Nneɛma Titiriw a Wɔde Kɔ

CLV susuw sika a adetɔfoɔ nya nyinaa wɔ wɔne w’adwuma no ntam abusuabɔ nyinaa mu. 

CLV akyi di boa wo ma wosusuw baabi a wo nkɔso no bɛkɔ so atra hɔ, ɛnyɛ sɛ ebia wo ɔsatu a etwa to no yɛɛ adwuma anaa.

Fa CLV mfitiaseɛ fomula no di dwuma na woanya mfitiaseɛ a wobɛtumi de adi dwuma ntɛmntɛm: CLV = Adetɔ Boɔ a Wɔkyekyem × Mpɛn dodoɔ a Wɔtɔ × Adetɔfoɔ Nkwa nna.

CLV de mfaso kɛse ma bere a wɔde ka nneɛma afoforo ho no. Sɛ nhwɛso no, sɛ wode CLV toto customer acquisition cost (CAC) ho a, ebetumi ama woanya adwumayɛ akwahosan ho mfonini a emu da hɔ. 

Akwan a ɛyɛ ntɛm a wɔfa so ma CLV nyin no mu biako ne aguadi a wɔde wɔn adwene si so sɛ wɔbɛkora so. Ɛno kyerɛ sɛ wɔbɛkyekyere nkitahodiɛ nsɛntitiriw pii denam akwan te sɛ nkyekyɛmu a wɔde wɔn ani asi so, nkrataahyɛ ho nkuranhyɛ, ne nhyehyɛeɛ a wɔde kɔma nkurɔfoɔ so.

Adetɔfoɔ nkwa nna nyinaa boɔ (CLV) yɛ sika a ɛda adi sɛ adetɔfoɔ bi bɛnya wɔ wɔne w’adwuma no ntam abusuabɔ nyinaa mu. Wɔ aguadi mu no, ɛyɛ akontaabu kakraa bi a ɛkyerɛ wo sɛ ebia wo nkɔso no bɛkɔ so atra hɔ no mu biako.

Ɔsatu bi betumi abɔ ne nɔma na ɛda so ara hwere sika, nanso sɛ woresusuw kliki anaa nea edi kan a wotɔ nkutoo a, worenhu sɛ ɛrekɔ so.

CLV hyɛ wo sɛ bisa nsɛm a eye sen saa:

So woretwetwe adetɔfo a wɔfata? 

So worekora wɔn so? 

So worema nneɛma a wotɔ mpɛn pii ne mfaso a wunya no akɔ soro bere a bere kɔ so no?

Ɔkwan a ɛyɛ mmerɛw a wobɛfa so asusuw ho ni. Sɛ sɛ wɔkyekyem pɛpɛɛpɛ a, w’adetɔfo no bata ho mfe abiɛsa na ɔtɔ nneɛma mpɛn anan afe biara a, ɛsɛ sɛ wɔde wo aguadi no gyina saa abusuabɔ no a wɔbɛma akɔ so no so, na ɛnyɛ sɛ wubenya adetɔn a edi kan no ara kwa. 

Smile.io nhwehwɛmu kyerɛ sɛ dodow a adetɔfo de ahyɛnsode bi totɔ nneɛma bere tenten no, dodow no ara na wɔsɛe sika wɔ ade biara a wɔkra ho. Wɔ ahoɔfɛ ne ahosiesie nkutoo mu no, adetɔfo tɔ 45% pii wɔ nea wɔkra biara mu wɔ mfe abiɛsa akyi sen sɛnea wɔyɛe wɔ abusuabɔ no mfiase no.

Wɔ saa post yi mu no, yɛbɛkyekyɛ deɛ CLV kyerɛ, sɛdeɛ wobɛbu ho akontaa, deɛ ɛka no kɛseɛ, ne sɛdeɛ wobɛtumi de adi dwuma ama wo mfasoɔ.

Akwan a ɛyɛ ntɛm a wɔfa so ma CLV nyin no mu biako ne aguadi a wɔde wɔn adwene si so sɛ wɔbɛkora so. Ɛno kyerɛ sɛ wɔbɛkyekyere nkitahodiɛ nsɛntitiriw pii denam akwan te sɛ nkyekyɛmu a wɔde wɔn ani asi so, nkrataahyɛ ho nkuranhyɛ, ne nhyehyɛeɛ a wɔde kɔma nkurɔfoɔ so.

Dɛn Ne CLV?

CLV yɛ sika a wobɛnya nyinaa a wobɛtumi ahwɛ kwan afiri adetɔfoɔ bi hɔ wɔ wɔne wo brand ntam abusuabɔ mu.

Ɛno nti na CLV yɛ core marketing metric. Ɛde adwuma a ɛwɔ soro (te sɛ dawurubɔ, nsɛm a ɛwɔ mu, nneɛma a wɔde ma, ne nkratafa a wɔde si fam) bata nea ɛma nkɔso a ɛtra hɔ daa ba ankasa, a ɛne sɛ wɔbɛkora so na wɔatrɛw mu. Nanso sɛnea Forrester nhwehwɛmu kyerɛ no, ahyehyɛde ahorow ɔha biara mu 37 pɛ na wɔde CLV redi dwuma wɔ ɔkwan a ɛfata so. Eyi kyerɛ sɛ aguadifo dodow no ara rehwere ne bo.  

CLV Yɛ Bere Tenten Nkɔso Metric, Ɛnyɛ Vanity Metric

Ɔsatu betumi “adi nkonim” wɔ kliki anaa nneɛma a edi kan a wɔtɔ so na ɛda so ara yɛ adwumayɛ ho gyinaesi bɔne.

Sɛ nhwɛso no, saa ɔsatu no betumi ama:

Discount adetɔfo a wɔyera wɔ promo no akyi

Cheap leads a wɔnyɛ adetɔfo a wɔsan yɛ da

Nneɛma a wɔtɔ pɛnkoro a wonni suban a wɔde di akyi

CLV da saa nhwɛso ahorow no adi. Sɛ CLV sua a, ɛkyerɛ sɛ w’atɔfoɔ n’akɔbata ho. Sɛ CLV rekɔ soro a, wobɛtumi aka akyerɛ sɛ akannifoɔ, nneɛma a wɔde ma, ne nkɔsoɔ akwan a wode redi dwuma no ahyɛ aseɛ reyɛ adwuma.

CLV Betumi Agyina Sika a Wonya anaa Mfaso So

Akuw dodow no ara fi ase de revenue CLV efisɛ ɛyɛ mmerɛw. Ɛyɛ sɛ wɔkyekyem pɛpɛɛpɛ a, adetɔfo nkwa nna nyinaa mu sika a wɔsɛe no.

Mfaso CLV yɛ katee (na ebetumi ayɛ nea mfaso wɔ so kɛse). Ɛyɛ mfaso a adetɔfo no nya wɔ ɛka a wɔbɔ akyi. Sɛ margins gu ahorow wɔ product mu a, profit CLV ma wo adwene a ɛho tew wɔ what’s worth scaling.

CLV Boa Wo Ma Wo Si Aguadi Ho Gyinaesi Pa

Sɛ wode CLV di dwuma a, wubetumi abua sɛ:

Nneɛma bɛn na ɛde adetɔfo a wɔbata ho ba

Nea ɛde ma twetwe bere tenten adetɔfo vs. deal hunters

Sɛnea wubetumi atua wɔ CAC mu na woakɔ so anya mfaso

Sɛ wowɔ nsɛmmisa yi ho mmuae a ɛyɛ nokware a egyina data so a, ɛboa ma wunya adetɔfo a wɔfata pii na wokora wɔn so.

Nea Enti a CLV Ho Hia

CLV yɛ akwan a ɛho tew sen biara a wɔfa so susuw adetɔfo nokwaredi no mu biako efisɛ ɛkyerɛ nea adetɔfo sɛe bere tenten, ɛnyɛ nea esii wɔ wɔn kliki a edi kan anaa wɔn adetɔ kɛse akyi nkutoo.

Fibea: https://www.zendesk.com/blog/adetɔfo-som-ne-asetra-nkyɛ-adetɔfo-bo/

Nokwaredi kyerɛ sɛ obi bɛkɔ so atra hɔ, na sɛ obi bɛkɔ so atra hɔ a, ɛkyerɛ sɛ obenya sika a ɛkɔ soro kɛse. Nokwarem no, wɔada no adi sɛ nkɔso ketewaa bi (ɔha biara mu 5) a ɛba wɔ adetɔfo a wɔkora wɔn so mu mpo ma adwumakuw no mfaso kɔ soro fi ɔha biara mu nkyem 25 kosi 95. 

CLV popa dede a ɛwɔ metrics afoforo mu efisɛ ɛtwe adwene si bere tenten bo a ɛsom so, na ɛnyɛ...flash-in-the-pan anigye a ɛfa kar akwan a ɛkɔ soro ne mmere a ɛsakrasakra ho. Sɛ wodi CLV akyi a, wugyae sɛ woyɛ w’ade boro so wɔ bere tiaa mu metrics ho na wufi ase de sika hyɛ nea ɛma wonya sika a ɛtra hɔ kyɛ mu.

CLV akyi di nso hyɛ gyinaesi ahorow a eye wɔ adwuma no nyinaa mu. CLV kyerɛ nneɛma anaa w’adwuma no afã horow a ɛma nsakrae a ɛtra hɔ kyɛ sen biara, ne sɛnea wubetumi ama mmeae a ɛyɛ mmerɛw atu mpɔn de aboa ma abusuabɔ atrɛw.

CLV nso yɛ sɛnea nnwumakuw bu “adehwere kannifo” agodie bem. Amazon agye din sɛ ɔde ne ho too Kindle ne Alexa hardware so sɛ ɔpon a wɔde bɛtɔ nhoma pii bere tenten efisɛ na nkwa nna nyinaa mu abusuabɔ no ho hia sen asɛm a edi kan no.

Sɛ saa nsɛntitiriw no ho nhia sɛnea ɛsɛ a, CLV nso bata mfaso ho tẽẽ. Sɛ woma CLV kɔ soro a, mfaso a wunya no kɔ soro. Adɛn? Efisɛ wɔn a wɔsan tɔ nneɛma no sɛe sika pii wɔ wo brand no ho, na adetɔn biara a wɔde brɛ wo no bo sua sen nea edi kan no. Ɛsɛ sɛ wosɛe sika pɛnkoro pɛ na woanya wɔn, na bere tenten a wɔkɔ so tɔ no, saa adetɔfo no bo nyinaa kɔ soro. 

Kicker no ne sɛ teams pii da so ara nsusuw CLV yiye. Ɛno nti na hokwan yi a wubenya no bɛyɛ mfaso ankasa no.

Sɛnea Wobu CLV ho akontaa

Here’s the formula to calculate CLV: (Average Purchase Bo) x (Mpɛn pii a wɔtɔ) x (Adetɔfoɔ Nkwa nna) = CLV

Enti, ka sɛ sɛ wɔkyekyem pɛpɛɛpɛ a, wo adetɔfo sɛe $50 wɔ ade biara a wɔkra ho, ɔtɔ mpɛn anan afe biara, na ɔtra hɔ mfe 3. Ɛno yɛ $600 CLV ($50 × 4 adetɔ/afe × mfe 3 = $600 CLV). 

Nkontaabu no yɛ mmerɛw, nanso ɛdɔɔso sɛ wubefi ase abɔ frɛ a nyansa wom wɔ akwan a wɔfa so kura nneɛma mu ne sɛnea “nkɔso a mfaso wɔ so” te ho.

Nneɛma a Wɔde Hyehyɛ Mu no a Wɔbɛbubu

Nneɛma biara a wɔde bɛba wɔ fomula no mu no fata sɛ wɔte ase wɔ n’ankasa nsɛm mu:

Sɛ wɔkyekyem pɛpɛɛpɛ a, bo a wɔtɔ: Nea adetɔfo sɛe wɔ asɛm biara mu, sɛ wɔkyekyem pɛpɛɛpɛ a

Mpɛn dodow a wɔtɔ: Mpɛn dodow a wɔtɔ afe biara

Adetɔfo nkwa nna: Bere tenten ahe na wɔkɔ so tɔ fi wo hɔ (wɔ mfe mu) .

Faako a wonyae: https://www.tidio.com/blog/adetɔfo-asetra-nkyɛm-bo/

Advanced CLV Models (Bere a Wohia) .

Sɛ́ anka wɔbɛfa no sɛ adetɔfo biara di ɔkwan koro no ara so no, nhwɛso ahorow a ɛkɔ akyiri de nneyɛe ho nhyehyɛe ankasa di dwuma de bu gyinapɛn ahorow ho akontaa pɛpɛɛpɛ. Akwan abien a wɔtaa fa so yɛ adwuma ne:

CLV a egyina kuw so: Ɛkyekyɛ adetɔfo akuwakuw denam bere anaa ɔkwan a wɔfaa so nyaa wɔn so na ɛhwɛ sɛnea kuw biara yɛ wɔn ade bere tenten. Ɛyɛ papa sɛ wobɛhunu ɔsatuo a ɛtwetwe adetɔfoɔ a wɔbata ho.

Predictive CLV: Ɛde abakɔsɛm mu nneyɛe (te sɛ nneɛma a wɔkra, bere a ɛda adetɔ ntam, anaa churn signals) di dwuma de hyɛ nea ɛda adi sɛ adetɔfo bi sɛe akyi no ho nkɔm. Eyi boa bere a wopɛ sɛ woyɛ retention no sɛnea wopɛ anaasɛ wode akontaabu a ɛsom bo kɛse di kan no.

CLV ne CAC a wɔde bedi dwuma

CLV n’ayɛ nkɛntɛnso kɛse wɔ baabi a ɛtew ne ho. Fa no bɔ CAC ho, na mfonini no mu da hɔ kɛse. CAC susuw nea wosɛe de nya adetɔfo bi (factoring wɔ aguade ho dawurubɔ, nnwinnade, nnwumakuw, adetɔn bere, ne sika a wɔatew so).

Abusuabɔ no yɛ tẽẽ:

CLV ka nea adetɔfo bi bo kyerɛ wo

CAC ka nea saa adetɔfo no bɔ wo ka kyerɛ wo

Ɔkwan a ɛda wɔn ntam no ne wo mfaso mfɛnsere

Sɛ wo CLV yɛ $600 na wo CAC yɛ $200 a, worenya bɛyɛ $3 wɔ dɔla biara a wobɛsɛe de anya adetɔfoɔ no ho. Nanso sɛ wo CAC wee kɔ $500 a, ɛkame ayɛ sɛ wo margin no yera. Ebia wobɛte nka wɔ sika a ɛkɔ mu mu ansa na woahu wɔ akontaabu no mu.

Fa CLV ne CAC bom hyehyɛ guardrails wɔ acquisition sika a wɔsɛe no ho na si akwan ne ɔsatu ahorow a ɛfata sɛ wɔkora so ho gyinae.

Nea Ɛka CLV Kɛse

CLV nyɛ ahintasɛm dodow a “nneɛma akɛse” nkutoo na wobetumi abu ho akontaa na akɔ soro. Metrics a wotumi susuw ne osuahu mu nneɛma a ɛtrɛw na ɛkanyan no, na eyinom nyinaa wɔ wo tumi mu:

Retention rate: Bere tenten a adetɔfo bata ho. Nnipa a wɔreyɛ churning wɔ adetɔ biako anaa abien akyi no caps wo CLV, ɛmfa ho sɛnea wo adetɔ no mu yɛ den no.

Mpɛn dodow a wɔtɔ: Mpɛn dodow a adetɔfo tɔ. Eyi ne baabi a nkaebɔ a wɔde hyɛ nneɛma foforo mu, nkrataahyɛ a wɔde hyɛ nkurɔfo nkuran, ne nneɛma a wɔde di akyi nyansam betumi de sika pii aka ho.

Sɛ wɔkyekyem pɛpɛɛpɛ a, bo a wɔkra: Nea adetɔfo sɛe wɔ adetɔ biara mu. Bundles, add-ons, ne aguadi a eye betumi ama CLV anya nkɔso a enhia sɛ kar pii kɔ hɔ.

Adetɔfo osuahu: Dodow a akasakasa sua no, dodow no ara na eye. Shipping nsɛm, onboarding a ɛyɛ basaa, mmoa a ɛyɛ mmerɛw, ne clunky checkout nyinaa betumi apam adetɔfo akɔ na wɔatwe wo CLV no akɔ fam.

Personalization ne nea ɛfa ho: Nkrasɛm a ɛfata kɛse betumi ayɛ pɛ sɛ wobɛtɔ nneɛma pii mpɛn pii. Gartner nhwehwɛmu kyerɛ sɛ adetɔfo a wɔde wɔn ho hyɛɛ mu denam nnam, a wɔayɛ ama wɔn ankasa nneɛma so no taa de ahotoso bɛyɛ mpɛn 2.3wie gyinaesi a ɛfa adetɔ ho. Generic email blasts anaa one-size-fits-all offers taa tete nkurɔfo kɛkɛ ma wobu wɔn ani gu wo so. 

Saa karkafo yi mu biara yɛ nea wotumi di so. Sɛ wuhu lever a ɛreto wo CLV ano pɛ a, wunim baabi pɔtee a ɛsɛ sɛ wode w’adwene si so akyi.

Sɛnea Wobenyin CLV

Wɔnkyekyɛ adetɔfo nkwa nna nyinaa bo pɛpɛɛpɛ. Sɛnea graph a ɛwɔ aseɛ ha no kyerɛ no, adetɔfoɔ boɔ di dɔn curve akyi. Nhwehwɛmu a ɛfiri Retently kyerɛ sɛ bɛyɛ 20% a wɔtɔ nneɛma no nnya mfasoɔ, 60% yɛ mfasoɔ, na 20% nya mfasoɔ kɛseɛ wɔ berɛ mu. 

Faako a wonyae: https://www.retently.com/blog/ma-adetɔfo-nkwa-bere-boɔ nkɔ soro/

CLV a ɛrenyin no kyerɛ sɛ wobɛdan saa curve no akɔ nifa. Eyi hwehwɛ sɛ woma mpɛn dodow a adetɔfo tɔ ne sika dodow a wɔsɛe no kɔ soro bere a woreyɛ tebea horow a ɛde wɔn mu pii kɔ wo fã a ɛsom bo kɛse no mu no.

Afotuo bi a ɛfa sɛdeɛ wobɛma saa metric yi ayɛ kɛseɛ ni.

1. Te Nea Ɛma W’atiefo Yɛ Tick no ase

CLV nyin bere a adetɔfo kɔ so hwehwɛ ntease ahorow a enti ɛsɛ sɛ wɔsan ba no, na ɛno hwehwɛ sɛ wɔde nneɛma pii ka ho sen nea wɔtɔɔ mfiase no.

Nanso w’atɔfo a wobɛma wɔde wɔn ho ahyɛ mu no reyɛ den. BCG bɔ amanneɛ sɛ sɛ wɔkyekyem pɛpɛɛpɛ a, U.S. adetɔfo biara ka adetɔfo nokwaredi nhyehyɛe ahorow 15 ho (ɛboro afe 2022 so ɔha biara mu nkyem 10). Bere a wɔde wɔn ho hyɛ nhyehyɛe ahorow yi mu pii mu no, nokwaredi ne wɔn ho a wɔde hyɛ mu no taa so tew. Nneɛma pii a wobetumi apaw kyerɛ akansi kɛse wɔ adwene a wɔde si biribi so ho, na generic retention tactics rentwa mu. Brands a wodi nkonim wɔ CLV so no ne nea ɛma adetɔfo nya ntease pɔtee bi a enti ɛsɛ sɛ wɔsan ba.  

Fi ase denam onii a wo ne no rekasa ne nea enti a wɔtɔɔ fii wo hɔ nea edi kan no so. Adetɔfo nipasu ma ɛno yɛ mmerɛw. Wɔhyɛ wo ma woyɛ nea ɛkanyan w’atɔfo ne ɔhaw ahorow a w’adwuma no di ho dwuma no ho mfonini. 

Efi hɔ no, siesie wo nsɛm no ma ɛne baabi a adetɔfo wɔ wɔ wɔn akwantu no mu no te:

Onboarding: Boa wɔn ma wɔmfa nhyehyɛe akwankyerɛ ne nkyerɛkyerɛ a wɔde fi ase ntɛm nkɔbɔ nkonimdi a edi kan.

Nhomasua: Fa sɛnea wɔyɛ nneɛma, wiase ankasa mu nsɛm a wɔde di dwuma, ne nneɛma a wɔyɛ ho nkyerɛkyerɛ ma wɔn nimdeɛ nkɔ akyiri.

Replenishment: Ma wɔmfa nsɛm a wɔka kyerɛ sɛ wɔsan kra wɔ bere ano ne nkaebɔ a ɛkyerɛ sɛ wɔmfa nneɛma pii nkɔ so nhyɛ mu.

Asetra mu adanse: Fa adetɔfo nsusuwii ne nkonimdi ho nsɛm hyehyɛ wɔn ahotoso.

Mmoa a wɔyɛ no ntɛm: Tew akasakasa a ɛda nimdeɛ nnyinaso, FAQs, ne ɔhaw ahorow ano aduru akwankyerɛ ahorow so.

Botae no ne sɛ wobɛda wo ho adi bere a ɛboa kɛse no. Yɛ saa bere nyinaa na adetɔ a wɔsan yɛ no bedi akyi, na awiei koraa no ɛboa ma CLV curve a ɛyɛ apɔwmuden ba.

2. Fa Segmentation yɛ Touchpoints no sɛnea wopɛ

Sɛ wopɛ sɛ wunyin CLV a, ɛsɛ sɛ wuhyia adetɔfo wɔ baabi a wɔwɔ. Data kyerɛ sɛ w’atɔfo rebisa akwantu a wɔayɛ ama wɔn ankasa. BCG nhwehwɛmu bi kyerɛ sɛ U.S. adetɔfo ɔha biara mu 75 ho tɔ wɔn sɛ nnwumakuw de wɔn ho nsɛm a ɔmanfo betumi anya de ayɛ osuahu ahorow a wɔahyɛ da ayɛ.

Fibea: https://www.bcg.com/publications/2024/nea-adetɔfo-pɛ-fi-ankorankoro-yɛ

Ɛhɔ na suban mu mpaapaemu ba.

Sɛ́ anka wobɛkyekyɛ mu sɛnea nnipa dodow titiriw te no, fa w’atiefo no akuwakuw denam nea wɔyɛ so:

Suban: Sɛ́ ebia wɔyɛ wɔn a wɔtɔ nneɛma nea edi kan anaasɛ wɔsan tɔ bio, akuw bɛn na wɔtɔ, ne mpɛn dodow a wɔsan kra

Engagement: Sɛnea wɔnam email clicks, site nsrahwɛ, feature dwumadie, anaa support tekiti so di nkitaho

Adetɔfo bo: Sɛ́ ebia wɔyɛ wɔn a wɔsɛe sika pii, adetɔfo a wɔtew sika so nkutoo, anaasɛ wɔn a wɔde bere tenten adi nokware no

Bere a wɔde afã horow asi hɔ no, anammɔn a edi hɔ no yɛ tẽẽ kɛse. Wubetumi:

Upsell ne cross-sell gyina nea adetɔfo atɔ dedaw so.

Kanyan replenishment anaa renewal nkrasɛm wɔ bere a ɛfata mu.

Reactivate lapsed customers ne offer a ɛfata (ɛnyɛ generic blast).

Tua w’adetɔfo a wɔsen biara no ka, sɛnea ɛbɛyɛ a wɔbɛbata ho akyɛ.

Sɛ wo hia nhyehyeɛ a ɛnyɛ den na wode ahyɛ aseɛ a, fa saa adetɔfoɔ nkyekyɛmu kwan yi di dwuma na si firi hɔ. Botae no ne sɛ wode nkrasɛm kakraa bi bɛmena, ama emu biara afata kɛse, na woanya sika pii afi adetɔfo a wowɔ dedaw no hɔ.

3. Tim E-blast anaa Newsletter a Ɛyɛ Anigye, Ɛma Nsɛm Ho Amanneɛbɔ

Email aguadi agyapade te sɛ e-blast anaa nsɛmma nhoma ahorow ma wotra adetɔfo anim bere a woatɔ ade nea edi kan no akyi. Ɛhɔ na CLV di nkonim anaasɛ wɔdi nkogu. 

Afotuo kakraa bi a ɛbɛma wo emails ayɛ adwuma ama nkwa nna mu nkɔsoɔ nie:

Segment ansa na wode amena. Suban afã horow a woakyekye dedaw no kyerɛ ase tẽẽ kɔ email so. Kuw biara hia nkrasɛm ne cadence soronko.

Ma wo email ahorow no nyɛ nea ɛfata sɛ wokenkan. Fa nkyerɛkyerɛ ne afotu a ɛbɛboa adetɔfo ma wɔanya wo nneɛma so mfaso kɛse mena. Fa nneɛma a ɔdefo no ayɛ, nea wɔde di dwuma ntɛm a ɛyɛ soronko, anaa“nea eye sen biara” adetɔfo ho nsɛm na ama ayɔnkofa akɔ soro.

Sɔ w’asɛmti ahorow no hwɛ. A/B sɔhwɛ asɛmti nkyerɛwde, track open rates, na siesie a egyina nea ɛyɛ adwuma so. Nneɛma nketenkete a wɔma so wɔ open rates mu no yɛ kɛse bere kɔ so.

Fa wo emails mena daa. Hwehwɛ frequency a ɛfata w’atɔfoɔ ne w’adwuma (na ma wɔn a wɔakyerɛw wɔn din no npaw akwan te sɛ “dapɛn biara nkutoo”).

Yɛ no yiye, na email betumi abɛyɛ wo lever a ɛyɛ mmerɛw sen biara a wode bɛtɔ nneɛma mpɛn pii na woanya CLV a ɛkorɔn.

4. Yɛ Engagement Points pii sɛnea Wubetumi

Dodow a adetɔfo hyia wo brand no (na wonya mfaso fi mu) no, dodow no ara na wɔbata ho. Ɛno ne adwene a ɛwɔ engagement points akyi. Eyinom yɛ mmere a adetɔfo hu biribi a mfaso wɔ so fi wo brand no mu na wonya nea enti a wɔbɛsan aba.

Baabi a wode w’adwene besi wo mmɔdenbɔ so ni:

Kyerɛw mmeae a w’atɔfo de bere di dwuma, wɔ intanɛt so ne intanɛt so.

Yɛ aguade ho dawurubɔ anaa nneɛma a wɔde di gua a ɛwɔ hɔ wɔ saa mmeae no.

Hyɛ w’atɔfo nkuran ma wɔne wo brand no nni nkitaho wɔ saa platform ahorow no so.

Afei yɛ touchpoints a ɛbɛma wo brand no akɔ so ada adi. Nhwɛso ahorow bi ne:

Social follow buttons wɔ nkratafa a adwene a ɛkorɔn wom so

SMS opt-ins ma back-in-stock anaa reorder nkaebɔ

To nsa frɛ sɛ kɔka mpɔtam te sɛ Reddit anaa Discord ho

Webinars ne live demos

Retargeting a ɛhyɛ nhomasua ho nkuran, ɛnyɛ sika a wɔatew so kɛkɛ

Brands a wɔwɔ CLV a ɛyɛ den no ne nea ɛda adi wɔ mmeae a ɛfata.

5. Yɛ Katua a Wɔsan Tua (Nkrasɛm) Nhwɛso

Akwan a tumi wom sen biara a wɔfa so ma CLV tu mpɔn no mu biako ne nkrataahyɛ ho nhyehyɛe. Ɛma wunya sika a ɛsan ba bio, na adetɔfo tua pii na ɛho ka sua na wɔde akora so bere tenten.

Fa Spotify Premium sɛ nhwɛso. Wɔ $12.99 ɔsram biara, mfe abien akrafo nya:

$12.99 × 12 = $155.88 afe biara$155.88 × 2 = $311.76 wɔ nkwa nna nyinaa mu sika a wonya mu

Fibea: https://www.spotify.com/us/premium/#ref=spotifycom_atiri_premium_ankorankoro

Fa ɛno toto adwuma a wɔtɔ nneɛma pɛnkoro ho. Sɛ sɛ wɔkyekyem pɛpɛɛpɛ a, wo krataa a wode bɛkra no yɛ $50 a, wubehia sɛ saa adetɔfo koro no ara tɔ mpɛn asia sɛnea ɛbɛyɛ a ɛne obi a wadi mfe abien a ɔde ne ho ahyɛ mu no bo bɛyɛ pɛ.

6. Fa Dwumadi a Wɔde Kɔma Nnipa Ma

Dwumadi a wɔayɛ no yiye a wɔde kɔma nkurɔfo twetwe adwuma mmɔho abien. Ɛde adetɔfo foforo ba na ɛma wɔn a wɔwɔ hɔ dedaw no nya nea enti a wɔbɛkɔ so de wɔn ho ahyɛ mu.

Dropbox’s referral program yɛ nhwɛsoɔ a ɛyɛ nwonwa. To nsa frɛ w’adamfo bi sɛ ɔmmɛkyerɛw wo din wɔ Dropbox Basic so, na mo baanu nyinaa benya nneɛma a wɔde sie foforo a ɛkɔ soro kodu 16 GB.

Faako a wonyae: https://www.dropbox.com/hwɛ

Saa nhyehyɛe no yɛ adwuma ma CLV efisɛ akatua no ankasa na ɛma wɔde nneɛma di dwuma. Storage pii kyerɛ sɛ fael pii, a ɛkyerɛ sɛ ntease pii wɔ hɔ a ɛsɛ sɛ wotra hɔ. Referral nhyehyɛe no bɛyɛ nokwaredi loop wɔ ɔkwan a etu mpɔn so.

7. Fa Personalization Di Dwuma wɔ Wo Marketing Mu

Yɛdii kan kaa suban mu nkyekyɛmu ho asɛm. Eyi fa nea wo ne saa akuw no yɛ bere a woanya bi no ho. Ɛsɛ sɛ wode aguadi ho osuahu ahorow a wɔayɛ ama w’ankasa wo ho a ɛyɛ pɔtee araa ma adetɔfo betumi ahyɛ no nsow ma.

Adetɔfo akwanhwɛ asesa. BCG hu sɛ adetɔfo ɔha biara mu 80 ho tɔ wɔn wɔ osuahu ahorow a wɔayɛ ama wɔn ankasa ho, na dodow no ara ka sɛ wɔhwɛ kwan. Nanso ɛnyɛ personalization nyinaa na wɔbɔɔ no pɛpɛɛpɛ. Edin a edi kan a wode bɛhyɛ email asɛmti mu kɛkɛ no mfata bio.

Personalization a ɛkanyan CLV no te sɛ:

Nneɛma a wɔyɛ ho nyansahyɛ a egyina nea adetɔfo ahwɛ anaa wɔatɔ so. Ebia ɛno yɛ aduru bi a wɔde hwɛ honam ani a ɛhyɛ nyansa sɛ wɔmfa nnuru a ɛma honam ani yɛ hyew mma obi a ɔtɔɔ aduru a wɔde tew honam ani nkyɛe.

Nsɛm a ɛne adetɔfo bi gyinabea hyia wɔ adetɔfo akwantu no mu. Ɛno betumi ayɛ akwankyerɛ a wɔde fi ase ma adetɔfo foforo, nkyerɛkyerɛ a ɛkɔ akyiri ma wɔn a wɔde tumi di dwuma, anaasɛ afotu a ɛbɛma wɔatumi ayɛ nneɛma yiye ama adetɔfo a wɔakyɛ.

Bere a ɛkyerɛ obu ma wɔn kyinhyia. Ɛno betumi ayɛ nkaebɔ a ɛsɛ sɛ wosan kra ansa na adetɔfo bi awie wo nneɛma anaasɛ win-back flows ma adetɔfo a wɔayɛ komm.

Asɛnnennen no ne sɛ adetɔfo wɔ nea wɔkyerɛw din sɛ ɛyɛ ankorankoro de no ho kwan a ɛkorɔn. Deloitte Digital nhwehwɛmu kyerɛ sɛ adetɔfo hu osuahu ahorow ɔha biara mu nkyem 43 pɛ sɛ ɛyɛ nea wɔde ma wɔn ankasa, bere a nneɛma a wɔde di dwuma wɔ akyi no kyerɛ sɛ ɛyɛ ɔha biara mu nkyem 61. 

Nneɛma a wɔde yɛ nneɛma a ɛma nsonsonoe no di dwuma no de ankorankoro nneɛma a adetɔfo hu na wɔyɛ no yiye fi hɔ no ma.

8. Boaboa ano na yɛ ho biribi wɔ Feedback ho

Feedback yɛ lever foforo a ɛkɔ tẽẽ a wowɔ wɔ CLV so. Ɛkyerɛ wo baabi a wo nneɛma anaa osuahu no reyɛ ayɛ mmerɛw ansa na adetɔfo akɔ. Sɛ adetɔfo a wɔdɔɔso reka asɛm koro no ara a, ɛno yɛ sɛnkyerɛnne a ɛyɛ nokware sɛ worenya biribi a ɛnteɛ.

Friction points a wosiesie no boa ma adetɔfo kɔ so tra hɔ. PwC’s 2025 Adetɔfoɔ OsuahuNhwehwɛmu bi da no adi sɛ adetɔfo ɔha biara mu 52 agyae sɛ wɔde ahyɛnsode bi bedi dwuma anaasɛ wɔtɔ fi hɔ esiane osuahu bɔne a wɔanya wɔ ne nneɛma anaa ne nnwuma ho nti. Ɛkame ayɛ sɛ nnipa 3 biara mu 1 (ɔha biara mu 29) gyaee de di dwuma anaasɛ wɔtɔ esiane osuahu a ɛnyɛ papa a adetɔfo nyae nti, wɔ Intanɛt so anaasɛ wɔn ankasa mu. 

Fibea: https://www.pwc.com/us/en/services/consulting/adwuma-nsakrae/nwomakorabea/2025-adetɔfo-osuahu-nhwehwɛmu.html

Ɛboa ma wɔdan nsɛm a wɔde ma no yɛ adwuma denam loop a wotumi san yɛ so:

Bisa nsɛm wɔ mmere atitiriw te sɛ deliveries anaa mmoa nkitahodi akyi.

Tag nsɛm a ɛsan ba te sɛ po so hyɛn ho ka anaasɛ nhyehyɛe mu friction.

To loop no mu denam ka a wobɛka akyerɛ adetɔfo bere a wosiesie biribi a wɔde frankaa ahyɛ mu no so.

Nea ɛwɔ soro no yɛ nea ɛwɔ hɔ ankasa. Qualtrics bɔ amanneɛ sɛ U.S. adetɔfo dodow no ara (ɔha biara mu 72) betua sika pii wɔ osuahu a ɛyɛ fɛ ho. Siesie saa akasakasa nsɛntitiriw a wo nsɛm a woka kyerɛ no, na adetɔfo koro no ara fi ase nya sika pii. 

9. Fa w’adwene si Retention so sen Acquisition

Sɛ wɔtɔn ma adetɔfo a wɔwɔ hɔ dedaw a, ebetumi ayɛ nea ne bo nyɛ den sen sɛ wobenya foforo. Ɛno nti na retention yɛ akwan a ɛyɛ ntɛm a wɔfa so nyin CLV no mu baako. Adetɔ ma wunya adetɔn a edi kan, nanso retention ma wunya nea ɛto so abien, abiɛsa, ne 10.

Retention nso betumi abue ntrɛwmu sika a wonya. Adetɔfo a wɔwɔ wo mu ahotoso dedaw no taa tɔ mpɛn pii sɛ nea wɔde ma no te nka sɛ ɛyɛ adebɔ mu anammɔn a edi hɔ sen sɛ ɛbɛyɛ asɛm a ɛyɛ dɛ a.

Nea ɛho hia ne sɛ wobɛma wo mmɔdenbɔ a wode bɛtɔn nneɛma akɔ soro ne nea wobɛtɔn wɔ mmeamudua so no ayɛ te sɛ mmoa, na ɛnyɛ nhyɛso:

Upsell bere a ɛda adi pefee sɛ ɛma nea efi mu ba no tu mpɔn, sɛ́ ɛyɛ ntɛm a wɔde mena anaasɛ premium mmoa.

Cross-sell gyina adetɔfo no adetɔ a etwa to so, te sɛ refills anaa nneɛma a ɛka ho.

Trigger offers akyi bere a edi mu, te sɛ adetɔ a wɔsan tɔ anaasɛ mmoa nkitahodi kɛse.

Awiei koraa no, bere a wɔde yɛ adwuma ne biribiara. Upsell a ɛba bere a ɛfata mu no te nka sɛ ɛyɛ ɔsom pa. Ade koro no ara a wɔde ma wɔ bere a ɛnteɛ mu no te sɛ nhyɛso.

FAQs

Dɛn ne adetɔfo nkwa nna nyinaa bo (CLV)? CLV yɛ sika a adetɔfoɔ nya nyinaa wɔ wɔne w’adwuma no ntam abusuabɔ nyinaa mu. Ɛho hia efisɛ ɛdannan w’adwene a wode si aguadi so fi “nya adetɔn” so kɔ “ma adetɔfo no kɔ so tra hɔ.” Track CLV denam channel ne segment so sɛnea ɛbɛyɛ a wubetumi mmɔho abien wɔ sources a ɛde repeat buyers ba, ɛnyɛ pɛnkoro bargain hunters nko. Wobɛyɛ dɛn bu adetɔfo nkwa nna nyinaa bo (CLV) ho akontaa? Fi ase de CLV fomula titiriw no: CLV = Adetɔ Bo a Wɔkyekyem × Mpɛn dodow a Wɔtɔ × Adetɔfo Nkwa nna. Twe bo a wɔkra no bo a wɔkyekyem pɛpɛɛpɛ fi wo nhwehwɛmu mu, bu mpɛn dodow a sɛ wɔkyekyem pɛpɛɛpɛ a, adetɔfo tɔ afe biara, na fa mfe dodow a wɔtaa tra hɔ no bɔ ho. Fa nɔma kurukuruwa di kan di dwuma. Sɛ wonya mfitiaseɛ wie a, fa toto CLV ho wɔ ɔsatuo ahodoɔ mu na hwɛ deɛ ɛma nkɔsoɔ a mfasoɔ wɔ so. Dɛn nti na adetɔfo nkwa nna nyinaa bo (CLV) ho hia? CLV ka sika dodow a wubetumi atua de anya adetɔfo na woda so ara nya sika kyerɛ wo. Sɛ enni hɔ a, wubetumi ayɛ ɔsatu ahorow a ɛte sɛ nea “ɛdi nkonim” nanso ɛhwere mfaso wɔ sika a wɔatew so, churn, ne mmoa ho ka akyi no ayɛ kɛse. Sɛ wote CLV ase a, wobɛtumi de retention adi kan na wode w’adwene asi bere ne nneɛma so wɔ akwan a ɛde adetɔfoɔ a wɔbata ho ba no so. Wobɛyɛ dɛn atumi ama adetɔfo nkwa nna nyinaa bo (CLV) akɔ soro? Lever a ɛyɛ ntɛm sen biara ne retention. Fa w’adwene si nea ɛma w’adetɔfo a wɔyɛ papa sen biara no san ba no ntease so, afei yɛ nhyehyɛe ahorow twa ho hyia. Ɛno kyerɛ sɛ wobɛma wo nkɔmmɔdie no ayɛ wo deɛ sɛdeɛ ɛbɛyɛ a ɛbɛte nka sɛ ɛfata, wobɛbɔ nkitahodiɛ nsɛntitiriw a ɛma adetɔfoɔ nya nteaseɛ a ɛbɛma wɔasan aba, na woama osuahu no akɔ so yie araa ma wɔnni biribiara a wɔbɛgyina so afiri hɔ da.

Awiei

CLV yɛ nsɛnkyerɛnne a ɛda adi pefee a wo aguadi reyɛ adwuma no mu biako. Sɛ ɛrekɔ soro a, wo mmɔdenbɔ a wode benya, wobɛkora so, ne ntrɛwmu no rekɔ ɔkwan koro no ara so. Sɛ ɛyɛ petee anaasɛ ɛrehwe ase a, biribi a ɛwɔ saa nkɔnsɔnkɔnsɔn no mu bubu.

Lever biara a ɛma CLV no wɔ wo tumi mu. Fi ase denam wo mfiase no a wubebu akontaa na wode atoto wo CAC ho no so. Saa nsusuwii no kyerɛ wo sɛnea nkɔso a mfaso wɔ so te ma w’adwuma no. 

Efi hɔ no, fa w’adwene si so sɛ wobɛma w’atɔfo ntease ahorow a ɛbɛma wɔasan aba denam nkrasɛm a wɔayɛ ama wɔn ankasa ne nneɛma a ɛkanyan anigye so. Na ma saa feedback loop no bue sɛnea ɛbɛyɛ a cycle biara bɛma wo retention no ayɛ nnam.

Awiei koraa no, adetɔfo a wɔkora wɔn so ne baabi a wodi nkonim anaasɛ wɔhwere CLV. Brands a wohu saa no gyae optimizing ma adetɔn a edi kan no na wofi ase kyekye biribi a ɛfata sɛ wɔtra hɔ.

You May Also Like

Enjoyed This Article?

Get weekly tips on growing your audience and monetizing your content — straight to your inbox.

No spam. Join 138,000+ creators. Unsubscribe anytime.

Create Your Free Bio Page

Join 138,000+ creators on Seemless.

Get Started Free