam ken no apay a ginatangda kenka idi damo. Dagiti persona ti kustomer ti mangpalaka iti dayta. Pilitendaka a mangmapa kadagiti motibo dagiti gumatang kenka ken dagiti parikut a solbaren ti negosiom.
Manipud sadiay, ibagaymo ti linaonmo no sadino ti ayan dagiti kustomer iti panagdaliasatda:
Onboarding: Tulongam ida a mangdungpar kadagiti nasapa a panagballigi babaen kadagiti giya ti panagisaad ken dagiti napardas a panangrugi a tutorial.
Edukasion: Paunegen ti pannakaammoda babaen ti no kasano ti linaon, dagiti pudno a kaso ti panagusar, ken dagiti tutorial ti produkto.
Panangpunno manen: Pagtalinaeden dagitoy a na-stock kadagiti naintiempuan a reorder prompts ken low-stock a palagip.
Sosial a pammaneknek: Mangbangon iti panagtalekda babaen kadagiti repaso dagiti kostumer ken estoria ti balligi.
Proaktibo a suporta: Kissayan ti panagkikinnapet kadagiti batayan ti pannakaammo, FAQ, ken dagiti giya ti panagsolbar ti parikut.
Ti kalat ket agparang no makatulong unay dayta. Kanayon nga aramiden dayta ket sumaruno dagiti maulit-ulit a panaggatang, a kamaudiananna makatulong iti nasalsalun-at a kurba ti CLV.
2. Ipersonal dagiti Touchpoints babaen ti Segmentation
No kayatmo ti dumakkel iti CLV, masapul a maam-ammom dagiti kustomer no sadino ti ayanda. Ipakita ti datos a kidkiddawen dagiti kustomermo ti personal a panagdaliasat. Natakuatan ti maysa a surbey ti BCG a 75 porsiento kadagiti kustomer ti E.U. ti komportable kadagiti kompania nga agus-usar iti impormasion a magun-odan ti publiko maipapan kadakuada tapno mangpataud kadagiti naibagay a kapadasan.
Gubuayan: https://www.bcg.com/publications/2024/ania-ti-kayat-dagiti-konsumidor manipud-iti-personalisasion
Dayta’t sumrek ti behavioral segmentation.
Imbes a bingayem babaen kadagiti kangrunaan a demograpia, igrupo dagiti agdengdengngeg kenka babaen ti ar-aramidenda:
Kababalin: Umuna man wenno maulit-ulit a gumatang, no ania dagiti kategoria a gumatangda, ken no kasano kasansan nga orderenda manen
Pannakipaset: No kasano ti pannakilangenda babaen ti panag-click iti email, panagbisita iti site, panagusar iti feature, wenno tiket ti suporta
Pateg ti kostumer: Dakkel man ti gastosda, gumatang laeng iti diskuento, wenno nabayagen a nasungdo
No adda dagiti paset, ad-adda a diretso dagiti sumaganad nga addang. Mabalinmo ti:
Upsell ken cross-sell maibatay iti dati a ginatang dagiti kustomer.
Mangtignay kadagiti mensahe ti replenishment wenno renewal iti umno nga oras.
I-activate manen dagiti lapsed customers babaen ti mainaig nga offer (saan a generic blast).
Gunggonaem dagiti kasayaatan a kustomermo, tapno napapaut ti agtalinaedda.
No kasapulam ti simple a balangkas tapno mangrugi, usarem daytoy a pamay-an ti panagbingbingay ti kostumer ken mangbangon manipud sadiay. Ti kalat ket mangipatulod iti basbassit a mensahe, pagbalinen nga ad-adda a mainaig ti tunggal maysa, ken makagun-od iti ad-adu a kita manipud kadagiti kustomer nga adda kenka.
3. Mangipablaak iti Makaawis, Makaisuro nga E-blast wenno Newsletter
Dagiti sanikua iti panaglako iti email, kas kadagiti e-blast wenno newsletter, ti mangtaginayon kenka iti sanguanan dagiti kustomer kalpasan ti umuna a panaggatang. Sadiay a mangabak wenno maabak ti CLV.
Adtoy ti sumagmamano a tips tapno agtrabaho dagiti email-mo para iti pannakatengngel ti siklo ti biag:
Segment sakbay nga ipatulodmo. Dagiti behavioural segments a naibangonmo ket direkta nga agipatarus iti email. Kasapulan ti tunggal grupo ti naiduma a mensahe ken cadence.
Pagbalinem a maikari a basaen dagiti email-mo. Mangipatulod kadagiti tutorial ken tips tapno matulongan dagiti gumatang a makagun-od iti kaaduan kadagiti produktom. Inayon ti linaon a pinartuat ti agar-aramat, eksklusibo a nasapa a panagserrek, wenno“best of” customer stories tapno agtalinaed a nangato ti engagement.
Suboken dagiti subject line-yo. A/B test dagiti subject lines, subadan dagiti open rates, ken refine maibatay no ania ti agtrabaho. Dagiti babassit a lift iti open rates ket agkombinado bayat ti panaglabas ti panawen.
Regular nga ipatulodmo dagiti email-mo. Mangbirokka iti frequency nga umiso para kadagiti kustomermo ken iti negosiom (ken bay-am a mangpili dagiti suskritor kadagiti pagpilian a kas iti “linawas laeng”).
Umiso ti aramidem, ket ti email ket mabalin nga agbalin a kalalakaan a lever-mo para iti maulit-ulit a panaggatang ken nangatngato a CLV.
4. Mangaramid iti Adu nga Engagement Points agingga a Posible
No ad-adu ti lugar a masabet dagiti kustomer iti brand-mo (ken makagun-odda iti pateg manipud iti dayta), napapaut ti panagdekketda. Dayta’t ideya iti likudan dagiti engagement points. Dagitoy ket kanito a makita dagiti kustomer ti maysa a banag a makagunggona manipud iti brand-mo ken makasarakda iti rason nga agsubli.
Adtoy ti pangipamaysaam iti panagreggetmo:
Mangaramidka iti listaan dagiti lugar a pagbusbosan dagiti kustomermo iti panawen, agpadpada iti online ken offline.
Mangbukel iti advertising wenno content marketing presence kadagita a lugar.
Paregtaem dagiti kustomermo a makilangen iti brand-mo kadagita a plataporma.
Kalpasanna, mangaramidka kadagiti touchpoint a mangtaginayon a makita ti brand-mo. Dagiti pagarigan ket mairaman ti:
Social follow buttons kadagiti nangato ti panggepna a panid
SMS opt-ins para kadagiti palagip a back-in-stock wenno reorder
Awisenna a makikadua kadagiti komunidad a kas iti Reddit wenno Discord
Webinar ken live demo
Ti panangpuntiria manen a mangitandudo iti edukasion, saan laeng a diskuento
Dagiti brand nga addaan iti napigsa a CLV ket dagidiay agparang kadagiti umno a lugar.
5. Mangbukel iti Modelo ti Maulit-ulit a Panagbayad (Suskrision).
Maysa kadagiti kabibilgan a pamay-an tapno mapasayaat ti CLV ket ti modelo ti suskrision. Mangted dayta kenka iti maulit-ulit a panagayus ti kita, ket ad-adu ti bayadan dagiti kustomer ken basbassit ti magastos tapno mataginayon iti napaut a panawen.
Alaentayo a pagarigan ti Spotify Premium. Iti $12.99 iti kada bulan, ti dua a tawen a suskritor ket mangpataud iti:
$12.99 × 12 = $155.88 iti kada tawen$155.88 × 2 = $311.76 iti tungpal biag a kita
Gubuayan: https://www.spotify.com/us/premium/#ref=spotifycom_ulo_ti_premium_indibidual
Idiligyo dayta iti negosio a maminsan laeng a panaggatang. No ti promedio nga ordermo ket $50, kasapulam dayta met laeng a kustomer a gumatang iti mamin-innem tapno laeng maitunos iti pateg ti dua a tawen a suskritor.
6. Mangitukon iti Referral Program
Ti nasayaat ti pannakadiseniona a programa ti panangiturong ket mangguyod iti doble a pagrebbengan. Mangyeg dayta kadagiti baro a kustomer ken mangted kadagiti addan iti rason nga agtalinaed a nakiraman.
Ti programa ti panangiturong ti Dropbox ket maysa a klasiko a pagarigan. Awisem ti maysa a gayyem nga agpirma iti Dropbox Basic, ket agpadakayo a makagun-od iti agingga iti 16 GB nga ekstra a pagipempenan.
Gubuayan: https://www.dropbox.com/kitaen
Agtrabaho dayta nga estruktura para iti CLV gapu ta ti gunggona a mismo ti mangtignay iti pannakausar ti produkto. Ti ad-adu a pagipempenan kaipapananna ti ad-adu a file, a kaipapananna ti ad-adu a rason nga agtalinaed. Ti programa ti panangiturong ket epektibo nga agbalin a loyalty loop.
7. Ipatungpal ti Personalization iti Marketing-mo
Saklawenmi ti behavioral segmentation idi. Maipapan daytoy iti aramidem kadagita a grupo apaman nga addaanka kadagitoy. Rumbeng nga itedmo dagiti personal a padas iti panaglako nga umdas nga espesipiko tapno madlaw dagiti kustomer.
Nagbaliw ti namnamaen dagiti kostumer. Natakuatan ti BCG a 80 a porsiento kadagiti kustomer ti komportable kadagiti personal a kapadasan, a kaaduan ti mangibagbaga a namnamaenda dagita. Ngem saan nga amin a personalisasion ket naparsua nga agpapada. Saanen a kualipikado ti basta panangikabil iti umuna a nagan iti subject line ti email.
Ti personalisasion a mangyakar iti CLV ket kasla:
Dagiti rekomendasion ti produkto a naibatay iti nabuya wenno ginatang dagiti kustomer. Mabalin a dayta ket maysa a brand ti skincare a mangisingasing iti moisturizer iti maysa a kabarbaro a gimmatang iti cleanser.
Linaon a maitunos iti tukad ti kostumer iti panagdaliasat ti gumatang. Mabalin a dayta ket dagiti mangirugi a giya para kadagiti baro a gumatang, dagiti narang-ay a tutorial para kadagiti agus-usar iti bileg, wenno dagiti tip iti panagoptimisar para kadagiti napaut a kustomer.
Timing a mangraem iti sikloda. Mabalin a palagip dayta nga ag-order manen sakbay a maibus ti produktom ti maysa a kustomer wenno win-back flows para kadagiti kustomer a nagulimek.
Ti karit ket dagiti kustomer ket addaan iti nangato a bar para iti no ania ti mairehistro a kas personal. Natakuatan ti panagsirarak ti Deloitte Digital a bigbigen dagiti konsumidor ti 43 laeng a porsiento kadagiti kapadasan kas personal, idinto ta dagiti brand iti likudan dagitoy ket agkunkuna nga 61 a porsiento.
Dagiti brand a mangrangtay iti giwang ket mangipaay iti personalisasion a madlaw ken pasayaaten dagiti kustomer manipud sadiay.
8. Mangurnong ken Agtignay iti Feedback
Ti feedback ket sabali pay a direct lever nga adda kenka iti CLV. Ibagana kenka no sadino ti pagkurangan ti produktom wenno kapadasam sakbay a pumanaw dagiti kustomer. No umdas a kustomer ti agsasao iti isu met laeng a banag, sigurado dayta a pagilasinan nga adda di umiso a maaw-awatmo.
Ti panangtarimaan kadagiti friction points suportaranna ti panagtalinaed ti kostumer. PwC’s 2025 a Kapadasan ti KostumerNatakuatan ti surbey a 52 a porsiento kadagiti konsumidor ti nagsardeng nga agusar wenno gumatang iti maysa a brand gapu iti dakes a kapadasanda kadagiti produkto wenno serbisiona. Agarup 1 iti kada 3 (29 porsiento) ti nagsardeng nga agusar wenno gumatang gapu iti nakapuy a kapadasan dagiti kostumer, online man wenno personal.
Gubuayan: https://www.pwc.com/us/ilo/serbisio/panagkonsulta/panagbalbaliw-ti-negosio/biblioteka/2025-surbey-ti-kapadasan-ti-kostumer.html
Makatulong daytoy a mamagbalin iti feedback nga aramid babaen ti maulit-ulit a loop:
Agsaludsod kalpasan dagiti kangrunaan a kanito kas iti deliveries wenno support interactions.
I-tag dagiti maulit-ulit nga isyu kas iti gastos iti panagipatulod wenno setup friction.
Iserram ti loop babaen ti panangibaga kadagiti kustomer no ilintegmo ti maysa a banag nga inbandiliada.
Pudno ti upside. Ipadamag ti Qualtrics nga ad-adu ti bayadan ti kaaduan kadagiti kustomer ti E.U. (72 porsiento) para iti premium a kapadasan. Ilintegmo dagidiay a punto ti panagkikinnapet a mailasin ti feedback-mo, ket ti isu met laeng a base ti kustomer ket mangrugin a mangpataud iti ad-adu a kita.
9. Ipangpangruna ti Retention ngem iti Acquisition
Mabalin a nalaklaka ti panaglako kadagiti agdama a kustomer ngem ti pananggun-od kadagiti baro. Dayta’t gapuna a ti retention ti maysa kadagiti kapartakan a pamay-an tapno dumakkel ti CLV. Ti pannakagun-od ti makagun-od kenka iti umuna a panaglako, ngem ti panagtalinaed ti makagun-od kenka iti maikadua, maikatlo, ken maika-10.
Ti panagtalinaed ket mabalin met a manglukat iti kita ti panagpalawa. Dagiti kustomer a dati nga agtalek kenka ket ad-adda a masansan a gumatang no ti itukon ket marikna a kasla natural a sumaganad nga addang imbes a maysa a pitch.
Ti tulbek ket pagbalinem a marikna ti panagreggetmo nga upselling ken cross-selling a kasla tulong, saan a ti panangpilit:
Upsell no nalawag a pasayaatenna ti pagbanagan, naparpartak man dayta a panagipatulod wenno premium support.
Cross-sell a naibatay iti naudi a ginatang ti kostumer, kas kadagiti refill wenno komplementario a produkto.
Dagiti itukon ti trigger kalpasan dagiti naballigi a kanito, kas iti maulit-ulit a panaggatang wenno dakkel a pannakilangen ti suporta.
Kamaudiananna, ti timing ti amin. Ti upsell a sumangpet iti umiso a kanito ket marikna a kasla nasayaat a serbisio. Ti isu met laeng a tukon iti di umiso a kanito ket marikna a kasla panangpilit.
Dagiti FAQ
Ania ti pateg ti tungpal biag ti kostumer (CLV)? Ti CLV ket ti dagup a kita a patauden ti maysa a kostumer iti intero a relasionda iti negosiom. Napateg dayta ta iyalisna ti pokusmo iti marketing manipud “get the sale” nga agturong iti “pagtalinaeden ti kustomer.” Suboken ti CLV babaen ti channel ken segment tapno doble ti panagbabamo kadagiti gubuayan a mangyeg kadagiti maulit-ulit a gumatang, saan laeng a dagiti maminsan laeng a bargain hunters. Kasano a kalkularem ti pateg ti panagbiag ti kostumer (CLV)? Mangrugi iti kangrunaan a pormula ti CLV: CLV = Promedio a Pateg ti Panaggatang × Kasansan ti Panaggatang × Kapaut ti Panagbiag ti Kostumer. Guyodem ti promedio a pateg ti order manipud iti analytics-mo, pattapattaem no mano a daras a gumatang ti gagangay a kustomer iti kada tawen, ken paaduem no mano a tawen ti gagangay nga agtalinaedda. Usaren nga umuna dagiti nagtimbukel a numero. Apaman nga addaanka iti baseline, idiligmo ti CLV iti ballasiw dagiti kampania tapno makitam no ania ti mangtignay iti makaganansia a panagdur-as. Apay a napateg ti customer lifetime value (CLV)? Ibaga ti CLV no mano ti kabaelam a gastuen tapno makagun-odka iti kustomer ken makagun-odka pay laeng iti kuarta. No awan dayta, mabalinmo nga i-scale dagiti kampania a kasla “naballigi” ngem mapukaw ti ganansia kalpasan ti diskuento, churn, ken gastos iti suporta. No maawatanmo ti CLV, mabalinmo nga ipangpangruna ti panagtalinaed ken ipamaysa ti panawen ken rekurso kadagiti kanal a mangyeg kadagiti kustomer a agtalinaed. Kasano a mapaadu ti customer lifetime value (CLV)? Ti kapartakan a lever ket ti retention. Ipamaysam ti panangawat no ania ti mangtaginayon kadagiti kasayaatan a kustomermo nga agsubli, kalpasanna mangbangon kadagiti sistema iti aglawlaw dayta. Kaipapanan dayta ti panangpersonal iti outreach-mo tapno marikna a mainaig dayta, mangparnuay kadagiti puntos ti pannakipaset a mangted kadagiti rason kadagiti kustomer nga agsubli, ken pagbalinen a naannayas ti kapadasan tapno pulos a dida awan ti rason a pumanaw.
Konklusion
Ti CLV ti maysa kadagiti nalawag a signal nga agtartrabaho ti marketing-yo. No umad-adu dayta, agpapada ti direksion dagiti panagreggetmo a manggun-od, mangtaginayon, ken mangpalawa. No patad wenno matnag, adda maburak iti dayta a kawar.
Tunggal lever a mangyakar iti CLV ket adda iti kontrolmo. Rugian babaen ti panangkuenta iti baseline-mo ken panangidilig iti dayta iti CAC-mo. Ibaga dayta a ratio no ania ti langa ti makaganansia a panagdur-as para iti negosiom.
Manipud sadiay, ipamaysam ti mangted kadagiti kustomermo kadagiti rason nga agsubli babaen ti personalized messaging ken makaawis a linaon. Ket pagtalinaedem a silulukat dayta a feedback loop tapno tunggal siklo ket natadem ti panagtalinaedmo.
Kamaudiananna, ti customer retention ti mangabak wenno maabak ti CLV. Dagiti brand a mangpanunot iti dayta agsardengda nga ag-optimize para iti umuna a panaglako ken mangrugida a mangbangon iti banag a maikari a agtalinaed.