Key Takeaways
Gisukod sa CLV ang kinatibuk-ang kita nga makuha sa usa ka kustomer sa ilang tibuuk nga relasyon sa imong negosyo.
Ang pagsubay sa CLV makatabang kanimo sa pagsukod kung asa ang imong pagtubo malungtaron, dili lang kung ang imong katapusang kampanya nagtrabaho.
Gamita ang batakang pormula sa CLV aron makakuha og dali nga magamit nga baseline: CLV = Average nga Bili sa Pagpamalit × Frequency sa Pagpalit × Kinabuhi sa Kustomer.
Naghatag ang CLV og mas dako nga kantidad kung gihiusa sa ubang mga hinungdan. Pananglitan, ang pagtandi sa CLV sa gasto sa pagkuha sa kustomer (CAC) makahatag kanimo og mas klaro nga hulagway sa kahimsog sa negosyo.
Usa sa pinakapaspas nga paagi sa pagpatubo sa CLV mao ang retention-focused marketing. Nagpasabut kana sa paghimo og daghang mga punto sa pag-apil pinaagi sa mga taktika sama sa gipunting nga pagbahinbahin, mga insentibo sa suskrisyon, ug mga programa sa referral.
Ang kantidad sa tibuok kinabuhi sa kustomer (CLV) mao ang kita nga lagmit makuha sa usa ka kustomer sa tibuok nilang relasyon sa imong negosyo. Sa pagpamaligya, usa kini sa pipila nga mga numero nga nagsulti kanimo kung ang imong pagtubo malungtaron.
Ang usa ka kampanya mahimong makaigo sa mga numero niini ug mawad-an gihapon og salapi, apan kung nagsukod ka lamang sa mga pag-klik o unang gipamalit, dili nimo kini makita nga mahitabo.
Gipugos ka sa CLV sa pagpangutana og mas maayo nga mga pangutana:
Nadani ba nimo ang husto nga mga kustomer?
Gitipigan ba nimo sila?
Gidugangan ba nimo ang mga gibalikbalik nga pagpalit ug mga margin sa ganansya sa paglabay sa panahon?
Ania ang pinakasimple nga paagi sa paghunahuna bahin niini. Kung ang imong kasagaran nga kustomer magpabilin sulod sa tulo ka tuig ug mamalit upat ka beses sa usa ka tuig, ang imong pagpamaligya kinahanglan nga matukod sa pagpadayon sa kana nga relasyon, dili lang pagkuha sa una nga pagbaligya.
Gipakita sa panukiduki sa Smile.io nga kung mas dugay nga namalit ang mga kostumer gamit ang usa ka brand, labi sila nga mogasto matag order. Sa katahum ug mga kosmetiko lamang, ang mga mamalitay mopalit og 45% nga dugang kada order human sa tulo ka tuig kay sa ilang gibuhat sa pagsugod sa relasyon.
Sa kini nga post, among gub-on kung unsa ang gipasabut sa CLV, kung giunsa kini pagkalkulo, kung unsa ang labing epekto niini, ug kung giunsa nimo kini magamit sa imong bentaha.
Usa sa pinakapaspas nga paagi sa pagpatubo sa CLV mao ang retention-focused marketing. Nagpasabut kana sa paghimo og daghang mga punto sa pag-apil pinaagi sa mga taktika sama sa gipunting nga pagbahinbahin, mga insentibo sa suskrisyon, ug mga programa sa referral.
Unsa ang CLV?
Ang CLV mao ang kinatibuk-ang kita nga imong mapaabot gikan sa usa ka kustomer sa dagan sa ilang relasyon sa imong brand.
Mao nga ang CLV usa ka sukaranan nga sukaranan sa pagpamaligya. Gikonektar niini ang top-of-funnel nga trabaho (sama sa mga ad, content, mga tanyag, ug mga landing page) ngadto sa tinuod nga nagduso sa malungtarong pagtubo, nga mao ang pagpabilin ug pagpalapad. Apan 37 porsyento lamang sa mga organisasyon ang naggamit sa CLV sa estratehikong paagi, sumala sa panukiduki sa Forrester. Kini nagpasabut nga kadaghanan sa mga tigpamaligya nawala sa kantidad niini.
Ang CLV Usa ka Long-Term Growth Metric, Dili Vanity Metric
Ang usa ka kampanya mahimong "makadaog" sa mga pag-klik o una nga pagpalit ug sa gihapon usa ka dili maayo nga desisyon sa negosyo.
Pananglitan, kana nga kampanya mahimong mosangpot sa:
Discount buyers nga mawala human sa promo
Barato nga mga lead nga dili na mahimong balik nga kustomer
Usa ka higayon nga pagpalit nga wala’y pag-follow-up nga pamatasan
Gibutyag sa CLV ang mga pattern. Kung ubos ang CLV, kini nagpasabut nga ang imong mga kustomer wala magpabilin. Kung ang CLV nagtaas, mahimo nimong isulti nga ang mga nanguna, mga tanyag, ug mga estratehiya sa pagtubo nga imong gipatuman nagsugod sa pagtrabaho.
Ang CLV Mahimong Gibase sa Kita o Kita
Kadaghanan sa mga team nagsugod sa kita nga CLV tungod kay kini yano. Kini ang kasagaran nga gasto sa tibuok kinabuhi sa kustomer.
Ang kita nga CLV mas estrikto (ug mahimong mas mapuslanon). Kini ang kasagaran nga ganansya nga makuha sa kustomer pagkahuman sa gasto. Kung ang mga margin magkalainlain sa produkto, ang kita sa CLV naghatag kanimo usa ka limpyo nga pagtan-aw kung unsa ang angay nga scaling.
Ang CLV Nagtabang Kanimo sa Paghimog Mas Maayo nga mga Desisyon sa Marketing
Sa CLV, makatubag ka:
Unsang mga channel ang nagdala sa mga kustomer nga nagpabilin
Nga mga tanyag makadani sa dugay nga mga pumapalit batok sa mga mangangayam sa deal
Pila ang imong makaya nga ibayad sa CAC ug magpabilin nga kita
Ang pagbaton og konkreto, data-driven nga mga tubag niini nga mga pangutana makatabang kanimo nga makakuha og dugang sa husto nga mga kustomer ug mahuptan kini.
Nganong Importante ang CLV
Ang CLV maoy usa sa pinakalimpyo nga paagi sa pagsukod sa pagkamaunongon sa kustomer tungod kay gipakita niini kung unsa ang gigasto sa usa ka kostumer sa paglabay sa panahon, dili lang kung unsa ang nahitabo pagkahuman sa ilang una nga pag-klik o ang ilang pinakadako nga pagpalit.
Tinubdan: https://www.zendesk.com/blog/customer-service-and-lifetime-customer-value/
Ang pagkamaunongon nagpasabut nga pagpadayon, ug ang pagpadayon nagpasabut nga labi ka taas nga kita. Sa tinuud, bisan ang gamay nga pag-uswag (5 porsyento) sa pagpadayon sa kostumer gipakita nga nagdugang ang kita sa kompanya bisan diin gikan sa 25 hangtod 95 porsyento.
Giwagtang sa CLV ang kasaba sa ubang mga sukatan tungod kay nagpunting kini sa dugay nga kantidad, dili angflash-in-the-pan nga apela sa mga spike sa trapiko ug seasonal fluctuations. Kung imong gisubay ang CLV, mohunong ka sa sobra nga reaksyon sa mga mubu nga termino nga sukatan ug magsugod sa pagpamuhunan sa kung unsa ang nagmugna og lig-on nga kita.
Ang pagsubay sa CLV nagpugos usab sa mas maayong mga desisyon sa tibuok negosyo. Gipakita sa CLV kung unsang mga produkto o aspeto sa imong negosyo ang nagmaneho sa labing kadugay nga mga pagkakabig, ug kung giunsa nimo mapauswag ang mas huyang nga mga lugar aron makatabang sa pagpalapad sa mga relasyon.
Ang CLV mao usab ang paagi nga ang mga kompanya nagpakamatarong sa mga dula sa "loss leader". Ang Amazon bantog nga nagsandig sa Kindle ug Alexa hardware isip usa ka ganghaan sa daghang mga gipamalit nga libro sa paglabay sa panahon tungod kay ang tibuok kinabuhi nga relasyon mas importante kay sa unang transaksyon.
Kung kana nga mga punto dili igo nga hinungdanon, ang CLV direkta usab nga nalambigit sa ganansya. Kung imong dugangan ang CLV, imong madugangan ang kita. Ngano man? Tungod kay ang mga balik-balik nga mga kostumer naggasto og daghan sa imong brand, ug ang matag pagbaligya nga ilang dad-on kanimo mas ubos kay sa una. Kinahanglan ka lang nga mogasto aron maangkon kini kausa, ug basta magpadayon sila sa pagpalit, ang kinatibuk-ang kantidad sa kana nga kustomer motaas.
Ang kicker mao nga daghang mga team ang wala gihapon makasukod og maayo sa CLV. Mao nga ang pagkuha niini nga katungod nahimong usa ka tinuod nga bentaha.
Unsaon Pagkalkulo sa CLV
Ania ang pormula sa pagkalkulo sa CLV: (Average nga Bili sa Pagpalit) x (Kasubsob sa Pagpalit) x (Kinabuhi sa Kustomer) = CLV
Busa, ingna ang imong kasagaran nga kustomer mogasto og $50 kada order, mamalit upat ka beses sa usa ka tuig, ug magpabilin sulod sa 3 ka tuig. Kana usa ka $600 CLV ($50 × 4 nga pagpalit/tuig × 3 ka tuig = $600 CLV).
Ang matematika yano ra, apan igo na ang pagsugod sa paghimo sa labi ka maalamon nga mga tawag sa mga taktika sa pagpadayon ug kung unsa ang hitsura sa "ginansya nga pagtubo".
Pagbungkag sa mga Input
Ang matag input sa pormula angay nga masabtan sa kaugalingon nga termino:
Average nga kantidad sa pagpalit: Unsa ang gigasto sa usa ka kustomer matag transaksyon, sa kasagaran
Kasubsob sa pagpalit: Unsa ka sagad sila mamalit kada tuig
Kinabuhi sa kustomer: Unsa ka dugay sila nagpadayon sa pagpalit gikan kanimo (sa mga tuig)
Tinubdan: https://www.tidio.com/blog/customer-lifetime-value/
Mga Advanced nga CLV Models (Kung Kinahanglan Nimo Sila)
Imbis nga maghunahuna nga ang matag kustomer nagsunod sa parehas nga agianan, ang mga advanced nga modelo naggamit mga tinuud nga pamatasan sa pamatasan aron mabanabana ang mga kantidad nga mas tukma. Duha sa labing kasagaran nga mga pamaagi mao ang:
CLV nga nakabase sa cohort: Gigrupo ang mga kustomer kung kanus-a o giunsa sila nakuha ug gisubay kung giunsa ang paglihok sa matag cohort sa paglabay sa panahon. Nindot kini alang sa pag-ila kung unsang mga kampanya ang nakadani sa mga kustomer nga nagpabilin.
Predictive CLV: Naggamit sa makasaysayanon nga pamatasan (sama sa mga order, oras tali sa mga pagpalit, o mga signal sa pag-churn) aron matagna kung unsa ang sunod nga gasto sa usa ka kustomer. Makatabang kini kung gusto nimo nga i-personalize ang pagpadayon o unahon ang mga account nga adunay taas nga kantidad.
Gamit ang CLV ug CAC
Ang CLV dili ingon ka epekto sa pagkalain. Ipares kini sa CAC, ug mas klaro ang hulagway. Gisukod sa CAC kung unsa ang imong gigasto aron makakuha usa ka kustomer (pag-factor sa mga ad, himan, ahensya, oras sa pagpamaligya, ug mga diskwento).
Ang relasyon diretso:
Gisultihan ka sa CLV kung unsa ang bili sa usa ka kustomer
Gisultihan ka sa CAC kung unsa ang gasto kanimo sa kustomer
Ang gintang tali kanila mao ang bintana sa imong ganansya
Kung ang imong kasagaran nga CLV $600 ug ang imong CAC $200, mokita ka ug mga $3 sa matag dolyar nga imong gigasto aron makakuha usa ka kustomer. Apan kung ang imong CAC mokamang hangtod sa $500, ang imong margin hapit mawala. Mahimo nimong bation kini sa cash flow sa dili pa nimo makita kini sa mga numero.
Gamita ang CLV ug CAC nga magkauban aron magbutang og mga guardrail sa paggasto sa pag-angkon ug pagdesisyon kung unsang mga channel ug mga kampanya ang angay itago.
Unsa ang Labing Epekto sa CLV
Ang CLV dili usa ka misteryosong numero nga ang "dagko nga mga tatak" lamang ang makalkulo ug madugangan. Ang masukod nga mga sukatan ug mas lapad nga kasinatian nga mga hinungdan nagduso niini, ug kining tanan anaa sa imong kontrol:
Rate sa pagpabilin: Unsa ka dugay ang mga kustomer magpabilin. Ang mga tawo nga nagkurog human sa usa o duha ka pagpalit nagtak-om sa imong CLV, bisan unsa pa ka lig-on ang imong pag-angkon.
Kasubsob sa pagpalit: Unsa ka sagad mamalit ang mga kustomer. Dinhi diin ang mga pahinumdom sa pagpuno, mga nudge sa suskrisyon, ug mga intelihente nga pag-follow-up makadugang daghang kita.
Average nga kantidad sa order: Unsa ang gigasto sa mga kustomer matag pagpalit. Ang mga bundle, mga add-on, ug mas maayo nga pagpamaligya makapausbaw sa CLV nga wala magkinahanglan og dugang nga trapiko.
Kasinatian sa kostumer: Ang gamay nga friction, mas maayo. Ang mga isyu sa pagpadala, makalibog nga onboarding, huyang nga suporta, ug usa ka clunky nga pag-checkout ang tanan makaapas sa mga kustomer ug maka-drag sa imong CLV.
Pag-personalize ug kalambigitan: Ang mas may kalabotan nga pagmemensahe mahimong katumbas sa daghang gibalikbalik nga pagpalit. Gipakita sa panukiduki sa Gartner nga ang mga kustomer nga nakigbahin pinaagi sa aktibo, gipahaum nga pag-personalize 2.3 ka beses nga mas lagmit nga masaligon.pagkompleto sa desisyon sa pagpalit. Ang mga generic nga email blasts o one-size-fits-all nga mga tanyag kasagaran nagbansay lang sa mga tawo sa dili pagtagad kanimo.
Ang matag usa niini nga mga drayber makontrolar. Kung nahibal-an nimo kung unsang lever ang naglimite sa imong CLV, nahibal-an na nimo kung asa sunod nga ipunting.
Giunsa Pagtubo ang CLV
Ang bili sa tibuok kinabuhi sa kustomer dili parehas nga ipanghatag. Ingon sa gipakita sa graph sa ubos, ang kantidad sa kustomer nagsunod sa kurba sa kampanilya. Ang panukiduki gikan sa Retently nakit-an nga mga 20% sa mga kostumer ang dili kita, 60% ang kita, ug 20% ang makaganansya sa paglabay sa panahon.
Tinubdan: https://www.retently.com/blog/increase-customer-lifetime-value/
Ang pagtubo sa CLV nagpasabut sa pagbalhin sa kurba sa tuo. Nanginahanglan kini nga dugangan kung unsa ka sagad mamalit ang mga kostumer ug pila ang ilang gigasto samtang nagmugna og mga kondisyon nga nagpalihok sa daghan kanila sa imong pinakataas nga kantidad nga bahin.
Ania ang pipila ka mga tip kung unsaon pag-maximize kini nga sukatan.
1. Sabta Kon Unsay Makahimo sa Imong Mamiminaw nga Tik
Ang CLV motubo kung ang mga kustomer magpadayon sa pagpangita og mga hinungdan nga mobalik, ug kana nanginahanglan daghang mga touchpoint kaysa sa una nga pagpalit.
Apan ang pagpadayon sa imong mga kustomer nga moapil labi ka lisud. Gi-report sa BCG nga ang kasagaran nga kostumer sa US nahisakop sa 15 nga mga programa sa pagkamaunongon sa mga konsumedor (taas 10 porsyento gikan sa 2022). Sa ilang pag-apil sa mas daghan niini nga mga programa, ang pagkamaunongon ug pakiglambigit kasagarang mokunhod. Ang daghang mga kapilian nagpasabut nga dugang nga kompetisyon alang sa atensyon, ug ang mga taktika sa pagpabilin sa kasagaran dili maputol. Ang mga tatak nga nakadaog sa CLV mao ang naghatag sa mga kustomer sa piho nga mga hinungdan nga mobalik.
Pagsugod pinaagi sa pag-ila kung kinsa ang imong nakigsulti ug kung ngano nga nagpalit sila gikan kanimo sa una. Gipasayon kana sa mga persona sa kustomer. Gipugos ka nila nga mapa ang mga motibo sa imong mga pumapalit ug ang mga problema nga nasulbad sa imong negosyo.
Gikan didto, ipahiangay ang imong sulud kung diin ang mga kostumer naa sa ilang panaw:
Pag-onboard: Tabangi sila nga makadaog og sayo nga mga daog gamit ang mga giya sa pag-setup ug dali nga pagsugod nga mga tutorial.
Edukasyon: Palalom ang ilang kahibalo sa kung giunsa ang sulud, mga kaso sa paggamit sa tinuod nga kalibutan, ug mga panudlo sa produkto.
Pagpuno: Itago kini nga puno sa tukma sa panahon nga pag-order sa pag-usab ug mga pahinumdom nga ubos ang stock.
Sosyal nga pruweba: Pagtukod sa ilang pagsalig sa mga pagsusi sa kostumer ug mga istorya sa kalampusan.
Aktibo nga suporta: Bawasan ang panagbingkil sa mga base sa kahibalo, FAQ, ug mga giya sa pag-troubleshoot.
Ang tumong mao ang pagpakita kung kini labing makatabang. Buhata kana nga makanunayon ug mosunod ang mga gipamalit, nga sa katapusan makatampo sa usa ka labi ka himsog nga kurba sa CLV.
2. I-personalize ang Touchpoints gamit ang Segmentation
Kung gusto nimo nga motubo ang CLV, kinahanglan nimo nga makigkita sa mga kustomer kung asa sila. Gipakita sa datos nga ang imong mga kustomer nangayo alang sa usa ka personal nga pagbiyahe. Nakaplagan sa usa ka surbey sa BCG nga 75 porsyento sa mga kustomer sa U.S. ang komportable sa mga kompanya nga naggamit sa impormasyon nga anaa sa publiko bahin kanila aron makamugna og customized nga mga kasinatian.
Tinubdan: https://www.bcg.com/publications/2024/what-consumers-want-from-personalization
Kana diin ang pagbahinbahin sa pamatasan moabut.
Imbis nga pagbahinbahin pinaagi sa sukaranan nga mga demograpiko, grupoha ang imong mamiminaw pinaagi sa ilang gibuhat:
Paggawi: Bisan kung sila unang higayon o nagbalikbalik nga mga pumapalit, unsa nga mga kategorya ang ilang gipamalit, ug kung unsa ka sagad sila mag-order pag-usab
Engagement: Giunsa sila makig-uban pinaagi sa mga pag-klik sa email, pagbisita sa site, paggamit sa feature, o mga tiket sa pagsuporta
Bili sa kustomer: Magasto man sila, mamalitay ra sa diskwento, o dugay nang mga loyalista
Uban sa mga bahin sa lugar, ang sunod nga mga lakang mas prangka. Mahimo nimong:
Upsell ug cross-sell base sa napalit na sa mga kustomer.
Pag-trigger sa mga mensahe sa pagpuno o pagbag-o sa husto nga oras.
I-aktibo pag-usab ang mga nawala nga kustomer nga adunay kalabotan nga tanyag (dili usa ka generic nga pagbuto).
Gantihan ang imong labing maayo nga mga kustomer, aron sila magpabilin nga mas dugay.
Kung kinahanglan nimo ang usa ka yano nga balangkas aron makasugod, gamita kini nga pamaagi sa pagbahinbahin sa kostumer ug paghimo gikan didto. Ang tumong mao ang pagpadala og mas gamay nga mga mensahe, paghimo sa matag usa nga mas may kalabutan, ug pagkita og dugang nga kita gikan sa mga kustomer nga naa na nimo.
3. Imantala ang usa ka Makadani, Makahibalo nga E-blast o Newsletter
Ang mga asset sa pagpamaligya sa email, sama sa mga e-blast o newsletter, nagpabilin kanimo sa atubangan sa mga kustomer pagkahuman sa una nga pagpalit. Didto ang CLV nadaog o napildi.
Ania ang pipila ka mga tip aron mahimo ang imong mga email alang sa pagpadayon sa siklo sa kinabuhi:
I-segment una nimo ipadala. Ang mga bahin sa pamatasan nga nabuhat na nimo gihubad direkta sa email. Ang matag grupo nagkinahanglan og lain-laing mensahe ug ritmo.
Himua ang imong mga email nga angay basahon. Pagpadala mga tutorial ug mga tip aron matabangan ang mga pumapalit nga makuha ang labing kaayo sa imong mga produkto. Idugang ang sulud nga hinimo sa gumagamit, eksklusibo nga sayo nga pag-access, o"labing maayo sa" mga istorya sa kustomer aron mapadayon ang taas nga pag-apil.
Sulayi ang imong mga linya sa hilisgutan. Mga linya sa hilisgutan sa pagsulay sa A/B, pagsubay sa bukas nga mga rate, ug pagpino base sa kung unsa ang molihok. Ang gagmay nga mga pagtaas sa bukas nga mga rate compound sa paglabay sa panahon.
Ipadala kanunay ang imong mga email. Pangitag frequency nga haom para sa imong mga kustomer ug sa imong negosyo (ug tugoti ang mga subscriber nga mopili og mga opsyon sama sa "kada semana lamang").
Buhata kini sa husto, ug ang email mahimong imong pinakasayon nga lever alang sa balik-balik nga pagpalit ug mas taas nga CLV.
4. Paghimo ug daghang Engagement Points kutob sa mahimo
Ang daghang mga lugar nga makit-an sa mga kostumer ang imong brand (ug makakuha og bili gikan niini), mas dugay sila magpabilin. Mao kana ang ideya luyo sa mga punto sa panag-uban. Kini ang mga higayon diin ang mga kostumer makakita og butang nga mapuslanon gikan sa imong brand ug mangita og rason nga mobalik.
Ania kung asa ipunting ang imong mga paningkamot:
Paghimo og lista sa mga dapit diin ang imong mga kustomer mogugol ug panahon, online ug offline.
Paghimo usa ka presensya sa advertising o pagpamaligya sa sulud sa kana nga mga lugar.
Awhaga ang imong mga kustomer nga makiglambigit sa imong brand sa mga platform.
Dayon paghimo og mga touchpoint nga magpabilin nga makita ang imong brand. Ang mga pananglitan naglakip sa:
Mga buton sa pagsunod sa sosyal sa taas nga katuyoan nga mga panid
SMS opt-in para sa back-in-stock o reorder nga mga pahinumdom
Pagdapit sa pag-apil sa mga komunidad sama sa Reddit o Discord
Mga webinar ug live demo
Pag-retarget nga nagpasiugda sa edukasyon, dili lamang mga diskwento
Ang mga tatak nga adunay kusgan nga CLV mao ang nagpakita sa husto nga mga lugar.
5. Paghimo ug Recurring Payment (Subscription) Model
Usa sa labing kusgan nga paagi aron mapaayo ang CLV mao ang modelo sa suskrisyon. Naghatag kini kanimo usa ka nagbalikbalik nga sapa sa kita, ug ang mga kostumer nagbayad ug labi ka gamay nga gasto aron mapadayon sa taas nga paghakot.
Kuhaa ang Spotify Premium, pananglitan. Sa $12.99 kada bulan, ang duha ka tuig nga subscriber makamugna:
$12.99 × 12 = $155.88 kada tuig$155.88 × 2 = $311.76 sa tibuok kinabuhi nga kita
Tinubdan: https://www.spotify.com/us/premium/#ref=spotifycom_header_premium_individual
Itandi kana sa usa ka usa ka higayon nga negosyo sa pagpalit. Kung ang imong average nga order $50, kinahanglan nimo ang parehas nga kostumer nga mopalit unom ka beses aron ipares ang kantidad sa usa ka duha ka tuig nga suskritor.
6. Pagtanyag ug Referral Program
Ang usa ka maayong pagkadisenyo nga programa sa referral nagbira sa doble nga katungdanan. Nagdala kini og bag-ong mga kustomer ug naghatag sa mga naa na usa ka rason nga magpabilin nga moapil.
Ang programa sa referral sa Dropbox usa ka klasiko nga pananglitan. Pagdapit og usa ka higala sa pag-sign up sa Dropbox Basic, ug kamong duha makakuha og 16 GB nga dugang storage.
Tinubdan: https://www.dropbox.com/refer
Kana nga istruktura nagtrabaho alang sa CLV tungod kay ang ganti mismo ang nagmaneho sa paggamit sa produkto. Ang dugang nga pagtipig nagpasabut nga daghang mga file, nga nagpasabut nga daghang mga hinungdan nga magpabilin. Ang referral nga programa epektibong nahimong loyalty loop.
7. Ipatuman ang Personalization sa Imong Marketing
Gihisgotan namon ang bahin sa pamatasan sa sayo pa. Mahitungod kini sa imong buhaton sa mga grupo kung naa na nimo sila. Kinahanglan nimo nga maghatag personal nga mga kasinatian sa pagpamaligya nga piho nga igo aron mamatikdan sa mga kustomer.
Ang mga gilauman sa kustomer nausab. Nakita sa BCG nga 80 porsyento sa mga kustomer komportable sa mga personal nga kasinatian, nga kadaghanan nag-ingon nga gipaabut nila kini. Apan dili tanan nga pag-personalize gihimo nga managsama. Ang pagsulud lang sa usa ka ngalan sa usa ka linya sa hilisgutan sa email dili na kwalipikado.
Ang pag-personalize nga nagpalihok sa CLV sama sa:
Mga rekomendasyon sa produkto base sa kung unsa ang gitan-aw o gipalit sa mga kustomer. Kana tingali usa ka brand sa pag-atiman sa panit nga nagsugyot og usa ka moisturizer sa usa ka tawo nga bag-o lang nagpalit usa ka panglimpyo.
Kontento nga mohaum sa yugto sa kustomer sa panaw sa pumapalit. Mahimo kana nga mga giya sa bag-ong mga pumapalit, mga advanced nga panudlo alang sa mga tiggamit sa kuryente, o mga tip sa pag-optimize alang sa mga dugay nga kustomer.
Timing nga nagtahod sa ilang cycle. Mahimo kana nga mga pahinumdom nga mag-order pag-usab sa dili pa mahurot ang usa ka kostumer sa imong produkto o mga pag-agay sa kadaugan alang sa mga kostumer nga naghilom.
Ang hagit mao nga ang mga kustomer adunay taas nga bar alang sa kung unsa ang nagparehistro ingon personal. Ang panukiduki sa Deloitte Digital nakit-an nga ang mga konsumedor nakaila lamang sa 43 porsyento sa mga kasinatian ingon nga personalized, samtang ang mga tatak sa luyo niini nag-angkon nga 61 porsyento.
Ang mga tatak nga nagdugtong sa gintang naghatud sa personalization nga namatikdan ug gipino sa mga kostumer gikan didto.
8. Pagkolekta ug Paglihok sa Feedback
Ang feedback kay lain nga direktang lever nga naa nimo sa CLV. Gisultihan ka niini kung diin nawala ang imong produkto o kasinatian sa wala pa molakaw ang mga kustomer. Kung igo nga mga kustomer ang nagsulti sa parehas nga butang, kana usa ka sigurado nga timaan nga adunay ka sayup.
Ang pag-ayo sa mga punto sa friction nagsuporta sa pagpadayon sa kustomer. Ang 2025 nga Kasinatian sa Kustomer sa PwCNakita sa surbi nga 52 porsyento sa mga konsumidor ang mihunong sa paggamit o pagpalit gikan sa usa ka brand tungod sa dili maayo nga kasinatian sa mga produkto o serbisyo niini. Dul-an sa 1 sa 3 (29 porsyento) ang mihunong sa paggamit o pagpalit tungod sa dili maayo nga kasinatian sa kustomer, online man o sa personal.
Tinubdan: https://www.pwc.com/us/en/services/consulting/business-transformation/library/2025-customer-experience-survey.html
Kini makatabang sa paghimo sa feedback ngadto sa aksyon sa usa ka balik-balik nga loop:
Pangutan-a ang mga pangutana pagkahuman sa hinungdanon nga mga higayon sama sa paghatud o mga interaksyon sa suporta.
I-tag ang nagbalikbalik nga mga isyu sama sa gasto sa pagpadala o panagbingkil sa pag-setup.
Isira ang loop pinaagi sa pagsulti sa mga kustomer kung giayo nimo ang usa ka butang nga ilang gi-flag.
Ang upside tinuod. Gi-report sa Qualtrics nga kadaghanan sa mga kostumer sa U.S. (72 porsyento) magbayad labi pa alang sa usa ka premium nga kasinatian. Pag-ayo sa mga punto sa panagbingkil nga nahibal-an sa imong feedback, ug ang parehas nga base sa kostumer nagsugod sa pagmugna og daghang kita.
9. Pagtutok sa Retensyon kay sa Pagkuha
Ang pagbaligya ngadto sa kasamtangan nga mga kustomer mahimong mas barato kay sa pag-angkon og mga bag-o. Mao nga ang pagpadayon mao ang usa sa labing kadali nga paagi aron mapatubo ang CLV. Ang pag-angkon makakuha kanimo sa una nga pagbaligya, apan ang pagpadayon makahatag kanimo sa ikaduha, ikatulo, ug ika-10.
Ang pagpadayon mahimo usab nga magbukas sa kita sa pagpalapad. Ang mga kustomer nga nagsalig na kanimo mas lagmit nga mopalit kanunay kung ang tanyag ingon usa ka natural nga sunod nga lakang kaysa usa ka pitch.
Ang yawe mao ang paghimo sa imong upselling ug cross-selling nga mga paningkamot nga gibati sama sa tabang, dili pressure:
Upsell kung kini klaro nga nagpauswag sa sangputanan, kung kana mas paspas nga pagpadala o premium nga suporta.
Cross-sell base sa katapusang pagpalit sa kustomer, sama sa mga refill o komplementaryong produkto.
Nagtanyag ang trigger pagkahuman sa malampuson nga mga higayon, sama sa usa ka balik-balik nga pagpalit o daghang interaksyon sa suporta.
Sa katapusan, ang oras mao ang tanan. Ang usa ka upsell nga moabut sa husto nga higayon gibati sama sa maayong serbisyo. Ang parehas nga tanyag sa sayup nga higayon gibati sama sa pressure.
Mga FAQ
Unsa ang customer lifetime value (CLV)? Ang CLV mao ang kinatibuk-ang kita nga makuha sa usa ka kustomer sa tibuuk nga relasyon sa imong negosyo. Importante kini tungod kay gibalhin niini ang imong focus sa marketing gikan sa "pagbaligya" ngadto sa "pagpabilin sa kustomer." Pagsubay sa CLV pinaagi sa channel ug bahin aron madoble nimo ang mga gigikanan nga nagdala sa mga nagbalikbalik nga pumapalit, dili lang usa ka higayon nga mangangayam nga baratilyo. Giunsa nimo pagkalkulo ang kantidad sa tibuok kinabuhi sa kustomer (CLV)? Pagsugod sa batakang pormula sa CLV: CLV = Average nga Bili sa Pagpalit × Frequency sa Pagpalit × Kinabuhi sa Kustomer. Kuhaa ang kasagaran nga kantidad sa order gikan sa imong analytics, banabanaa kung pila ka beses ang kasagaran nga kustomer mamalit matag tuig, ug i-multiply kung pila ka tuig sila kasagarang magpabilin. Gamit ug round number una. Kung naa na kay baseline, itandi ang CLV sa mga kampanya aron makita kung unsa ang nagduso sa kita nga pagtubo. Nganong importante man ang customer lifetime value (CLV)? Gisultihan ka sa CLV kung pila ang imong maabut nga gasto aron makakuha usa ka kustomer ug makakwarta gihapon. Kung wala kini, mahimo nimong sukdon ang mga kampanya nga tan-awon nga "malampuson" apan mawad-an og kita pagkahuman sa mga diskwento, pag-churn, ug mga gasto sa pagsuporta. Kung nasabtan nimo ang CLV, mahimo nimong unahon ang pagpadayon ug pag-focus sa oras ug mga kapanguhaan sa mga channel nga nagdala sa mga kostumer nga nagpabilin. Giunsa nimo madugangan ang kantidad sa tibuok kinabuhi sa kustomer (CLV)? Ang labing paspas nga lever mao ang pagpadayon. Pag-focus sa pagsabut kung unsa ang nagpugong sa imong labing kaayo nga mga kostumer nga mobalik, dayon paghimo og mga sistema sa palibot niini. Nagpasabot kana sa pag-personalize sa imong outreach aron kini mobati nga may kalabutan, paghimo sa mga punto sa pakigsabot nga naghatag sa mga kostumer og mga rason sa pagbalik, ug paghimo sa kasinatian nga hapsay nga wala silay rason sa pagbiya.
Panapos
Ang CLV usa sa labing klaro nga mga signal nga nagtrabaho ang imong marketing. Kung kini mosaka, ang imong pag-angkon, pagpadayon, ug pagpalapad nga mga paningkamot naglihok sa parehas nga direksyon. Kung kini patag o nahulog, adunay butang sa kana nga kadena nga naputol.
Ang matag lever nga nagpalihok sa CLV naa sa imong kontrol. Pagsugod pinaagi sa pagkalkulo sa imong baseline ug pagtandi niini sa imong CAC. Kana nga ratio nagsulti kanimo kung unsa ang hitsura sa kita nga pagtubo alang sa imong negosyo.
Gikan didto, pag-focus sa paghatag sa imong mga kustomer og mga rason nga mobalik pinaagi sa personalized nga pagmemensahe ug makapadani nga sulod. Ug ipadayon nga bukas ang feedback loop aron ang matag siklo maghimo sa imong pagpadayon nga labi ka hait.
Sa katapusan, ang pagpadayon sa kostumer kung diin ang CLV nadaog o nawala. Ang mga tatak nga nahibal-an kana mihunong sa pag-optimize alang sa una nga pagbaligya ug nagsugod sa pagtukod og usa ka butang nga angay magpabilin.