Key Takeaways

CLV inoyera iyo yakazara mari inowanikwa nemutengi pamusoro pehukama hwavo hwese nebhizinesi rako. 

Kutevera CLV kunokubatsira kuyera uko kukura kwako kwakasimba, kwete chete kana mushandirapamwe wako wekupedzisira wakashanda.

Shandisa iyo yakakosha CLV formula kuti uwane yekutanga inoshandisika nekukurumidza: CLV = Avhareji Yekutenga Kukosha × Kutenga Frequency × Mutengi Hupenyu.

CLV inopa kukosha kukuru kana yasanganiswa nezvimwe zvinhu. Semuenzaniso, kuenzanisa CLV nemutengo wekutora vatengi (CAC) kunogona kukupa mufananidzo wakajeka wehutano hwebhizinesi. 

Imwe yenzira dzinokurumidza kukura CLV ndeyekuchengetedza-yakatarisana nekushambadzira. Izvi zvinoreva kuvaka mamwe mapoinzi ekubatika kuburikidza nehunyanzvi senge kupatsanurwa segmentation, kunyorera kukurudzira, uye zvirongwa zvekutumira.

Mutengi wehupenyu hwese kukosha (CLV) ndiyo mari iyo mutengi angangounza pamusoro pehukama hwavo hwese nebhizinesi rako. Mukushambadzira, ndeimwe yehuwandu hushoma hunokuudza kana kukura kwako kwakasimba.

Mushandirapamwe unogona kurova nhamba dzayo uye uchiri kurasikirwa nemari, asi kana iwe uchingoyera kudzvanya kana kutanga kutenga, hauzvione zvichiitika.

CLV inokumanikidza kubvunza mibvunzo iri nani:

Uri kukwezva vatengi vakakodzera here? 

Uri kuzvichengeta here? 

Iwe uri kuwedzera kudzokorora kutenga uye purofiti maringe nekufamba kwenguva?

Heino nzira iri nyore yekufunga nezvazvo. Kana mutengi wako wepakati akarambira kwemakore matatu uye achitenga kana pagore, kushambadzira kwako kunofanirwa kuvakwa kutenderedza hukama uhu huenderere mberi, kwete kungowana kutengeswa kwekutanga. 

Tsvagiridzo yeSmile.io inoratidza kuti vatengi vakareba vanotenga nemhando, ndipo pavanoshandisa paodha. Mukunaka uye zvekuzora chete, vatengesi vanotenga 45% yakawanda paodha mushure memakore matatu kupfuura zvavakaita pakutanga kwehukama.

Mune ino positi, tichaparura zvinorehwa neCLV, maverengero azvo, zvinonyanya kukonzeresa, uye kuti ungazvishandisa sei kuti zvikubatsire.

Imwe yenzira dzinokurumidza kukura CLV ndeyekuchengetedza-yakatarisana nekushambadzira. Izvi zvinoreva kuvaka mamwe mapoinzi ekubatika kuburikidza nehunyanzvi senge kupatsanurwa segmentation, kunyorera kukurudzira, uye zvirongwa zvekutumira.

Chii chinonzi CLV?

CLV ndiyo mari yese yaungatarisira kubva kumutengi mukati mehukama hwavo nemhando yako.

Ndosaka CLV iri musimboti wekushambadzira metric. Iyo inobatanidza basa repamusoro-re-funnel (sekushambadza, zvirimo, zvinopihwa, uye mapeji ekumhara) kune izvo chaizvo zvinofambisa kukura kwakasimba, kunova kuchengetedza uye kuwedzera. Asi zvikamu makumi matatu nezvinomwe muzana chete zvemasangano zviri kushandisa CLV zvine hungwaru, maererano netsvagiridzo yeForrester. Izvi zvinoreva kuti vatengesi vazhinji vari kurasikirwa nekukosha kwayo.  

CLV Ndiyo Yenguva Yakareba Kukura Metric, Kwete Vanity Metric

Mushandirapamwe unogona "kuhwina" pakudzvanya kana kutenga kwekutanga uye ichiri sarudzo yakaipa yebhizinesi.

Semuenzaniso, iyo mushandirapamwe inogona kutungamirira kune:

Vatengi vanobvisa vanonyangarika mushure mekusimudzira

Yakachipa inotungamira isingambove vatengi vanodzokorora

Kutenga kamwe chete pasina maitiro ekutevera

CLV inofumura iwo mapatani. Kana CLV yakaderera, zvinoreva kuti vatengi vako havasi kunamatira. Kana CLV iri kusimuka, unogona kuudza zvinotungamira, zvinopihwa, uye nzira dzekukura dzauri kuita dziri kutanga kushanda.

CLV Inogona Kuve Mari- kana Purofiti-Yakavakirwa

Zvikwata zvizhinji zvinotanga nemari yeCLV nekuti iri nyore. Ivhareji yehupenyu hwese mutengi.

Profit CLV yakasimba (uye inogona kubatsira zvakanyanya). Ivhareji yepurofiti inogadzirwa nemutengi mushure memitengo. Kana miganho ikasiyana nechigadzirwa, purofiti CLV inokupa iwe wakachena maonero ezvakakosha kuyera.

CLV Inokubatsira Kuita Zvirinani Kushambadzira Sarudzo

NeCLV, unogona kupindura:

Ndeapi machannel anounza vatengi vanonamatira

Izvo zvinopa zvinokwezva vatengi venguva refu vs. deal vavhimi

Yakawanda sei yaungakwanise kubhadhara muCAC uye ugare uine pundutso

Kuve nekongiri, mhinduro dzinofambiswa nedata kumibvunzo iyi kunokubatsira kuti uwane vazhinji vevatengi chaivo uye uvachengete.

Nei CLV Inokosha

CLV ndiyo imwe yenzira dzakachena dzekuyera kuvimbika kwevatengi nekuti inoratidza zvinopedzwa nemutengi nekufamba kwenguva, kwete zvakaitika mushure mekudzvanya kwavo kwekutanga kana kutenga kwavo kukuru.

Kunobva: https://www.zendesk.com/blog/customer-service-and-lifetime-customer-value/

Kuvimbika kunoreva kuchengetedza, uye kuchengetedza kunoreva mari yakawanda. Muchokwadi, kunyangwe kuwedzera kudiki (5 muzana) mukuchengetedza vatengi kwakaratidzwa kuwedzera purofiti yekambani chero kubva pamakumi maviri nemashanu kusvika makumi mapfumbamwe nemashanu muzana. 

CLV inotsvaira ruzha rwemamwe metrics nekuti inotarisisa kukosha kwenguva refu, kwete iyoflash-in-the-pan kukwezva kwetraffic spikes uye kuchinja kwemwaka. Paunoteedzera CLV, unomira kuwedzeredza kumametrics enguva pfupi uye wotanga kudyara mune izvo zvinogadzira mari inogara.

Kutevera CLV kunomanikidzawo zvirinani sarudzo mubhizinesi rese. CLV inoratidza kuti ndezvipi zvigadzirwa kana zvikamu zvebhizinesi rako zvinofambisa zvakanyanya kutendeuka kwenguva refu, uye maitiro aungaita nzvimbo dzisina kusimba kubatsira kuwedzera hukama.

CLV zvakare maitirwo emakambani anopembedza "mutungamiri wekurasikirwa" mitambo. Amazon ine mukurumbira yakasendamira muKindle uye Alexa Hardware segedhi rekutenga akawanda mabhuku nekufamba kwenguva nekuti hukama hwehupenyu hwakakosha kupfuura yekutanga kutengeserana.

Kana iwo mapoinzi asina kukosha zvakakwana, CLV inosungirirawo zvakananga kune purofiti. Kana ukawedzera CLV, unowedzera purofiti. Sei? Nekuti vanodzokorora vatengi vanoshandisa yakawanda nemhando yako, uye kutengesa kwese kwavanounza kwauri kunodhura zvishoma pane yekutanga. Iwe unongofanira kushandisa kuti uzviwane kamwe chete, uye chero ivo vachiramba vachitenga, kukosha kwese kweiyo mutengi kunowedzera. 

Chinorova ndechekuti zvikwata zvizhinji hazvisati zvayera CLV zvakanaka. Ndicho chikonzero kuwana kodzero iyi inova mukana chaiwo.

Maitiro ekuverenga CLV

Heino formula yekuverenga CLV: (Average Purchase Value) x (Purchase Frequency) x (Mutengi Hupenyu) = CLV

Saka, iti mutengi wako wepakati anoshandisa madhora makumi mashanu paodha, anotenga kana pagore, uye anogara kwemakore matatu. Ndiyo $600 CLV ($50 × 4 kutenga/gore × 3 makore = $600 CLV). 

Masvomhu akareruka, asi zvakakwana kuti utange kufona zvine hungwaru pamaitiro ekuchengetedza uye kuti "kukura kunobatsira" kunoratidzika sei.

Kuputsa Zvinopinza

Imwe neimwe yekuisa mufomula yakakosha kunzwisiswa maererano nematemu ayo:

Avhareji yekutenga kukosha: Zvinoshandiswa nemutengi pane imwe kutengeserana, paavhareji

Kutenga frequency: Kangani ivo vanotenga pagore

Hupenyu hwemutengi: Inguva yakareba sei yavanoramba vachitenga kubva kwauri (mumakore)

Kunobva: https://www.tidio.com/blog/customer-lifetime-value/

Yepamberi CLV Models (Paunenge Uchiida)

Panzvimbo pekufungidzira kuti mutengi wese anotevera nzira imwe chete, mamodheru epamusoro anoshandisa maitiro chaiwo ekuita kufungidzira kukosha zvakanyanya. Nzira mbiri dzinonyanyozivikanwa ndeidzi:

Cohort-based CLV: Inobatanidza vatengi nenguva kana mawanirwo avakaitwa uye inoteedzera kuti boka rega rega rinozvibata sei nekufamba kwenguva. Yakanakira kuona kuti ndeapi macampaign anokwezva vatengi vanoomerera.

Predictive CLV: Inoshandisa maitiro ekare (semirairo, nguva pakati pekutenga, kana churn masaini) kufanotaura izvo mutengi angangozoshandisa zvinotevera. Izvi zvinobatsira kana iwe uchida kugadzirisa kuchengetedza kana kukoshesa maakaundi akakosha.

Kushandisa CLV uye CAC

CLV haina kukanganisa mukuzviparadzanisa nevamwe. Patanidza neCAC, uye mufananidzo unowedzera kujeka. CAC inoyera zvaunoshandisa kuwana mutengi (zvichienderana nekushambadzira, maturusi, masangano, nguva yekutengesa, uye zvideredzwa).

Hukama huri nyore:

CLV inokuudza kukosha kwemutengi

CAC inokuudza kuti mutengi iyeye anokubhadharira marii

Mukaha uri pakati pavo ihwindo rako remhindu

Kana yako avhareji CLV iri madhora mazana matanhatu uye CAC yako iri madhora mazana maviri, uri kutambira mari inosvika madhora matatu padhora rega rega raunoshandisa kutenga mutengi. Asi kana CAC yako ikakwira kusvika kumadhora mazana mashanu, muganho wako unopotsa wanyangarika. Unogona kuinzwa mune cash flow usati waiona munhamba.

Shandisa CLV neCAC pamwe chete kuseta mirairidzo pakutora mari uye sarudza kuti ndedzipi chiteshi nemishandirapamwe yakakodzera kuchengetwa.

Chii Chinonyanya Kukanganisa CLV

CLV haisi nhamba isinganzwisisike iyo chete "makuru mabhureki" anogona kuverenga uye kuwedzera. Metrics inoyerwa uye yakakura ruzivo zvinhu zvinoifambisa, uye zvese izvi zviri mukati mekutonga kwako:

Retention rate: Inguva yakareba sei vatengi vanonamatira. Vanhu vanohwanda mushure mekutenga kamwe chete kana kaviri vanovhara CLV yako, zvisinei kuti kutora kwako kwakasimba sei.

Kutenga frequency: Kangani vatengi vanotenga. Apa ndipo apo zviyeuchidzo zvekuzadzazve, kunyoreswa nudges, uye smart kutevera-ups kunogona kuwedzera yakawanda mari.

Avhareji yekuodha kukosha: Zvinoshandiswa nevatengi pakutenga. Masumbu, ma-add-ons, uye kutengesa kuri nani kunogona kuwedzera CLV pasina kuda kuwanda traffic.

Chiitiko chemutengi: Izvo zvishoma kupokana, zviri nani. Nyaya dzekutumira, kuvhiringa paboarding, tsigiro isina simba, uye clunky Checkout zvese zvinogona kudzinga vatengi kure nekukwevera pasi CLV yako.

Kusarudzika uye kukosha: Yakawanda yakakodzera meseji inogona kuenzana nekutenga kudzokorora. Kutsvagisa kwaGartner kunoratidza kuti vatengi vakaita basa, vakarongedzerwa hunhu vane 2.3 nguva zvakanyanya mukana wekuvimba.zadzisa sarudzo yekutenga. Generic email blasts kana imwe-saizi-inokodzera-zvese zvinopihwa zvinowanzo dzidzisa vanhu kuti vasakufuratire. 

Imwe neimwe yevatyairi iyi inodzoreka. Kana wangoziva kuti ndeipi lever iri kudzikamisa CLV yako, iwe unonyatsoziva pekutarisisa inotevera.

Nzira Yokurisa CLV

Kukosha kwehupenyu hwemutengi hakuna kugovaniswa zvakaenzana. Sezvinoratidzwa negirafu iri pazasi, kukosha kwevatengi kunotevera bhero curve. Tsvagiridzo kubva kuRetently inoona kuti vangangoita makumi maviri muzana yevatengi havana pundutso, makumi matanhatu muzana vane pundutso, uye makumi maviri muzana vane pundutso nekufamba kwenguva. 

Kunobva: https://www.retently.com/blog/increase-customer-lifetime-value/

Kukura CLV zvinoreva kushandura curve kuenda kurudyi. Izvi zvinoda kuwedzera kangani vatengi vanotenga uye kuti yakawanda sei yavanoshandisa pavanenge vachigadzira mamiriro anofambisa akawanda acho muchikamu chako chepamusoro-chakoshi.

Heano mamwe matipi ekuti ungakwirisa sei iyi metric.

1. Nzwisisa Chii Chinoita Kuti Vateereri Vako Vatarise

CLV inokura apo vatengi vanoramba vachiwana zvikonzero zvekudzoka, uye izvo zvinoda akawanda touchpoints kupfuura yekutanga kutenga.

Asi kuchengeta vatengi vako vakabatana kuri kuwedzera kuoma. BCG inoshuma kuti avhareji mutengi weUS ndewezvirongwa gumi neshanu zvekuvimbika kwevatengi (kusvika gumi muzana kubva muna 2022). Sezvo ivo vachijoinha zvimwe zvezvirongwa izvi, kuvimbika uye kubatikana kazhinji kunoderera. Dzimwe sarudzo dzinoreva kukwikwidza kwakawanda kwekutarisisa, uye maitiro ekuchengetedza egeneric haadimbuke. Mabhureki anohwina paCLV ndiwo anopa vatengi zvikonzero chaizvo zvekudzoka.  

Tanga nekuziva wauri kutaura naye uye nei vakatenga kubva kwauri pakutanga. Vatengi vanhu vanoita kuti zvive nyore. Vanokumanikidza kumepu zvinokurudzira vatengi vako uye matambudziko anogadziriswa nebhizinesi rako. 

Kubva ipapo, gadzirisa zvirimo kune vatengi vari murwendo rwavo:

Onboarding: Vabatsire kuhwina kwekutanga nemagairi ekuseta uye nekukurumidza-kutanga tutorials.

Dzidzo: Dzadza ruzivo rwavo nekuita-kune zvirimo, makesi ekushandiswa kwepasirese, uye zvidzidzo zvechigadzirwa.

Kuzadzazve: Chengetedza ivo vakachengetwa nenguva yekurongekazve uye yakaderera-stock zviyeuchidzo.

Humbowo hwemagariro: Vaka chivimbo chavo neongororo yevatengi uye nyaya dzebudiriro.

Proactive tsigiro: Deredza kupokana nemabhesi eruzivo, FAQs, uye madhairekitori ekugadzirisa matambudziko.

Chinangwa ndechekuratidza pazvinonyanya kubatsira. Ita izvozvo nguva dzose uye dzokorora kutenga kunozotevera, izvo zvinozopedzisira zvabatsira kune ine hutano CLV curve.

2. Gadzirisa maTouchpoints ane Segmentation

Kana iwe uchida kukura CLV, unofanirwa kusangana nevatengi pavanenge vari. Dhata inoratidza kuti vatengi vako vari kukumbira rwendo rwemunhu. Ongororo yeBCG inoona kuti zvikamu makumi manomwe neshanu kubva muzana zvevatengi vekuUS vakagadzikana nemakambani anoshandisa ruzivo rwunowanikwa pachena pamusoro pavo kugadzira zviitiko zvakajairwa.

Kunobva: https://www.bcg.com/publications/2024/what-consumers-want-from-personalization

Ndiko uko kupatsanurwa kwehunhu kunouya.

Panzvimbo pekugovanisa nehuwandu hwevanhu, unganidza vateereri vako nezvavanoita:

Maitiro: Vangave vari kekutanga kana kudzokorora vatengi, ndeapi mapoka avanotenga, uye kangani ivo vanoodha patsva

Engagement: Mabatiro avanoita kuburikidza nekudzvanya email, kushanya kwesaiti, kushandiswa kwezvinhu, kana matikiti ekutsigira

Kukosha kwemutengi: Vangave vari vashandi vepamusoro, vatengi-chete vatengi, kana vakavimbika venguva refu

Nezvikamu munzvimbo, matanho anotevera akanyanya kutwasuka. Unogona:

Upsell uye muchinjika-kutengesa zvichibva pane zvakatotengwa nevatengi.

Tamba kuzadzazve kana kuvandudza mameseji panguva chaiyo.

Svitsa zvakare vatengi vapererwa neapo yakakodzera (kwete generic blast).

Mubairo vatengi vako vakanyanya, saka vanomira kwenguva refu.

Kana iwe uchida chimiro chakareruka kuti utange, shandisa iyi mutengi segmentation maitiro uye kuvaka kubva ipapo. Chinangwa ndechekutumira mameseji mashoma, kuita kuti imwe neimwe ive yakakosha, uye uwane mari yakawanda kubva kune vatengi vauinavo.

3. Shandisa Engaging, Informative E-blast kana Newsletter

E-mail yekushambadzira zvinhu, senge e-blasts kana matsamba enhau, zvinokuchengeta pamberi pevatengi mushure mekutenga kwekutanga. Ndiko uko CLV inohwinwa kana kurasika. 

Heano matipi mashoma ekuita kuti maemail ako ashande ekuchengetedza hupenyu:

Segment usati watumira. Zvikamu zvehunhu zvawatovaka zvinoshandura zvakananga kuemail. Boka rega rega rinoda meseji yakasiyana uye cadence.

Ita maemail ako akakodzera kuverenga. Tumira zvidzidzo uye matipi ekubatsira vatengi kuwana zvakanyanya kubva kune zvigadzirwa zvako. Wedzera zvinogadzirwa nemushandisi, chete kuwana kwekutanga, kana"zvakanakisa" nyaya dzevatengi kuchengetedza kubatanidzwa kwakakwira.

Edza mitsetse yezvidzidzo zvako. A/B mitsara yezvidzidzo zvebvunzo, tevera mareti akavhurika, uye natsa zvichibva pane zvinoshanda. Madiki anosimudza mumitengo yakavhurika anosanganiswa nekufamba kwenguva.

Tumira maemail ako nguva nenguva. Tsvaga frequency inokodzera vatengi vako uye bhizinesi rako (uye rega vanyoreri vasarudze sarudzo dzakadai se "vhiki nevhiki chete").

Iite nemazvo, uye email inogona kuve yako iri nyore lever yekudzokorora kutenga uye yakakwira CLV.

4. Gadzira akawanda Engagement Points sezvinobvira

Iyo yakawanda nzvimbo vatengi vanosangana nemhando yako (uye kuwana kukosha kubva kwairi), ivo vanoramba vakamira. Ndiyo pfungwa iri shure kwemapoints ekubatana. Idzi inguva apo vatengi vanoona chimwe chinhu chinobatsira kubva kumhando yako uye kuwana chikonzero chekudzoka.

Heino kwekutarisa kuedza kwako:

Nyora rondedzero yenzvimbo dzinoshandiswa nevatengi vako nguva, online uye pasina.

Gadzira kushambadzira kana zvemukati kushambadzira kuvepo munzvimbo idzodzo.

Kurudzira vatengi vako kuti vabatane nemhando yako pamapuratifomu iwayo.

Wobva wavaka ma touchpoints anoita kuti brand yako ionekwe. Mienzaniso inosanganisira:

Social kutevera mabhatani pamapeji ane chinangwa chepamusoro

SMS opt-ins yekudzokera-in-stock kana kurodha zviyeuchidzo

Inokoka kujoinha nharaunda seReddit kana Discord

Webinars uye mhenyu demos

Retargeting inosimudzira dzidzo, kwete kungoderedzwa

Mabhureki ane CLV yakasimba ndiwo arikuratidzwa munzvimbo chaidzo.

5. Gadzira Kudzokorora Kubhadhara (Kunyoresa) Model

Imwe yenzira dzakasimba dzekuvandudza CLV imhando yekunyoresa. Iyo inokupa iwe inodzokororwa mari yerukova, uye vatengi vanobhadhara yakawanda uye inodhura zvishoma kuchengetedza pamusoro penguva refu.

Tora Spotify Premium, semuenzaniso. Pa $12.99 pamwedzi, munyoreri wemakore maviri anogadzira:

$12.99 × 12 = $155.88 pagore$155.88 × 2 = $311.76 mumari yeupenyu hwose

Kunobva: https://www.spotify.com/us/premium/#ref=spotifycom_header_premium_individual

Enzanisa izvozvo kune bhizinesi rekutenga-nguva imwe chete. Kana yako yeavhareji odha iri madhora makumi mashanu, iwe ungada iyeye mutengi kuti atenge katanhatu kungoenderana nekukosha kwemunyoreri wemakore maviri.

6. Ipa Referral Program

Chirongwa chekutumira chakanyatsogadzirwa chinodhonza basa rakapetwa. Inounza vatengi vatsva uye inopa varipo chikonzero chekuramba vakabatikana.

Dropbox's kutumira chirongwa muenzaniso wekare. Koka shamwari kusaina paDropbox Basic, uye imi mese simuka kusvika 16 GB yekuwedzera kuchengetedza.

Kunobva: https://www.dropbox.com/refer

Icho chimiro chinoshanda kuCLV nekuti mubairo pachawo unofambisa kushandiswa kwechigadzirwa. Kuchengetera kwakawanda kunoreva mafaera akawanda, izvo zvinoreva zvikonzero zvakawanda zvekugara. Iyo purogiramu yekutumira zvinobudirira inova kuvimbika loop.

7. Shandisa Personalization Mukushambadzira Kwako

Isu takafukidza maitiro ekuita segmentation kare. Izvi ndezvezvaunoita nemapoka iwayo kana wava nawo. Iwe unofanirwa kuendesa yakasarudzika yekushambadzira zviitiko zvakanangana zvakakwana kuti vatengi vaone.

Zvinotarisirwa nevatengi zvachinja. BCG inoona kuti 80 muzana yevatengi vakagadzikana nezviitiko zvemunhu, uye vazhinji vachiti vanozvitarisira. Asi hazvisi zvese zvemunhu zvinogadzirwa zvakaenzana. Kungoisa zita rekutanga mumutsara wenyaya yeemail hakuchakodzeri.

Personalization inofambisa CLV inoita senge:

Zvigadzirwa zvinokurudzirwa zvichibva pane zvakaonekwa nevatengi kana kutenga. Iyo inogona kunge iri skincare brand inokurudzira moisturizer kune mumwe munhu achangotenga yekuchenesa.

Zvemukati zvinoenderana nedanho remutengi murwendo rwemutengi. Izvi zvinogona kunge zviri madhairekitori ekutanga evatengi vatsva, zvidzidzo zvepamberi zvevashandisi vemagetsi, kana matipi ekugadzirisa evatengi venguva refu.

Nguva inoremekedza kutenderera kwavo. Izvo zvinogona kunge zviri zviyeuchidzo zvekugadzirisa zvakare mutengi asati apererwa nechigadzirwa chako kana kuhwina-kumashure kuyerera kune vatengi vaenda vakanyarara.

Dambudziko nderekuti vatengi vane bhawa yakakwirira kune izvo zvinonyoresa semunhu. Deloitte Dhijitari tsvagiridzo inoona kuti vatengi vanongoziva 43 muzana yezviitiko seyakasarudzika, nepo mhando dziri kumashure kwavo dzichiti makumi matanhatu neimwe muzana. 

Iwo mabhureki anovhara gap anounza personalization inocherechedzwa nevatengi uye nekunatsa kubva ipapo.

8. Unganidza uye Woita pane Feedback

Feedback imwe yakananga lever yaunayo paCLV. Inokuudza uko chigadzirwa chako kana ruzivo rwuri kuderera vatengi vasati vafamba. Kana vatengi vakakwana vari kutaura chinhu chimwe chete, icho chiratidzo chechokwadi kuti uri kuwana chimwe chinhu chakaipa.

Kugadzirisa friction points inotsigira kuchengetwa kwevatengi. PwC's 2025 Mutengi ZvakaitikaOngororo inoona kuti 52 muzana yevatengi vakamira kushandisa kana kutenga kubva kumhando nekuda kwechiitiko chakashata nezvigadzirwa kana masevhisi. Anenge 1 mu3 (29 muzana) akamira kushandisa kana kutenga nekuda kwekusaziva kwevatengi, kungave online kana mumunhu. 

Kunobva: https://www.pwc.com/us/en/services/consulting/business-transformation/library/2025-customer-experience-survey.html

Inobatsira kushandura mhinduro kuita chiito neinodzokororwa loop:

Bvunza mibvunzo mushure menguva dzakakosha sekutumira kana kudyidzana kwekutsigira.

Tag nyaya dzinodzokororwa semitengo yekutumira kana kuseta friction.

Vhara loop nekuudza vatengi kana iwe ukagadzirisa chimwe chinhu chavamaka.

The upside is real. Qualtrics inoshuma ruzhinji rwevatengi veUS (72 muzana) vaizobhadhara yakawanda kune yeprimiyamu chiitiko. Gadzirisa iwo mapoinzi ekukakavadzana maonero ako anozivisa, uye imwecheteyo vatengi base inotanga kuunza mari yakawanda. 

9. Tarisa paKuchengeta pane Kuwana

Kutengesera kune vatengi varipo kunogona kudhura pane kuwana vatsva. Ndosaka kuchengetedza iri imwe yenzira dzinokurumidza kukura CLV. Kutenga kunokuwana kutengesa kwekutanga, asi kuchengetedza kunokuwana yechipiri, yechitatu, uye yechigumi.

Kuchengeta kunogona zvakare kuvhura mari yekuwedzera. Vatengi vanotovimba newe vanogona kutenga kakawanda kana iyo inopa ichiita senge yakasikwa nhanho inotevera kwete kurira.

Chinokosha ndechekuita kuti kuedza kwako kutengesa uye kutengesa-kupfuura kunzwe sekubatsira, kwete kumanikidzwa:

Upsell kana ichinyatso gadzirisa mhedzisiro, kungave kuri kukurumidza kutumira kana premium rutsigiro.

Muchinjika-kutengesa zvichibva pakutenga kwekupedzisira kwemutengi, sekuzadzazve kana zvigadzirwa zvekuwedzera.

Trigger inopa mushure menguva dzakabudirira, senge kudzokorora kutenga kana tsigiro huru yekudyidzana.

Pakupedzisira, nguva ndiyo yose. Iyo upsell inosvika panguva yakakodzera inonzwa sevhisi yakanaka. Izvo zvinopihwa panguva isiriyo zvinonzwa sekumanikidzwa.

FAQs

Chii chinonzi kukosha kwehupenyu hwemutengi (CLV)? CLV ndiyo mari inowaniswa nemutengi pahukama hwavo hwese nebhizinesi rako. Izvo zvine basa nekuti inoshandura yako yekushambadzira kutarisa kubva ku "tora kutengeswa" kuenda "kuchengeta mutengi." Tevera CLV nechiteshi uye chikamu kuitira kuti iwe ugone kupeta pasi pane zvitubu zvinounza vanodzokorora vatengi, kwete vavhimi venguva imwe chete. Iwe unoverenga sei mutengi wehupenyu hwese kukosha (CLV)? Tanga neiyo CLV formula yakakosha: CLV = Avhareji yeKutenga Kukosha × Kutenga Frequency × Hupenyu hwemutengi. Dhonza avhareji yekuodha kukosha kubva kune yako analytics, fungidzira kuti kangani mutengi wepakati anotenga pagore, uye wedzera nemakore mangani aanowanzo gara. Shandisa nhamba dzakatenderera kutanga. Kana uchinge wava nehwaro hwekutanga, enzanisa CLV pamishandirapamwe kuti uone kuti chii chinofambisa purofiti kukura. Sei kukosha kwehupenyu hwevatengi (CLV) kwakakosha? CLV inokuudza kuti yakawanda sei yaunokwanisa kushandisa kuti uwane mutengi uye uchiri kuita mari. Pasina iyo, unogona kuyera mishandirapamwe inotaridzika "yakabudirira" asi uchirasikirwa nepurofiti mushure mekuderedzwa, churn, uye mari yekutsigira. Paunonzwisisa CLV, unogona kukoshesa kuchengetedza uye kutarisa nguva uye zviwanikwa pamatanho anounza vatengi vanonamatira. Unogona sei kuwedzera kukosha kwehupenyu hwemutengi (CLV)? Iyo inokurumidza lever ndeyekuchengeta. Tarisa pakunzwisisa izvo zvinochengeta vatengi vako vakanyanya kudzoka, wobva wavaka masisitimu akaitenderedza. Izvi zvinoreva kuti kugadziridza yako yekutaura kuitira kuti inzwe yakakosha, kugadzira mapoinzi ekuita izvo zvinopa vatengi zvikonzero zvekudzokera, uye kuita kuti chiitiko chiite mutserendende zvekuti havambove nechikonzero chekusiya.

Mhedziso

CLV ndechimwe chezviratidzo zvakajeka kushambadzira kwako kuri kushanda. Kana ichikwira, kutora kwako, kuchengetedza, uye kuedza kwekuwedzera kuri kufamba nenzira imwechete. Kana yati sandara kana kudonha, chimwe chinhu chiri mucheni iyoyo chinotyoka.

Yese lever inofambisa CLV iri mukati mekutonga kwako. Tanga nekuverenga yako yekutanga uye uchienzanisa neCAC yako. Chiyero ichocho chinokuudza kuti kukura kunobatsira kunotaridzika sei kubhizinesi rako. 

Kubva ipapo, tarisa kupa vatengi vako zvikonzero zvekudzoka kuburikidza neako mameseji uye kuita zvemukati. Uye chengetedza iyo loop yemhinduro yakavhurika kuitira kuti kutenderera kwese kunoita kuti kuchengetedza kwako kuve kwakanyanya.

Pakupedzisira, kuchengetwa kwevatengi ndiko kunohwinwa kana kurasika CLV. Iwo mabhureki anofungidzira izvozvo anomira optimize yekutengesa kwekutanga uye otanga kuvaka chimwe chinhu chakakodzera kugara.

You May Also Like

Enjoyed This Article?

Get weekly tips on growing your audience and monetizing your content — straight to your inbox.

No spam. Join 138,000+ creators. Unsubscribe anytime.

Create Your Free Bio Page

Join 138,000+ creators on Seemless.

Get Started Free